Οι αποκαλύψεις στη φετινή Διεθνή Έκθεση Μοτοσικλέτας στο Μιλάνο ξεκίνησαν, με την Moto Guzzi να αποκαλύπτει επίσημα τη νέα V100 Mandello μαζί με τα τεχνικά χαρακτηριστικά της.
Πολλά και σημαντικά είναι εκείνα που φέρνει η νέα Moto Guzzi V100 Mandello, η οποία και σηματοδοτεί μια νέα σελίδα στην αιωνόβια ιστορία της ιταλικής εταιρείας.
Η νέα Moto Guzzi V100 Mandello είναι η πρώτη μοτοσικλέτα στην ιστορία που φέρει ενεργά αεροδυναμικά βοηθήματα -για την προστασία του αναβάτη- και η πρώτη στη μακρά ιστορία της Moto Guzzi που εξοπλίζεται με τελευταίας τεχνολογίας συστήματα ασφάλειας χάρη στην τοποθέτηση IMU έξι αξόνων. Είναι παράλληλα η πρώτη που φέρει τον ολοκαίνουριο υγρόψυκτο κινητήρα των Ιταλών με το εγκάρσια τοποθετημένο V2 να διατηρεί τις παραδόσεις έχοντας περιεχόμενη γωνία κυλίνδρων στις 90 μοίρες.
BUY NOW
Το νέας γενιάς προηγμένο μοτέρ είναι 103 χιλιοστά πιο κοντό από το μικρότερης χωρητικότητας αερόψυκτο κινητήρα που φέρει το V85 TT με την χωρητικότητα του να φτάνει στα 1.042 κ.εκ. Η απόδοση του ανέρχεται στους 115 ίππους και τα 105 Nm με το 90% της ροπής να είναι ήδη διαθέσιμο από τις 3.500 σ.α.λ.
Ο άξονας μετάδοσης έχει μεταφερθεί στο αριστερό άκρο και λειτουργεί μέσα σε ένα νέο αλουμινένιο ψαλίδι και σύμφωνα με την Moto Guzzi, η νέα σχεδίαση έχει εξαλείψει τις αντιδράσεις που παρατηρούνται συνήθως στο άνοιγμα και κλείσιμο του ride-by-wire γκαζιού.
Ο αναβάτης έχει στη διάθεσή του τέσσερα διαφορετικά προγράμματα λειτουργίας (Travel, Sport, Rain και Road), τα οποία προσαρμόζουν την απόδοση του κινητήρα, αλλά και εκείνη των traction control και ABS, με τα δύο να ρυθμίζουν την παρέμβαση του σύμφωνα και με την κλίση της μοτοσυκλέτας στις στροφές. Ελέγχει επίσης και τη λειτουργία της ηλεκτρονικά ελεγχόμενης ανάρτησης Smart EC 2.0 της Ohlins, στην έκδοση φυσικά που είναι διαθέσιμη.
Το ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο έχει σχεδιαστεί με γνώμονα και τη δυναμική συμπεριφορά, όπως αρμόζει άλλωστε σε μία Moto Guzzi με το μεταξόνιο να φτάνει στα 1.485 χλστ.
Αυτό που κάνει τη νέα V100 Mandello να ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό είναι τα ενεργά πτυσσόμενα πτερύγια στο εμπρός μέρος του ρεζερβουάρ των 17,5 λίτρων, τα οποία εκτρέπουν αέρα από το να φτάσει στον αναβάτη και προσαρμόζουν τη γωνία τους ανάλογα με την ταχύτητα κίνησης αλλά και το επιλεγμένο πρόγραμμα οδήγησης. Σύμφωνα με την Guzzi ο αναβάτης δέχεται έως και 22% λιγότερη πίεση από τον αέρα με το μικρό φέρινγκ της μοτοσυκλέτας να προσφέρει προστασία που αντιστοιχεί σε αφερμογή πολύ μεγαλύτερου όγκου.
Ο πίνακας πληροφοριών της V100 Mandello είναι TFT πέντε ιντσών και σε συνδυασμό με την πλατφόρμα συνδεσιμότητας MIA δίνει τη δυνατότητα σύνδεσης με smartphone.
Η νέα Moto Guzzi V100 Mandello θα είναι διαθέσιμη σε δύο εκδόσεις από πλευράς εξοπλισμού, με την κορυφαία να φέρει στον στάνταρ εξοπλισμό της, εκτός από τις ηλεκτρονικά ελεγχόμενες αναρτήσεις της Ohlins, quickshifter, θερμαινόμενα γκριπ, αλλά και την πλατφόρμα συνδεσιμότητας της ιταλικής εταιρείας.