Νέο Suzuki V-Strom: Σε δοκιμές στην Ευρώπη η ολοκαίνουργια γενιά;

Suzuki V-Strom νέα γενιά 2022

Η μάχη στις μεσαίου κυβισμού adventure/on-off έχει φουντώσει για τα καλά και η Suzuki δείχνει έτοιμη να διεκδικήσει εκ νέου τη θέση της σε αυτή με μια νέα γενιά V-Strom.

Το Suzuki V-Strom είναι μια από εκείνες τις μοτοσικλέτες που δεν χρειάζονται ιδιαίτερες συστάσεις στο κοινό της Ελλάδας. Επί σειρά ετών, η μέσαίου κυβισμού V-Strom 650 αποτελούσε μία από τις best seller μοτοσικλέτες της ελληνικής αγοράς, με επιτυχημένη εμπορική πορεία και σε άλλες ευρωπαϊκές αγορές.

Με τη V-Strom 650 να έχει χάσει τη λάμψη της τα τελευταία χρόνια -αν και εξακολουθεί να είναι ικανότητα στην κατηγορία της-, αλλά τις adventure μεσαίου κυβισμού να γνωρίζουν νέα άνθιση, η Suzuki δείχνει έτοιμη να προσφέρει στους φίλους των δύο τροχών μια ολοκαίνουργια γενιά, με πολλές «πρωτιές» για τη δημοφιλή μοτοσικλέτα των Ιαπώνων.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο κατασκοπκός φακός πέτυχε στο Paso Stelvio της Ιταλίας μια μοτοσικλέτα, η οποία, σύμφωνα και με αναφορές του ιταλικού περιοδικού Motociclismo, αν και έφερε καμουφλάζ που κάλυπτε το μεγαλύτερο των πλαστικών της μερών, με τη σχεδίαση του εμπρός μέρος παραπέμπει σε μοντέλο που θα μπορούσε κάλλιστα να προέρχεται από το Hamamatsu.

Η νέα γενιά του μεσαίου κυβισμού V-Strom έρχεται αισθητικά πιο κοντά στο V-Strom 1050, το οποίο με τη σειρά του αντλεί έμπνευση από το εμβληματικό DR Big. Αν όντως αυτή είναι η νέα γενιά του μεσαίου V-Strom και η εκτέλεση είναι το ίδιο επιτυχημένη με εκείνη της μεγαλύτερης σε κυβισμό V-Strom, τότε οι Ιάπωνες θα έχουν στα χέρια τους έναν εκ νέου διεκδικητή της κορυφής των πωλήσεων στην κατηγορία.

Νέα γενιά Suzuki V-Strom 2022
Σε δοκιμές επί ευρωπαϊκού εδάφους φαίνεται πως βρίσκεται η νέα γενιά του Suzuki V-Strom. Φωτό: Motociclismo

Εκεί που η εικονιζόμενη μοτοσικλέτα φαίνεται να σπάει τα δεσμά με το παρελθόν είναι αρχικά στον τομέα του πλαισίου, όπου δεν μπορούμε να διακρίνουμε το αλουμινένιο των δύο δοκών της υπάρχουσας γενιάς που «συντροφεύει» το V-Strom από την παρουσίαση της πρώτης γενιάς to 2004 μέχρι και σήμερα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το άλλο σημείο όπου έχουμε δραστικές αλλαγές είναι ο κινητήρας αφού το μεσαίο V-Strom φαίνεται να λέει αντίο στον αειθαλή V2 -επίσης παρόντας από την πρώτη γενιά!- με την θέση του να παίρνει ένας εν σειρά δικύλινδρος. Σύμφωνα με φήμες ο κυβισμός του θα είναι παράλληλα αυξημένος στα 700 περίπου κυβικά εκατοστά. Αν ισχύουν και οι δύο αυτές σημαντικές αλλαγές γίνονται προφανώς για να περιοριστεί το κόστος κατασκευής (ένας εν σειρά είναι φθηνότερος στην κατασκευή από ένα V), με το πλαίσιο να κατασκευάζεται λογικά από ατσάλι και να είναι περιμετρικό.

Στη φωτογραφία βλέπουμε επίσης ότι το πιρούνι είναι ανεστραμμένο, ενώ το ψαλίδι μοιάζει να έχει κατασκευαστεί από αλουμίνιο. Οι διαδρομές φαίνεται να είναι αρκετά μεγάλες ώστε η επόμενη γενιά V-Strom να μπορεί να ταξιδέψει με άνεση και εκτός δρόμου, με τους ακτινωτούς τροχούς να την υποστηρίζουν σε αυτό το έργο της, τη στιγμή που ο εμπρός μοιάζει να είχε διάμετρο 21 ιντσών. Αναφορικά με το όνομα της μοτοσικλέτας, η Suzuki λογικά θα κρατήσει το «V-Strom», παρόλο που δεν θα υπάρχει πια κινητήρας με περιεχόμενη γωνία για τους κυλίνδρους του, εκτός και αν έχουμε κάποια μεγαλύτερη έκπληξη με την αναβίωση κάποιου άλλου ονόματος.

Οι συγκεκριμένες φωτογραφίες πάντως που παρουσιάζει το Motociclismo βρίσκουν το δρόμο τους προς τη δημοσιότητα λίγες ημέρες μετά και από τις πατέντες που κατοχύρωσε η Honda για την αναβίωση της μεσαίου κυβισμού και επίσης γνωστής στο ελληνικό κοινό Transalp. Αν αυτό είναι όντως το νέο Suzuki V-Strom λογικά θα έχουμε περισσότερες πληροφορίες στα χέρια μας τις επόμενες εβδομάδες, όσο πλησιάζουμε προς τη διεθνή έκθεση μοτοσικλέτας του Μιλάνου (EICMA) όπου αναμένεται να δούμε πολλές και πολύ ενδιαφέρουσες προτάσεις τόσο συμβατικές όσο και ηλεκτρικές.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε επίσης

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ