Ένα αντίπαλο δέος για την Ducati θέλει να δημιουργήσει από ό,τι φαίνεται η ΚΤΜ που ανακοίνωσε την πρόθεσή της να εξαγοράσει την MV Agusta.
Η MV Agusta ανοίγει ένα νέο κεφάλαιο στην πλούσια ιστορία της έπειται και από την ανακοίνωση της πρόθεσης της Pierer Mobility να εξαγοράσει το πλειοψηφικό πακέτο μετοχών της ιταλικής εταιρείας μέσω της θυγατρικής της KTM.
Οι προθέσεις των Αυστριακών είχαν φανεί ήδη από τον Νοέμβριο του 2022 με την KTM να εξαγοράζει τότε το 25,1% της MV Agusta. Η KTM ανέλαβε παράλληλα την εφοδιαστική αλυσίδα της ιταλικής εταιρείας αλλά και τις αγορές εκ μέρους της, ενώ οι μοτοσυκλέτες της πωλούνται από τότε μέσω του παγκόσμιου δικτύου της Pierer Mobility.
BUY NOW
Τώρα ο όμιλος Pierer ανακοίνωσε ότι η KTM έλαβε το πράσινο φως για να εξασκήσει το δικαίωμά της να εξαγοράσει πλειοψηφικό πακέτο μετοχών στην MV Agusta κάτι που αναμένεται να γίνει πραγματικότητα την Άνοιξη του 2026.
Με 16 τίτλους κατασκευαστών στην κορυφαία κατηγορία του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ταχύτητας (MotoGP) και 37 συνολικά σε όλες τις κατηγορίες την εποχή που κυριαρχούσε δίχως αντίπαλο, η MV Agusta είναι ένας από τους πλέον επιτυχημένους κατασκευαστές στους αγώνες όλων των εποχών, έχοντας κερδίσει και 38 τίτλους αναβατών.
Η MV Agusta ιδρύθηκε από τον κόμη Domenico Agusta το 1945 ως Meccanica Verghera Agusta με το Verghera να είναι το χωριό όπου κατασκευάστηκαν οι πρώτες της μοτοσυκλέτες. Τότε ήταν το τμήμα μοτοσυκλετών της εταιρείας αεροσκαφών Agusta με την εταιρεία να δημιουργείται ώστε να σωθούν όσες περισσότερες θέσεις εργασίας γινόταν έπειτα από τη λήξη του 2ου ΠΠ.
Αφού έβαλε τη δική της σφραγίδα στα παγκόσμια δρώμενα των δύο τροχών για μια μεγάλη χρονική περίοδο μέχρι περίπου και τα τέλη της 10ετίας του 1970, η MV Agusta σταμάτησε να παράγει μοτοσικλέτες το 1980 λόγω οικονομικών δυσκολιών με την αναβίωσή της να ξεκινά μία περίπου 10ετία αργότερα όταν βρέθηκε υπό τη σκέπη της Cagiva.
Τα τελευταία χρόνια η ιταλική εταιρεία με έδρα το Varese, παρόλο που έχει περάσει από 40 κύματα και διαφορετικούς ιδιοκτήτες, συνέχισε να παρουσιάζει άκρως εντυπωσιακές μοτοσυκλέτες όπως είναι η εμβληματική F4 750, στον κινητήρα της οποίας το χέρι της είχε βάλει και η Ferrari. Η μοτοσυκλέτα που σχεδιάστηκε από τον θρύλο Massimo Tamburini, τον άνθρωπο που σχεδίασε και την Ducati 916 καθόρισε την πορεία της MV Agusta τα επόμενα 20 σχεδόν χρόνια δημιουργώντας μια ολόκληρη σειρά εξωτικών superbikes.
Ωστόσο τα τελευταία χρόνια έχει επέλθει ένα είδος κανονικότητας για τους Ιταλούς που παράγουν σήμερα πολύ μικρές ποσότητες εξωτικών μοτοσυκλετών, έπειτα και από την επένδυση-συμφωνία που πραγματοποίησε ο Ρώσος Timur Sardarov ο τρέχων ιδιοκτήτης και διευθύνων σύμβουλος της MV Agusta.
Σύμφωνα και με όσα έχουν ακουστεί μέχρι σήμερα πρόθεση της KTM είναι να αναπτύξει περαιτέρω την MV Agusta κρατώντας παράλληλα την παραγωγή της στο Varese και να επενδύσει στο εργοστάσιο ώστε να μεγαλώσει η παραγωγή αλλά και να αναπτυχθούν νέα και ανταγωνιστικά μοντέλα και στην κορυφαία κατηγορία των superbikes.
Διαβάστε επίσης:
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ