Με φόντο τη γραφική Villa d'Este στη λίμνη Κόμο, η BMW Motorrad αποκαλύπτει το τελευταίο σχεδιαστικό της αριστούργημα: την BMW R20 concept.
Στο πλαίσιο της εμβληματικής έκθεσης Concorso d'Eleganza Villa d'Este, που φημίζεται για την κομψότητα και την ιστορική σημασία των εξαιρετικών οχημάτων της, η BMW Motorrad παρουσιάζει τον θρυλικό αερο-ελαιόψυκτο κινητήρα Big Boxer ως πραγματικό γλυπτό που τοποθετείται στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος. Η BMW R20 concept είναι μια μοτοσικλέτα που εντυπωσιάζει με την ισχυρή εμφάνισή της η οποία παραπέμπει σε casual gentleman, ενώ παράλληλα πληροί τα τυπικά χαρακτηριστικά της BMW Motorrad: κλασική σχεδίαση και εξαιρετική μηχανολογία σε συνδυασμό με συναρπαστική μηχανική.
Με τον κινητήρα Big Boxer να βρίσκεται στο επίκεντρο της κατασκευής αποτελώντας την πηγή της έξοχης οδηγικής απόλαυσης που προσφέρει, το εντυπωσιακό ρεζερβουάρ μοιάζει με γλυπτό, ενώ το πίσω μέρος είναι σκόπιμα λιτό για να τονίσει τις καθαρές γραμμές και τη δύναμη της μοτοσικλέτας.
BUY NOW
Το διπλό κλειστό πλαίσιο, το οποίο αποτελεί την ραχοκοκαλιά της μοτοσικλέτας, είναι πλήρως ανασχεδιασμένο αποτελούμενο από σωλήνες χρωμιομολυβδαινιούχου ατσαλιού. Ο συνδυασμός της πίσω ζάντας τύπου δίσκου σε διάσταση 17x6,25 ίντσες με ελαστικό 200/55 και της μαύρης ακτινωτής εμπρός των 17 ιντσών με ελαστικό 120/70, αναδεικνύει τον συνδυασμό παραδοσιακού και μοντέρνου στυλ που χαρακτηρίζει τη σχεδίαση της BMW R20 concept. Το εγνωσμένης αξίας πίσω σύστημα BMW Paralever έχει διαφοροποιηθεί διαθέτοντας δύο βραχίονες, με το ψαλίδι να είναι κατασκευασμένο από χρωμιομολυβδαινιούχο ατσάλι και το γόνατο Paralever από αλουμίνιο. Η κινηματική τους έχει ρυθμιστεί ώστε να μην υπάρχουν καθόλου αντιδράσεις από την μετάδοση της ροπής του κινητήρα.
Οι δύο βάσεις του πίσω άξονα από μηχανουργημένο αλουμίνιο αποτελούν άλλη μια λεπτομέρεια εξαιρετικής ποιότητας. Ο εκτεθειμένος σε κοινή θέα άξονας μετάδοσης κίνησης προέρχεται σχεδιαστικά από την R18, αποτελώντας άλλο ένα χαρακτηριστικό στοιχείο της σειράς μοντέλων R 18. Το μήκος του όμως είναι μικρότερο ώστε να συμβαδίζει με τον χαρακτήρα ενός roadster μοντέλου. Η ανάρτηση αποτελείται από πλήρως ρυθμιζόμενα εξαρτήματα της σειράς Öhlins Blackline, εμπρός και πίσω. Ανάμεσα στα στοιχεία της βασικής γεωμετρίας της μοτοσικλέτας ξεχωρίζει η κλίση των 62,5° της κεφαλής του τιμονιού προς τα πίσω ως προς τον κατακόρυφο άξονα και το μεταξόνιο των 1.550 mm. Οι ακτινικά τοποθετημένες δαγκάνες της ISR αναλαμβάνουν την πέδηση - εξαπίστονη εμπρός και τετραπίστονη πίσω.
Επιπλέον, ένα σύστημα εξάτμισης 2 σε 2 παράγει την κατάλληλη ηχητική χροιά και ολοκληρώνει ιδανικά την σχεδίαση της μοτοσικλέτας. Ως μία Big Boxer Roadster, η BMW R20 concept θέτει νέα πρότυπα στον κόσμο των μοτοσικλετών και επιβεβαιώνει τη δέσμευση της BMW Motorrad για την καλύτερη μηχανική και το αγνό πάθος σε δύο τροχούς.
Στο επίκεντρο της BMW R20 concept εξακολουθεί να βρίσκεται ο αερο-ελαιόψυκτος κινητήρας Big Boxer, που τώρα έχει χωρητικότητα 2.000 cc. Για την πρωτότυπη μοτοσικλέτα, αναπτύχθηκαν νέα καλύμματα κυλινδροκεφαλής, ένα νέο κάλυμμα ιμάντα και ένα νέο ψυγείο λαδιού, ώστε οι σωλήνες λαδιού να είναι μερικώς καλυμμένοι.
Ένα ξεχωριστό στοιχείο της μοτοσικλέτας είναι η πλαϊνή όψη: Το βλέμμα ακολουθεί τη ροή του αέρα καθώς ρέει μέσα από τους ανοιχτούς αεραγωγούς εισαγωγής προς τις πεταλούδες και τους κυλίνδρους πριν διαφύγει από το ελεύθερο σύστημα εξαγωγής και τις απολήξεις της εξάτμισης σε σχήμα μεγαφώνου υπό τη μορφή καυσαερίων, παράγοντας τον χαρακτηριστικό ήχο του Big Boxer.
Το αλουμινένιο ρεζερβουάρ υιοθετεί νέα σχεδίαση που αναδεικνύεται με την προχωρημένη απόχρωση "hotter than pink" από τη δεκαετία του 1970. Η BMW R20 concept διαθέτει καλύμματα κυλινδροκεφαλής και ιμάντα, καθώς και χοάνες εισαγωγής αέρα από γυαλισμένο και ανοδιωμένο αλουμίνιο, τα οποία συνδυάζονται χρωματικά με το γόνατο Paralever, το υποπόδιο σύστημα και τις δαγκάνες φρένων ISR που είναι βαμμένες σε χρωματισμό gunmetal.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ