Μέσω του Ομίλου Επιχειρήσεων Σαρακάκη η Peugeot Motocycles επέστρεψε ξανά στην Ελλάδα με την ελληνική αντιπροσωπεία να προχωρά στην επίσημη παρουσίαση της γαλλικής εταιρείας.
Συνεργάτες, δημοσιογράφοι και λάτρεις των δύο και των τεσσάρων τροχών, έδωσαν δυναμικό «παρών» στην επίσημη παρουσίαση της νέας εποχής της Peugeot Motocycles στην ελληνική αγορά, η οποία πραγματοποιήθηκε στο The Ellinikon Experience Centre την Πέμπτη 29 Ιουνίου.
Mέσω της συνεργασίας με τον μακροβιότερο κατασκευαστή μηχανοκίνητων δίτροχων στον κόσμο, την Peugeot Motocycles ο Όμιλος Επιχειρήσεων Σαρακάκη, έρχεται να εμπλουτίσει την αγορά με μία ακόμα μεγάλη εταιρεία, η οποία κλείνει φέτος 125 χρόνια ζωής ως ένας από τους παλαιότερους κατασκευαστές δικύκλων στον κόσμο.
BUY NOW
Η Peugeot Motocycles έρχεται στην ελληνική αγορά αναγεννημένη, με νέα ανανεωμένη εταιρική ταυτότητα και μια «γεμάτη» γκάμα scooters που ταιριάζουν με τις απαιτήσεις του ελληνικού κοινού.
Την εκδήλωση της ελληνικής αντιπροσωπείας τίμησαν με την παρουσία τους υψηλόβαθμα στελέχη της Peugeot Motocycles, ο Nicola Lepetit, διευθυντής του τμήματος διεθνών πωλήσεων της εταιρείας και ο Alessandro Polati, επικεφαλής του τμήματος Πληροφοριών Marketing και Product Planning.
Lepetit και Polati παρουσίασαν τη νέα εταιρική ταυτότητα της εταιρείας καθώς και τις εκδόσεις του νέου scooter XP400, του μοντέλου που «παντρεύει» το maxi scooter με μια μοτοσυκλέτα, σύμφωνα με την εταιρεία και το νέο Tweet, ιδανικό για μετακινήσεις στην πόλη, διαθεσιμο με κινητήρες στα 125 και 200 κ.εκ.
Ο Δήμητρης Κανατάς, διευθυντής Business Unit αναφέρθηκε στη στρατηγική τοποθέτησης της Peugeot Motocycles στην ελληνική αγορά και τη διεύρυνση του δικτύου συνεργατών. Ο Ντίνος Τσόντζος, Product Manager της Peugeot Motocycles, παρουσίασε την πλήρη γκάμα των μοντέλων της μάρκας.
Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, η Μαρία Ξυτάκη, διευθύντρια Εταιρικών Υποθέσεων και Επικοινωνίας, αναφέρθηκε στη μακρόχρονη κληρονομιά της Peugeot Motocycles, τους ορίζοντες που ανοίγει μία τέτοια συνεργασία για τον Όμιλο Επιχειρήσεων Σαρακάκη. Αναφορά έκανε επίσης στην εταιρική κουλτούρα, την πελατοκεντρική προσέγγιση, το DNA και τους γενικότερους στόχους του οργανισμού απέναντι στο περιβάλλον και την κοινωνία. H εκδήλωση έκλεισε με cocktail και δυνατή μουσική με θέα το ηλιοβασίλεμα του αττικού ουρανού.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ