Ανανεωμένο Piaggio Beverly. Κάτι παραπάνω από ανανέωση (+τιμή)

Ανανεωμένο Piaggio Beverly 2021

Δεχόμενο σημαντικές αλλαγές σχεδόν σε όλα τα σημεία του, το νέο Piaggio Beverly θέλει να συνεχίσει στην επιτυχημένη πορεία των προκατόχων του.

Αναμφίβολα ευρωπαϊκό best seller, το νέο Piaggio Beverly έρχεται κοντά μας δύο δεκαετίες μετά την παρουσίαση της πρώτης γενιάς που έπιασε από την αρχή τον παλμό της αγοράς ακολουθώντας μια άκρως επιτυχημένη εμπορική πορεία μέχρι σήμερα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η νέα γενιά εκσυγχρονίστηκε σε όλα τα σημεία κλειδιά και παίρνει τη σκυτάλη με στόχο να κυριαρχήσει στην κατηγορία των μεσαίου κυβισμού scooters με 16άρη εμπρός τροχό. Πάμε να το γνωρίσουμε καλύτερα.

Στον τομέα της σχεδίασης το ανανεωμένο Beverly έχει δεχτεί αλλαγές σε όλα τα σημεία του με τους Ιταλούς να διατηρούν ωστόσο ένα μεγάλος μέρος της ταυτότητας της προηγούμενης γενιάς. Πιο αιχμηρό αλλά εξίσου κομψό, το Beverly απευθύνεται σχεδιαστικά σε μια μεγάλη μερίδα αναβατών ανεξάρτητα από το φύλο τους.

Το ανανεωμένο best seller της Piaggio θα είναι διαθέσιμο με δύο κινητήρες στα 300 και 400 κυβικά, οι οποίοι πληρούν τις προδιαγραφές Euro 5.

Ο 300 hpe κινητήρας δέχτηκε πολλές αλλαγές και έχει αυξήσει την ισχύ του 23% σε σύγκριση με τον προηγούμενο κινητήρα χωρίς να μεγαλώσει σε χωρητικότητα. Η ιπποδύναμη ανέρχεται πλέον στους 25,8 ίππους στις 8.000 σ.α.λ., με τη μέγιστη ροπή να έχει αυξηθεί κατά 15% και να αγγίζει πλέον τα 26 Nm στις 6.250 στροφές.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο μεγαλύτερος κινητήρας 400 hpe αντικαθιστά τον προηγούμενο κινητήρα 350. Ξεκινώντας από έναν ήδη πολύ αποδοτικό κινητήρα, οι μηχανικοί της Piaggio βελτίωσαν περαιτέρω την απόδοση του, ενώ έκαναν ακόμη πιο πολιτισμένη τη λειτουργία του. Η ισχύς του φτάνει στους 35,4 ίππους στις 7.500 σ.α.λ., με τη μέγιστη ροπή να αγγίζει τα 37,7 Nm στις 5.500, νούμερα αρκετά για να βγει κανείς με αξιώσεις και εκτός των τειχών της πόλης.

Ο αέρας ανανέωσης φύσηξε και για τις αναρτήσεις του Beverly. Μπροστά έχουμε πλέον πιρούνι της Showa με διάμετρο καλαμιών στα 35 χλστ. με τα αμορτισέρ να προέρχονται επίσης από τους Ιάπωνες και να ρυθμίζονται ως προς την προφόρτιση των ελατηρίων τους σε πέντε θέσεις.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Πλουσιότερος είναι και ο τεχνολογικός εξοπλισμός του μεσαίου κυβισμού scooter των Ιταλών. Φέρει πλέον σύστημα εκκίνησης χωρίς κλειδί, ενώ ο πίνακας πληροφοριών είναι τώρα LCD με διαγώνιο στις 5,5 ίντσες.

Ο εξοπλισμός ολοκληρώνεται με το multimedia σύστημα συνδεσιμότητας Piaggio Mia- στον βασικό εξοπλισμό της έκδοσης 400 hpe- που επιτρέπει τη σύνδεση του scooter με smartphone μέσω Bluetooth. Έτσι μπορείτε να ελέγχετε τις κλήσεις και τα sms που δέχεστε με την εφαρμογή να προσφέρει παράλληλα και επιπλέον πληροφορίες για τον κινητήρα, αλλά και την τελευταία θέση που παρκάρατε.

Ήδη διαθέσιμο στην ελληνική αγορά σε στάνταρ αλλά και έκδοση S, η τιμή για το νέο Beverly 300 είναι 5.490 και για τις δύο περιπτώσεις. Για το ισχυρότερο 400 η τιμή και για τις δύο εκδόσεις του είναι 6.290 ευρώ.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ