Η Moto Guzzi δίνει πλέον τη δυνατότητα προκράτησης για την ολοκαίνουργια V100 Mandello ανακοινώνοντας παράλληλα τις τιμές της.
Η νέα Moto Guzzi V100 Mandello, η μοτοσικλέτα με την οποία η ιταλική εταιρεία ανοίγει το επόμενο κεφάλαιο στην πολύχρονη ιστορία της, φτάνει στην αγορά αρχικά μέσω του Διαδικτύου με τους ενδιαφερόμενους να έχουν πλέον τη δυνατότητα προκράτησης.
Η Moto Guzzi V100 Mandello θα είναι διαθέσιμη σε δύο εκδόσεις, τη στάνταρ με το καλό πακέτο βασικού εξοπλισμού και την έκδοση «S», που φτάνει με ακόμα υψηλότερο επίπεδο εξοπλισμού και τεχνολογίας.
BUY NOW
Σε χρωματισμούς λευκό Bianco Polare και κόκκινο Rosso Magma, η στάνταρ έκδοση θα είναι διαθέσιμη στη τιμή των 15.499 ευρώ με την έκδοση S να διατίθεται σε χρωματισμό πράσινο Verde 2121 και το σπορ γκρι Grigio Avanguardia, στην τιμή των 17.999 ευρώ.
Η Moto Guzzi V100 Mandello είναι η πρώτη μοτοσικλέτα παραγωγής στην ιστορία που φέρει ενεργά αεροδυναμικά βοηθήματα τα οποία αναπτύσσονται ή αναδιπλώνονται ανάλογα με την ταχύτητα που κινείται, ενώ είναι και η πρώτη που φέρει τον ολοκαίνουργιο V2 «compact block» κινητήρα της εταιρείας των 1042 κ.εκ., ο οποίος αποδίδει 115 ίππους και 105 Nm ροπής, με το 82% της μέγιστης ροπής να είναι διαθέσιμο από τις 3.500 σ.α.λ.
Ο αναβάτης έχει στη διάθεσή του τέσσερα διαφορετικά προγράμματα λειτουργίας (Travel, Sport, Rain και Road), τα οποία προσαρμόζουν την απόδοση του κινητήρα, αλλά και εκείνη των traction control και ABS, με τα δύο να ρυθμίζουν την παρέμβαση του σύμφωνα και με την κλίση της μοτοσυκλέτας στις στροφές. Χάρη στην ύπαρξη της ηλεκτρονικής μονάδας IMU έξι αξόνων, στην έκδοση S ελέγχονται ηλεκτρονικά και οι ρυθίσεις της ηλεκτρονικά ελεγχόμενης ανάρτησης Smart EC 2.0 της Ohlins.
Αυτό που κάνει τη νέα V100 Mandello να ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό είναι τα ενεργά πτυσσόμενα πτερύγια στο εμπρός μέρος του ρεζερβουάρ των 17,5 λίτρων, τα οποία εκτρέπουν αέρα από το να φτάσει στον αναβάτη και προσαρμόζουν τη γωνία τους ανάλογα με την ταχύτητα κίνησης αλλά και το επιλεγμένο πρόγραμμα οδήγησης. Σύμφωνα με την Guzzi ο αναβάτης δέχεται έως και 22% λιγότερη πίεση από τον αέρα με το μικρό φέρινγκ της μοτοσικλέτας να προσφέρει προστασία που αντιστοιχεί σε εφαρμογή πολύ μεγαλύτερου όγκου.