Νέες custom BMW R 18 M και R 18 Aurora

BMW R 18 M custom BMW Μοτοσικλέτα 2022

Δύο νέες εντυπωσιακές custom προτάσεις που βασίζονται στην μεγάλη cruiser R 18 παρουσίασε η BMW προσφέροντας φρέσκες ιδέες στους φίλους του customization.

Οι BMW R 18 M και R 18 Aurora είναι αποτέλεσμα συνεργασίας της BMW Motorrad Ιταλίας και του δικτύου εμπόρων της με κάποια εμβληματικά ονόματα από τον χώρο των custom μετατροπών της γειτονικής χώρας.

Η R 18 M είναι ένα project που ανέπτυξε το Ιταλικό περιοδικό LowRide και υλοποίησε η American Dreams, ενώ η R 18 Aurora δημιουργήθηκε από την Garage 221 σε συνεργασία με την BMW Motorrad Roma.

Με το γράμμα «M» να έχει πλεόν παρουσία και στις δίτροχες δημιουργίες των Βαυαρών, η R 18 M ξεχωρίζει αρχικά για την σήμα κατατεθέν τριχρωμία που συνοδεύει το εν λόγω γράμμα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Βασική επιδίωξη της συντακτικής ομάδας του LowRide ήταν να αποκτήσει η cruiser της BMW μια πιο αεροδυναμική και σπορ εμφάνιση, χωρίς να οδηγηθούν σε περιττές σχεδιαστικές υπερβολές και να μείνουν κοντά στις γραμμές της μοτοσικλέτας παραγωγής.

«Η ευστάθεια, το μακρύ μεταξόνιο και η ετοιμότητα του μεγάλου boxer των 1800 κ.εκ. εξασφαλίζουν αστραπιαίες εκκινήσεις και αξίζουν, κατά την άποψή μου, μία σπορ και ρετρό εμφάνιση. Στη σχεδίαση της R 18 M, διακρίνουμε παραδοσιακά στοιχεία της BMW Motorrad και ιδέες από τα αυτοκίνητα της μάρκας: Το M είναι το σύμβολο του Motorsport», σχολίασε σχετικά ο Giuseppe Roncen, διευθυντής του περιοδικού LowRide.

Οι αλλαγές επικεντρώθηκαν στο πλαίσιο, τη ρύθμιση της ανάρτησης, στα πλαστικά και τα αξεσουάρ, ενώ τα μηχανικά μέρη και τα ηλεκτρονικά συστήματα διατηρήθηκαν ως είχαν. Η δημιουργία των σχεδίων ανατέθηκε στον σχεδιαστή Oberdan Bezzi, ο οποίος είχε συνεργαστεί με το LowRide στο παρελθόν. Η εταιρεία American Dreams ανέλαβε τις εργασίες συναρμολόγησης και τον συντονισμό, η Elaboratorio, κατασκεύασε τα νέα κομμάτια από fiberglass, όπως είναι η ουρά και η ζελατίνα, ενώ η Carbon Italy έκανε το ίδιο για τα ανθρακονημάτινα τμήματα, όπως είναι τα καλύμματα των κυλινδροκεφαλών και οι εισαγωγές αέρα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Οι κοντές μαύρες ματ εξατμίσεις δημιουργήθηκαν ειδικά για την περίσταση από την ER Exhaust Revolution και η σέλα φέρει επένσυσης της L.R. Leather. Για την εντυπωσιακή βαφή, τέλος υπεύθυνη είναι η Dox Art Factory, ενώ οι καθρέπτες, τα γκριπ και τα φλας προέρχονται από την Rizoma.

Ως ιδέα που ξεπήδησε από το μυαλό των ανθρώπων της Garage 221, η R 18 Aurora αποτελεί μια πιο παραδοσιακή προσέγγιση και την έμπνευση να προέρχεται από τις cruisers της 10ετίας του '70.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Από τα βασικά χαρακτηριστικά της Aurora είναι ότι οι μετατροπές που υιοθέτησε η Garage 221 για τη δημιουργία της βασίστηκαν στην εμπειρία της από τον κόσμο της BMW, ενώ πολλά τμήματα που έχουν χρησιμοποιηθεί προέρχονται από άλλες μοτοσικλέτες των Βαυαρών. Η σέλα είναι δανεισμένη από μία BMW 1200 C του 2005, οι βάσεις του φέρινγκ τύπου Batwing κατασκευάστηκαν από βάσεις φλας της BMW R 100 του 1982 και ένα τμήμα του πίσω πλαισίου προέρχεται από BMW K 75 του 1991.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ακόμα και για το χρώμα της μοτοσικλέτας, ως σημείο αναφοράς χρησιμοποιήθηκε ο κωδικός μιας 1983 BMW RT 100, με εξατομίκευση των αποχρώσεων και της έντασης των γραφικών. Οι βάσεις των εμπρός και πίσω φτερών, αλλά και οι βραχίονες έδρασης της πινακίδας κυκλοφορίας είναι αποκλειστικά χειροποίητες. Για τις custom εξατμίσεις εδώ φρόντισε η Leo Vince, ενώ η έμπνευση για τη σχεδίαση του προστατευτικού του ψυγείου λαδιού προήλθε από τις μάσκες των αυτοκινήτων της BMW της 10ετίας του '60.

Δείτε επίσης

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ