Το Honda Super Cub 125 αποκτά νέο πιο αποδοτικό κινητήρα Euro 5 και ανανεώνεται αισθητικά. Η άφιξή του στην ελληνική αγορά αναμένεται τον Σεπτέμβριο.
Το πρώτο Super Cub C100 παρουσιάστηκε το 1958, 10 χρόνια μετά την ίδρυση της Honda. Κατασκευασμένο από τον Soichiro Honda και τον επί μακρόν συνεργάτη του Takeo Fujisawa, γνώρισε μια τεράστια εμπορική επιτυχία. Σχεδόν 60 χρόνια αργότερα, το 2017, το Super Cub πέτυχε ένα σημαντικό ορόσημο παραγωγής με 100 εκατομμύρια μονάδες.
Μέχρι τα τέλη του 2018, τα Super Cub ήταν διαθέσιμα μόνο στην Ιαπωνία, όπου είχαν προσελκύσει την προτίμηση εταιρικών πελατών όπως το Ιαπωνικό Ταχυδρομείο, και στη Νοτιοανατολική Ασία όπου το μοντέλο διατηρεί ένα σημαντικό ρόλο στην καθημερινότητα των ανθρώπων, ως ιδιωτικό μέσον μεταφοράς. Γνωρίζοντας καλά το target group των Ευρωπαίων αναβατών – σε ένα ευρύ ηλικιακό φάσμα – οι οποίοι αναζητούν ένα δίκυκλο εμπνευσμένο από ρετρό φόρμες με πραγματική αξιοπιστία και εντυπωσιακό στυλ, η Honda αποκάλυψε το Super Cub C125 του 2018. Για την τρέχουσα χρονιά, το Super Cub 125 αναβαθμίζεται περαιτέρω για το Ευρωπαϊκό κοινό του.
BUY NOW
Η διαχρονική του εμφάνιση παραμένει ίδια, αλλά ένας νέος κινητήρας προδιαγραφών Euro5. Μία νέα σχεδίαση αερόψυκτου κινητήρα SOHC, με ανάλογες ρυθμίσεις ECU εισαγωγής και εξαγωγής, χαρίζει στο Super Cub 125 συμβατότητα με τις προδιαγραφές EURO5. Ο κινητήρας παράγει ελαφρώς υψηλότερη ισχύ, και είναι πιο αποδοτικός, καταναλώνοντας 1,5 λτ./100 χλμ. (WMTC mode). Ο νέος αερόψυκτος κινητήρας 124 cc του Super Cub 125 συνδυάζει το κάτω τμήμα (με επανασχεδιασμένο στροφαλοθάλαμο) του τρέχοντος C110 της Ιαπωνικής αγοράς με το πάνω τμήμα (διβάλβιδη κυλινδροκεφαλή SOHC) του τελευταίου MSX Grom. Η διάμετρος είναι 50mm, η διαδρομή 63,1mm με λόγο συμπίεσης 10.0:1. Η μέγιστη ισχύς φτάνει τους 9,8 ίππους στις 7.500 σ.α.λ., με μέγιστη ροπή 10,4 Nm στις 6.250 στροφές ανά λεπτό.
Το κιβώτιο παραμένει 4τάχυτο και σύμφωνα με την παράδοση του Super Cub – λειτουργεί μέσω αυτόματου φυγοκεντρικού συμπλέκτη, χωρίς την ανάγκη για μανέτα συμπλέκτη. Κατά την εκκίνηση από στάση, ο αναβάτης απλά επιλέγει την απαιτούμενη σχέση με τον επιλογέα στο αριστερό πόδι και καθώς ανοίγει το γκάζι, ο συμπλέκτης λειτουργεί αυτόματα. Το ίδιο συμβαίνει και σε κάθε ανέβασμα ή κατέβασμα σχέσης. Ο λόγος τελικής μετάδοσης είναι 2.50 με γρανάζια 14/35. Ένα ελικοειδές πρωτεύον γρανάζι μειώνει το μηχανικό θόρυβο της μετάδοσης.
Διαβάστε επίσης
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ