Triumph Rocket 3 Storm R - Αναβάθμιση για τη μεγαλύτερη σε κυβισμό μοτοσυκλέτα παραγωγής
Η μοναδική Triumph Rocket κλείνει δύο δεκαετίες στην παραγωγή και οι Βρετανοί το γιορτάζουν αναβαθμίζοντας την power cruiser με το τρικύλινδρο μοτέρ των 2.458 κ.εκ.
Στην αρχή ως Rocket III και έπειτα, το 2019 με πολλές αλλαγές και ακόμη μεγαλύτερης χωρητικότητας μοτέρ και αλλαγή του ονόματος σε Rocket 3, η power cruiser των Βρετανών έχει καπαρώσει για τα καλά τον τίτλο της μοτοσυκλέτας παραγωγής με τον μεγαλύτερο σε κυβισμό κινητήρα.
Με την ευκαιρία των 20 ετών από την έναρξη παραγωγής της Rocket, η Triumph αποκάλυψε την αναβαθμισμένη έκδοση, η οποία, ενώ δεν έχει αισθητικές αλλαγές σε σχέση με την υπάρχουσα μοτοσυκλέτα, αυξάνει ακόμη περισσότερο την ισχύ του θηριώδη κινητήρα της.
BUY NOW
Σύμφωνα με τους Βρετανούς το εν σειρά τρικύλινδρο μοτέρ των 2,5 λίτρων αποδίδει πλέον 15 ίππους περισσότερους σε σχέση με πριν με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει πλέον τους 182 ίππους στις 7.000 σ.α.λ.
Αυξημένη παρουσιάζεται και η ροπή ρεκόρ για μοτέρ ευρείας παραγωγής η οποία κέρδισε άλλα τέσσερα Nm και βρίσκεται πλέον στα 225 Nm με την τιμή να κάνει την εμφάνισή της στις 4.000 σ.α.λ. Παρά τον κυβισμό του μοτέρ η Triumph ανακοινώνει 6,6 λτ./100 χλμ. κατά το πρότυπο WMTC και εκπομπές CO2 στα 152 γρ./χλμ.
Νέας σχεδίασης είναι και οι αλουμινένιες δεκάμπρατσες ζάντες που είναι και ελαφρύτερες σε σχέση με εκείνες που αντικαθιστούν με αποτέλεσμα η μεγάλη power cruiser να βελτιώνει ακόμη περισσότερο την ευκολία στην αλλαγή κατεύθυνσης ενώ όφελος προκύπτει και στη λειτουργία των αναρτήσεων λόγω του χαμηλότερου μη αναρτώμενου βάρους.
Η αναβαθμισμένη μοτοσυκλέτα ονομάζεται πλέον Rocket 3 Storm R στη στάνταρ έκδοσή της με τη βρετανική εταιρεία να προσθέτει στην γκάμα και τη νέα έκδοση GT, με τις δύο εκδόσεις να είναι διαθέσιμες στους ίδιους σχεδόν χρωματικούς συνδυασμούς με τις διαφορές να εντοπίζονται στο σιρίτι του 18λιτρου ρεζερβουάρ.
Οι κύριες εργονομικές διαφορές μεταξύ των δύο εκδόσεων εντοπίζονται στη θέση οδήγησης. Στη GT το τιμόνι βρίσκεται πιο κοντά στον αναβάτη, ενώ η σέλα βρίσκεται στα 750 χλστ. από το έδαφος. Από την άλλη στη Strom R η το τιμόνι βρίσκεται 125 χλστ. πιο κοντά στον εμπρός τροχό ενώ η σέλα είναι λίγο ψηλότερη στα 773 χλστ.
Σημαντικές είναι οι διαφορές στα μαρσπιέ του αναβάτη: στη μέση για την Storm R και μπροστά στο πλαίσιο στην έκδοση GT. Και στις δύο περιπτώσεις υπάρχει δυνατότητα ρύθμισης των μαρσπιέ εμπρός-πίσω, σε δύο θέσεις και με διαφορά 15 χλστ. στην Storm R και σε τρεις θέσεις και 50 χλστ. στη GT.
Και για τις δύο εκδόσεις οι αναρτήσεις προέρχονται από την Showa. Το ανεστραμμένο πιρούνι έχει διάμετρο καλαμιών στα 47 χλστ. και ρυθμίζεται ως προς την απόσβεση συμπίεσης και την απόσβεση επαναφορά, ενώ το αμορτισέρ είναι πλήρως ρυθμιζόμενο.
Για την επιβράδυνση των 317 κιλών (320 στην GT) φροντίζουν δύο δίσκοι διαμέτρου 320 χλστ. εμπρός, οι οποίοι συνεργάζονται με 4πίστονες ακτινικά τοποθετημένες δαγκάνες Brembo M4.30 Stylema.
Στον εξοπλισμό περιλαμβάνονται όλα τα σύγχρονα ηλεκτρονικά συστήματα υποβοήθησης του αναβάτη που περιμένει κανείς από μια μοτοσυκλέτα 182 ίππων με το ABS και το Traction control να προσαρμόζουν τη λειτουργία τους σύμφωνα με την κλίση της Rocket 3 στη στροφή.
Στάνταρ είναι επίσης τα προγράμματα λειτουργίας για τον κινητήρα, το cruise control αλλά και το σύστημα ελέγχου εκκίνησης σε ανηφόρα που κρατά τη μοτοσυκλέτα σταθερά στη θέση της μέσω των φρένων έως ότου ο αναβάτης απελευθερώσει τη μανέτα του συμπλέκτη.
Η νέα Triumph Rocket 3 Storm R και η έκδοση GT αναμένεται να είναι διαθέσιμες για παραγγελία στις ευρωπαϊκές αγορές από τις αρχές του Απριλίου.