Η πρώτη ηλεκτρική Triumph μπαίνει σε φάση δοκιμών

Triumph TE-1 ηλεκτρική μοτοσικλέτα 2022

H ολοκλήρωση της πρωτότυπης Triumph TE-1 είναι γεγονός με την βρετανική εταιρεία να ανακοινώνει ότι μπαίνει επίσημα στο στάδιο των δοκιμών για την πρώτη ηλεκτρική μοτοσικλέτα στην ιστορία της.

Η ηλεκτρική TE-1 είναι μια αμιγώς βρετανική σύλληψη και εκτέλεση, η οποία δημιουργήθηκε έπειτα από τη συνεργασία της Triumph με την Williams Advaned Engineering και της υπεύθυνης για τους ηλεκτρικούς κινητήρες της Integral Powertrain, με τις ευλογίες και την υποστήριξη του κράτους αλλά και την συνεισφορά του πανεπιστημίου του Warwick.

Triumph TE-1 ηλεκτρική μοτοσικλέτα 2022
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τα πρώτα σκίτσα της Triumph TE-1, η οποία διατηρεί αναλλοίωτη τη σχεδιαστική φιλοσοφία των σύγχρονων street μοντέλων των Βρετανών, έκαναν την εμφάνιση τους τον Μάρτιο του 2021, με την Triumph να ανακοινώνει τότε την έναρξη της εξέλιξης της μοτοσικλέτας.

Τώρα η TE-1 μπαίνει στην τρίτη και εξίσου σημαντική με την προηγούμενη φάση της, εκείνη των δοκιμών σε ένα σχετικά σύντομο χρονικό διάστημα για τα δεδομένα των δύο τροχών.

Οι Βρετανοί παρουσίασαν την ηλεκτρική μοτοσικλέτα τους σε τελική μορφή αναφορικά με τον πλαίσιο και το υποπλαίσιο της, και τη σχεδίαση των πλαστικών και περιφερειακών της τμημάτων με την εξέλιξη να γίνεται από τους ίδιους. Από την Triumph έγινε επίσης η εξέλιξη του συστήματος της τελικής μετάδοσης που πραγματοποιείται από ιμάντα και των ηλεκτρονικών, με τις αναρτήσεις να προέρχονται από την Ohlins. Οι 4πίστονες μονομπλόκ δαγκάνες είναι οι Brembo M50, ενώ και το λογισμικό είναι προϊόν της Triumph.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Triumph TE-1 ηλεκτρική μοτοσικλέτα 2022

Με στόχο να θέσει νέα στάνταρ στον ηλεκτρικό κόσμο των δύο τροχών η Williams Advanced Engineering έχει αναλάβει την εξέλιξη της συστοιχίας μπαταριών, καθώς και την τοποθέτηση τους στο πλαίσιο της TE-1, για βελτιστοποίηση στη συγκέντρωση των μαζών, με την μπαταρία να είναι παράλληλα υγρόψυκτη. Η δημιουργία της WAE στοχεύει στην κορυφή της κατηγορίας αναφορικά με την ενεργειακή χωρητικότητα για κάθε κιλό βάρους και αναφέρει ότι επειδή σχεδίασε την μπαταρία από λευκό χαρτί δεν έχει γίνει κανένας συμβιβασμός ως προς την απόδοση της.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το ίδιο ισχυρίζεται και η Integral Powertrain που εξέλιξε τον κινητήρα της TE-1, η οποία κάνει λόγο για 17,7 ίππους/κιλό ως μέγιστη ισχύ και για 12,2 ίππους/κιλό σε σταθερή απόδοση. Με λίγα λόγια αυτό σημαίνει ότι από ένα μοτέρ βάρους 20 κιλών της Integral Powertrain η ισχύς που παρέχεται σταθερά μπορεί να φτάσει στους 244 ίππους… Οι Βρετανοί μάλιστα προσθέτουν ότι το μοτέρ τους μπορεί να βγει σε πολλές διαφορετικές εκδόσεις από πλευράς μεγέθους, ενώ εκείνο της TE-1 μπορεί να ξεπεράσει τους 680 ίππους!

Περισσότερα νέα για τη ηλεκτρική μοτοσικλέτα της Triumph, η οποία θα αποτελέσει και τη βάση και για άλλα μοντέλα της βρετανικής εταιρείας, αναμένεται να έχουμε το ερχόμενο καλοκαίρι, όταν και θα ολοκληρωθεί η δοκιμαστική φάση. Τότε η μοτοσικλέτα θα «φορέσει» και το τελικό κοστούμι της ενώ θα ανακοινωθούν και τα τεχνικά χαρακτηριστικά αναφορικά με το μέγεθος της μπαταρίας της και την αυτονομία.

Δείτε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ