Το AK 550, το κορυφαίο στη γκάμα της KYMCO mega scooter, αποκτά νέα έκδοση ST, με πολλές αλλαγές έναντι του μοντέλου που γνωρίζουμε.
Από την παρουσίαση του, το KYMCO AK 550 συγκαταλέγεται στα κορυφαία maxi scooters με την ταϊβανέζικη εταιρεία να το βελτιώνει από τότε, με στόχο να το κρατήσει επίκαιρο. Για τη νέα χρονιά, η KYMCO αποκάλυψε στην φετινή EICMA, μια νέα έκδοση που έρχεται να προστεθεί στη γκάμα του μοντέλου της, με αρκετές αλλαγές σε σχέση με το στάνταρ AK 550.
Η νέα έκδοση AK 550 ST δίνει ακόμη μεγαλύτερη έμφαση στην προστασία του αναβάτη, με τα πλαϊνά πλαστικά του ρύγχους να έχουν ανασχεδιαστεί, κάτι που η ισχύει και για την ψηλότερη και ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη πλέον ζελατίνα. Οι μικρές αλλά διακριτές αλλαγές εκτείνονται και τα υπόλοιπα πλαστικά του μεγάλου scooter της KYMCO και από αυτές δεν έχουν ξεφύγει ούτε οι χειρολαβές του συνεπιβάτη.
BUY NOW
Στο εν σειρά δικύλινδρο μοτέρ των 550 κυβικών δεν υπάρχουν τροποποιήσεις αναφορικά με την απόδοση του που φτάνει στους 51 ίππους. Ωστόσο η KYMCO βελτίωσε το CVT κιβώτιο τοποθετώντας έναν νέας σχεδίασης ιμάντα τελικής μετάδοσης, ο οποίος μειώνει τα επίπεδα θορύβου ενώ χρειάζεται ταυτόχρονα ακόμη λιγότερη συντήρηση.
Για το 2022 το ΑΚ 550 εφοδιάζεται επίσης με ride-by-wire γκάζι, το οποίο φέρνει μαζί του ηλεκτρονικό σύστημα πρόσφυσης για τον πίσω τροχό αλλά και cruise control, τα οποία ανήκουν στον στάνταρ εξοπλισμό της έκδοσης ST.
Το νέο KYMCO AK 550 ST φέρει επίσης και μικρές βελτιώσεις στην εργονομία του με τον πίνακα οργάνων να προσφέρει υψηλότερα επίπεδα φωτεινότητας και ευκρίνειας, με το φωτεινό του πλαίσιο να αλλάζει χρώμα ανάλογα με το επιλεγμένο πρόγραμμα οδήγησης. Παρούσα φυσικά είναι και η ψηφιακή οθόνη της πλατφόρμας συνδεσιμότητας Noodoe της KYMCO, με τα χειριστήρια στα γκριπ να έχουν δεχτεί επίσης αλλαγές.
Στον στάνταρ εξοπλισμό του AK 550 ST ανήκει και το ασύρματο σύστημα εκκίνησης, το οποίο αποκτά νέο κεντρικό διακόπτη για την εκκίνηση του scooter που συνοδεύεται από κουμπιά για τις επιμέρους λειτουργίες (άνοιγμα σέλας κτλ.), στη θέση του προηγούμενου περιστροφικού. Στάνταρ είναι και τα θερμαινόμενα γκριπ.
Με αρχιτεκτονική πλαισίου για το AK 550 που θυμίζει έντονα μοτοσυκλέτα, το αλουμινένιο πλαίσιο δύο δοκών που «φιλοξενεί» και τον κινητήρα δεν έχει δεχτεί αλλαγές για τη νέα χρονιά, κάτι που ισχύει και για τις αναρτήσεις ου αποτελούνται από ανεστραμμένο πιρούνι με διάμετρο καλαμιών στα 41 χιλιοστά και παράκεντρα τοποθετημένο μονό αμορτισέρ.
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, η έλευση του νέου KYMCO AK 550 ST στη χώρα μας αναμένεται το πρώτο μισό του 2022.