Αν και κινείται στην αιχμή των εξελίξεων ένας Γερμανός κατασκευαστής ηλεκτρικών scooters κατέθεσε επίσημα αίτηση για χρεωκοπία αναζητώντας παράλληλα τον σωστό δρόμο για την αναδιάρθρωσή του.
Με έδρα το Βερολίνο, η γερμανική UNU Motors είναι μια από τις παλιότερες start up εταιρείες παραγωγής ηλεκτρικών scooters που ανήκουν στην κατηγορία των μοτοποδηλάτων (μέγιστη ταχύτητα κίνησης τα 45 χλμ./ώρα) καθώς ιδρύθηκε το 2013.
Σύμφωνα και με τα όσα επικαλείται η UNU οι λόγοι που την οδήγησαν στη χρεωκοπία είναι η αύξηση του κόστους των πρώτων υλών που απαιτούνται για την κατασκευή των μοντέλων της αλλά και η αύξηση που έχει παρουσιάσει το κόστος μεταφοράς τους.
BUY NOW
Στη σχετική ανακοίνωση η UNU παρέλειψε να αναφέρει και τις πιέσεις που ασκεί ο πληθωρισμός στις τιμές των προϊόντων με την αύξησή του να έχει οδηγήσει σε σημαντική μείωση της ζήτησης των μοντέλων και των υπηρεσιών που προσφέρει που έφτασε στο 50% στην εγχώρια αγορά της Γερμανίας αλλά και στη Γαλλία την Αυστρία και την Ολλανδία.
Η UNU κατάφερε να επιζήσει τόσο του lockdown του κορονοϊού, όσο και της κρίσης των μικροεπεξεργαστών που ακολούθησε αλλά και εκείνη στην παγκόσμια αλυσίδα τροφοδοσίας που εκτίναξε τα κόστη μεταφοράς, ενώ τα κατάφερε και έπειτα από μια καταστροφική πυρκαγιά που ξέσπασε σε μια από τις αποθήκες της.
Η γερμανική εταιρεία προχώρησε σε αίτηση πτώχευσης με την εταιρεία GT Restructuring που έχει αναλάβει τη διαδικασία να πιστεύει ότι μπορεί να υπάρξει μια βιώσιμη αναδιάρθρωση για την UNU ώστε να συνεχίσει να λειτουργεί και στο μέλλον.
Στη γκάμα της UNU υπάρχει ένα scooter το οποίο είναι διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις Move και Pro με την πρώτη να φέρει ηλεκτρικό κινητήρα 2,7 ίππων και τη δεύτερη 5,4 ίππων.
Ανάλογα με το αν φέρει μία ή δύο αποσπώμενες μπαταρίες η δίτροχη ηλεκτρική πρόταση των Γερμανών μπορεί να φτάσει έως και τα 120 χλμ. αυτονομίας (100 για την έκδοση Pro), με το ηλεκτρικό scooter να είναι επίσης διαθέσιμο και σε έκδοση που οδηγείται χωρίς δίπλωμα, με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται στα 25 χλμ./ώρα.
Οι Γερμανοί προσφέρουν επίσης συνδρομητική υπηρεσία για τη χρήση των μοντέλων τους, η οποία αποτελεί και την έτερη βασική επιχειρηματική της δραστηριότητα.