Πολλές και σημαντικές είναι οι αλλαγές που πραγματοποιούνται αυτό τον καιρό στην Kawasaki που θα φέρουν στην ευρεία παραγωγή και την πρώτη υβριδική μοτοσυκλέτα στην ιστορία.
Με στόχο να παραμείνει ανταγωνιστική και βιώσιμη, η Kawasaki υφίσταται ιστορικές αλλαγές αυτή την περίοδο. Το τμήμα μοτοσυκλετών του ομίλου Kawasaki Heavy Industries αυτονομήθηκε και επίσημα πριν από λίγες ημέρες με τη νέα εταιρεία να ονομάζεται Kawasaki Motors Ltd και να φέρει παράλληλα «νέο» σήμα, βγαλμένο από την υπεραιωνόβια ιστορία των Ιαπώνων, ενώ «κουβαλά» μαζί της και τα επικερδή τμήματα ATV, Jet Ski και μηχανών γενικής χρήσης από τα οποία οι Ιάπωνες περιμένουν πολλά στο μέλλον.
Ο λόγος για την «απόσχιση» βρίσκεται καθαρά στο πλεονέκτημα της ταχύτερης λήψης αποφάσεων σε διοικητικό επίπεδο, κάτι που θα χαρίσει στην Kawasaki τη δυνατότητα ευκολότερων «ελιγμών» απέναντι στο ολοένα και ισχυρότερο ανταγωνισμό που έρχεται από όλες τις γωνιές του κόσμου. Ένας ανταγωνισμός που απαιτεί από την ίδια τη δημιουργία ενός πλάνου που θα της επιτρέψει να δείξει τις πλήρεις δυνατότητες της και στην εποχή του εξηλεκτρισμού.
BUY NOW
Στις παραπάνω ανακοινώσεις που πραγματοποιήθηκαν σε σχετικό event από τον ίδιο τον πρόεδρο της νέας εταιρείας, Hiroshi Ito, παρουσιάστηκαν στο κοινό και πρωτότυπες μοτοσυκλέτες που… δεν θα μείνουν πρωτότυπες για πάντα. Άλλωστε είναι γνωστό ότι η Kawasaki εξελίσσει εδώ και καιρό υβριδική μοτοσυκλέτα έχοντας δώσει στη δημοσιότητα και σχετικό teaser video.
Σύμφωνα με το νέο στρατηγικό και επιθετικό πλάνο της, η Kawasaki αναμένεται να παρουσιάσει 10 αμιγώς ηλεκτρικές αλλά και υβριδικές μοτοσυκλέτες έως το 2025, για τις ανεπτυγμένες αγορές του κόσμου, με συνολικά 16 νέα μοντέλα να αποκαλύπτονται άνα έτος τα επόμενα τέσσερα χρόνια!
Οι Ιάπωνες δεν έδωσαν περισσότερες πληροφορίες σε αυτό το στάδιο για την υβριδική τους μοτοσυκλέτα που δεν αποκλείεται να παρουσιαστεί επίσημα τις επόμενες ημέρες, λίγο πριν από την επίσημη έναρξη της Διεθνούς Έκθεσης Μοτοσυκλέτας (EICMA) στο Μιλάνο της Ιταλίας.
Ενδιαφέρον παρουσιάζει και ο κινητήρας εσωτερικής καύσης που λειτουργεί με υδρογόνο αντί βενζίνης που παρουσίασαν οι Ιάπωνες, με το σύστημα να βρίσκεται σε εξέλιξη και το μοτέρ να βασίζεται σε εκείνο του υπετροφοδοτούμενου H2.