QJMOTOR TRX 125: Η νέα μοτοσικλέτα των 2.500 ευρώ που οδηγείται με δίπλωμα αυτοκινήτου
Διαθέσιμη και στην ελληνική αγορά είναι η νέα μοτοσικλέτα TRX 125 της QJMOTOR, με την αντιπροσωπεία της εταιρείας να ανακοινώνει την τιμή της.
Η νέα TRX 125 είναι η entry level πρόταση της QJMOTOR για τους αναβάτες που έχουν στα χέρια τους δίπλωμα κατηγορίας A1 αλλά και για τους οδηγούς αυτοκινήτου που θέλουν να κάνουν την μετάβαση από τους τέσσερεις στους δύο τροχούς για τις αστικές τους μετακινήσεις -έπειτα και από την σχετική ισοδυναμία που ισχύει πλέον για τα διπλώματα οδήγησης.
Η TRX 125 σχεδιαστικά χρησιμοποιεί έξυπνες επιλογές, οι οποίες αφενός της προσφέρουν μία ξεχωριστή εμφάνιση, αφετέρου λειτουργούν υπέρ της πρακτικότητας χωρίς να θυσιάζουν μέρος από το νεανικό και «αθλητικό» στιλ που πρεσβεύει.
BUY NOW
Η λιτή αλλά σύγχρονη σχεδίαση προσδίδει μία μινιμαλιστική όψη, τονίζοντας ένα από τα σημαντικότερα δομικά στοιχεία της TRX 125: το ατσάλινο πλαίσιο χωροδικτύωμα. Το εργοστάσιο επέλεξε τα οφέλη της συγκεκριμένης μεθόδου, που συνδυάζει το μικρό βάρος και την αυξημένη στιβαρότητα, γεγονός που συμβάλει και στο συνολικά μικρό βάρος της μοτοσυκλέτας, το οποίο δεν ξεπερνά τα 142 κιλά πλήρης υγρών.
Φιλική απόδοση και εντυπωσιακή αυτονομία
Με γνώμονα το κοινό που απευθύνεται, η απόδοση του κινητήρα των 125 κ.εκ. εστιάζει στην παροχή ροπής από χαμηλά και στην γραμμική παροχή δύναμης. Η μέγιστη ισχύς των 11,5 ίππων αποδίδεται στις 9.500 στροφές, ενώ η μέγιστη τιμή της ροπής τα 10 Nm και κάνει την εμφάνισή της στις 7.000 στροφές.
Για οικονομική μοτοσικλέτα αστικής χρήσης το πιο εντυπωσιακό νούμερο όλων, είναι η εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση της τάξης των 2,1 λίτρων ανά 100 χιλιόμετρα κατά το πρότυπο WMTC3. Σε συνδυασμό με τη χωρητικότητα του ρεζερβουάρ που φτάνει στα 13,5 λίτρα, η αυτονομία της TRX 150 μπορεί να ξεπεράσει ακόμη και τα 600 χιλιόμετρα.
Υψηλή σχέση αξίας-τιμής
Η σχέση αξίας/τιμής της μικρού κυβισμού μοτοσικλέτας της QJMOTOR αυξάνεται ακόμη περισσότερο χάρη στον περιφερειακό εξοπλισμό που φέρει. Το ανεστραμμένο πιρούνι έχει διάμετρο καλαμιών στα 35 χλστ. ενώ το αμορτισέρ ρυθμίζεται ως προς την προφόρτιση του ελατηρίου του.
Αντίστοιχα οι δίσκοι τύπου «μαργαρίτα» έχουν διάμετρο 260 και 240 χλστ. εμπρός και πίσω αντίστοιχα με τον εμπρός να συνεργάζεται με δαγκάνα τεσσάρων εμβόλων και τον πίσω με διπίστονη δαγκάνα. Το σύστημα πέδησης συμπληρώνεται από τη σύγχρονη μονάδα ABS που βάζει το δικό της λιθαράκι στα επίπεδα ενεργητικής ασφάλειας που προσφέρει η TRX 125.
Εκτός από το χαμηλό βάρος, στα επίπεδα φιλικότητας και ευχρηστίας της TRX 125 συνεισφέρει η θέση οδήγησης με το ύψος της σέλας να βρίσκεται στα 780 χιλιοστά, ενώ τα επίπεδα ευελιξίας ενισχύει το κοντό μεταξόνιο των 1.360 χλστ.
Στην ελληνική αγορά η τιμή της νέας QJMOTOR TRX 125 έχει καθοριστεί στα 2.495 ευρώ με την μοτοσικλέτα να είναι διαθέσιμη από το δίκτυο συνεργατών QJMOTOR της Γκοργκόλης Α.Ε.