QJMOTOR SVT 650 -Η adventure των 76 ίππων που προκαλεί με την τιμή και τον εξοπλισμό της

QJMOTOR SVT 650 η adventure με την τιμή πρόκληση

Με τιμή μοτοσυκλέτας μικρότερου κυβισμού, πλούσιο στάνταρ εξοπλισμό και επώνυμα περιφερειακά, η διαθέσιμη σε δύο εκδόσεις QJMOTOR SVT 650 αποτελεί έναν πραγματικό πειρασμό για τους αναβάτες της κατηγορίας.

Μια μοτοσυκλέτα που μπορεί να τα κάνει όλα, ένα δίτροχο για καθημερινή μετακίνηση στους δρόμους της πόλης που θα ακολουθήσει με αξιώσεις τις ορέξεις του αναβάτη όταν τελειώσει η εργάσιμη εβδομάδα και έρθει η ώρα της εξόδου από τα τείχη της πόλης, ενώ δεν θα πει όχι ούτε όταν τελειώσει η άσφαλτος και δώσει τη θέση της στον χωματόδρομο.

Τα παραπάνω είναι και εκείνα τα στοιχεία που χαρακτηρίζουν την κατηγορία των τόσο δημοφιλών και στην Ελλάδα adventure μοτοσυκλετών και σε αυτήν ακριβώς την κατηγορία ανήκει και η πολυτάλαντη και άκρως προσιτή QJMOTOR SVT 650.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η V2 μοτοσυκλέτα της QJMOTOR είναι διαθέσιμη στη χώρα μας σε δύο εκδόσεις, μία με ακτινωτές και μία με χυτές ζάντες αλουμινίου και η τιμή της που ξεκινά από τα 6.595 ευρώ (6.995 ευρώ με ακτινωτούς τροχούς) είναι το highlight που την κάνει να ξεχωρίζει αναδεικνύοντας ακόμη περισσότερο τα άκρως ενδιαφέροντα και δυνατά χαρακτηριστικά της.

Με ισχυρό V2 κινητήρα 76 ίππων

Με τιμή μοτοσυκλέτας σαφώς χαμηλότερη των προδιαγραφών, της ισχύος και του κυβισμού της, η SVT 650 φέρει V2 κινητήρα 645 κ.εκ., ο οποίος δεν έχει να ζηλέψει κάτι από τους αντίστοιχης χωρητικότητας κινητήρες των ανταγωνιστών της καθώς αποδίδει 76,2 ίππους και 65 Nm στις 9.000 και 8.000 σ.α.λ. αντίστοιχα.

Η δύναμη και η ροπή του δικύλινδρου μοτέρ δεν είναι τα μοναδικά ατού του αφού σε αυτά περιλαμβάνεται και η κατανάλωση βενζίνης που δεν ξεπερνά σύμφωνα με τον κατασκευαστή τα 4,3 λτ./100 χλμ. και σύμφωνα με το πρότυπο WMTC3.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σε συνδυασμό με το μεγάλο ρεζερβουάρ των 20 λίτρων η SVT 650 έχει μια πραγματικά «ταξιδιάρικη» αυτονομία που ξεπερνά τα 400 χιλιόμετρα πριν χρειαστεί να επισκεφτείτε βενζινάδικο, ενώ η ισχύς και η ροπή του κινητήρα εγγυώνται επιδόσεις και στο ταξίδι με τη μοτοσυκλέτα φορτωμένη και με δεύτερο άτομο στην άνετη σέλα.

Ζηλευτός και πλούσιος στάνταρ εξοπλισμός

Η άκρως δελεαστική τιμή της SVT 650 δεν έρχεται εις βάρος του εξοπλισμού και των περιφερειακών μερών της στα οποία η QJMOTOR έδωσε ιδιαίτερη προσοχή για την δημιουργία ενός άκρως αξιόλογου «πακέτου».

Με διάμετρο καλαμιών στα 43 χλστ., το ανεστραμμένο πιρούνι ενισχύει τις προδιαγραφές του στιβαρού ατσάλινου πλαισίου και προσφέρει πλήρεις ρυθμίσεις για την προφόρτιση των ελατηρίων, την απόσβεση συμπίεσης και την απόσβεση επαναφοράς, ενώ ρύθμιση για το ελατήριο προσφέρει και το αμορτισέρ.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Οι διαδρομές των αναρτήσεων και στα δύο άκρα βρίσκονται στα 145 χλστ. και δείχνουν ότι η SVT 650 θα αφήσει ελεύθερο τον αναβάτη της να ακολουθήσει με άνεση και έναν χωματόδρομο με τη στάνταρ μεταλλική προστατευτική ποδιά να αναλαμβάνει τις επαφές «τρίτου τύπου».

Εξίσου ενδιαφέροντα είναι τα δεδομένα και στον τομέα της πέδησης με την QJMOTOR να εμπιστεύεται την Brembo για την ασφαλή και γρήγορη επιβράδυνση της SVT 650 που φέρει εμπρός ακτινικής τοποθέτησης 4πίστονες δαγκάνες της ιταλικής εταιρείας και δίσκους 320 χλστ.

Η αντλία του εμπρός φρένου είναι ακτινική κάτι που συμβάλλει τα μέγιστα στην ανάδειξη της προσφερόμενης ισχύος χωρίς να θυσιάζεται η αίσθηση και η γραμμικότητα, ενώ από τη Brembo προέρχεται και η δαγκάνα που συνεργάζεται με τον πίσω δίσκο των 260 χλστ. Η εικόνα ολοκληρώνεται από το προηγμένο ABS 9.1ΜΒ της Bosch που εγγυάται εξαιρετικά σύντομο χρόνο απόκρισης και ομαλή λειτουργία.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η SVT 650 «σκοράρει» ψηλά και στις λεπτομέρειες που τελικά κάνουν τη διαφορά με τον αναβάτη να πληροφορείται από μεγάλη, έγχρωμη TFT οθόνη με διαγώνιο στις επτά ίντσες, η οποία προσφέρει και τη δυνατότητα συνδεσιμότητας με κινητό, ενώ κάτω από αυτή υπάρχει και θύρα φόρτισης USB. Η ζελατίνα ρυθμίζεται εύκολα και γρήγορα σε ύψος με το χέρι, ρυθμιζόμενες είναι και οι μανέτες στο τιμόνι, ενώ τα φωτιστικά σώματα είναι LED.

Παράλληλα για την άνεση και την… ευημερία του αναβάτη και τις κρύες ημέρες του χρόνου φροντίζει η θερμαινόμενη σέλα αλλά και τα θερμαινόμενα γκριπ, που περιλαμβάνονται επίσης στον στάνταρ εξοπλισμό με τα τελευταία να προστατεύονται παράλληλα από ποιοτικές αεροδυναμικές χούφτες που φέρουν και αλουμινένια ενισχυτική μπάρα.

Από αλουμίνιο είναι κατασκευασμένη και η ποιοτική σχάρα με τις ενσωματωμένες χειρολαβές, ενώ στη σχεδίαση της ουράς έχουν ενσωματωθεί αρμονικά και οι βάσεις των πλαϊνών βαλιτσών.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Γιατί QJMOTOR

Έχοντας ως έτος ίδρυσης το 1985, η QJMOTOR ετοιμάζεται να συμπληρώσει τέσσερεις 10ετίες στην παραγωγή δικύκλων και είναι ένας από τους μεγαλύτερους και πλέον εύρωστους κατασκευαστές μοτοσυκλετών της Κίνας.

Ειδικά τα τελευταία χρόνια και έχοντας σαν στόχο να απλώσει τα «πλοκάμια» της σε όλες τις σημαντικές δίτροχες αγορές του κόσμου η ανάπτυξη της QJMOTOR είναι δίχως αμφιβολία εντυπωσιακή τόσο στις πωλήσεις και την ποιότητα που χαρακτηρίζει τα μοντέλα της όσο και στις κινήσεις της σαν όμιλος εταιρειών έχοντας υπό την κατοχή της και ιστορικά ευρωπαϊκά brands.

Η QJMOTOR ειδικεύεται και πραγματοποιεί την δική της έρευνα, ανάπτυξη και παραγωγή μοτοσυκλετών, κινητήρων και περιφερειακών μερών με καλύπτουν ένα τεράστιο φάσμα μοντέλων, από σκούτερ μέχρι τεχνολογικά προηγμένες, αγωνιστικές, μοτοσυκλέτες από 50 κ.εκ. έως 1.200 κ.εκ.. Μάλιστα η QJ MOTOR είναι ένας από τους ελάχιστους εγχώριους κατασκευαστές που εξελίσσει και κατασκευάζει όλα τα μοντέλα της.

Τα μοντέλα που παράγει η QJ MOTOR εξάγονται σε περισσότερες από 130 χώρες εδώ και τρεις και πλέον δεκαετίες, ενώ τα τελευταία χρόνια είναι ο κατασκευαστής με τις υψηλότερες πωλήσεις στην Κίνα στις μοτοσυκλέτες μεσαίου και μεγάλου κυβισμού με εντυπωσιακή άνοδο από έτος σε έτος που έχει φτάσει έως και το 70%.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η ίδια η QJMOTOR αποτελεί θυγατρική του κινέζικου κολοσσού Geely, ο οποίος μπορεί να μην είναι (προς το παρόν) γνωστός στην Ελλάδα γνωστές όμως είναι οι θυγατρικές του.

Στην Geely ανήκουν «βαριά» ονόματα των ευρωπαϊκών τεσσάρων τροχών, όπως είναι η Volvo Cars και η Lotus, ενώ κατέχει σημαντικό μειοψηφικό πακέτο μετοχών και στον όμιλο της Mercedes-Benz, έχοντας επίσης με τους Γερμανούς και την κοινοπραξία της smart.

Η σοβαρότητα, η συνέπεια και η στρατηγική σκέψη διακρίνει κάθε κίνηση του κινέζικου ομίλου σε όλες τις εταιρείες και συνεργασίες του, κάτι που φαίνεται άλλωστε και από την επιλογή της Γκοργκόλης Α.Ε. ως αποκλειστικού διανομέα της QJMOTOR στην Ελλάδα.

Μια κίνηση που δείχνει και την εμπιστοσύνη της ελληνικής εταιρείας στην ποιότητα των μοντέλων της QJMOTOR με την SVT 650 να συνοδεύεται από εργοστασιακή εγγύηση που μπορεί να φτάσει έως και τα τέσσερα χρόνια.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε εδώ όλες τις λεπτομέρειες για τα μοντέλα της φίρμας

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ