Το τρίκυκλο scooter των 1.270 ευρώ με οροφή για extra προστασία που αλλάζει τα δεδομένα

Doufeng S1 110

Θα διατίθεται τόσο με θερμικό κινητήρα όσο και αμιγώς ηλεκτρικό, ενώ ο εξοπλισμός του μεταξύ άλλων περιλαμβάνει και υαλοκαθαριστήρα.

Ένα σκούτερ με οροφή. Μπορεί να μην είναι κάτι πρωτοποριακό, αλλά η κινεζική Doufeng έρχεται να ταράξει τα νερά με το S1 110, ένα προσιτό τρίκυκλο scooter που υπόσχεται να προσφέρει το καλύτερο και από τους δύο κόσμους: την ευελιξία ενός scooter και την προστασία ενός μικρού αυτοκινήτου.

Η ιδέα του scooter με οροφή δεν είναι καινούργια. Η BMW είχε κάνει απόπειρες στο παρελθόν με το C1, χωρίς όμως ιδιαίτερη επιτυχία, ενώ το 2009 ασχολήθηκε ξανά με την ιδέα και παρουσίασε ένα ηλεκτρικό concept βασισμένο στο αρχικό μοντέλο.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στην Ασία, ωστόσο, αντίστοιχες προτάσεις όπως το Piaggio/Adiva AD3 έχουν ήδη δυναμική παρουσία στην αγορά. Όμως, το S1 110 διαφοροποιείται χάρη στην προσιτή τιμή του και τις δύο διαθέσιμες εκδόσεις: μία με κινητήρα εσωτερικής καύσης και μία ηλεκτρική.

Η έκδοση με τον θερμικό μονοκύλινδρο αερόψυκτο κινητήρα των 110 κ.εκ. αποδίδει 9 ίππους και κοστίζει μόλις 1.400 ευρώ. Από την άλλη, η ηλεκτρική έκδοση, με τιμή 1.270 ευρώ, προσφέρει χαμηλότερη ισχύ (2 ίππους ονομαστική, έως 5 ίππους μέγιστη) και αυτονομία 80 χιλιομέτρων. Μπορεί τα νούμερα να μην φαντάζουν και τα πιο ιδανικά, ειδικά για αυτοκινητόδρομο, αλλά είναι ικανοποιητικά για να προσφέρει ευέλικτες αστικές μετακινήσεις.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το S1 110 διαθέτει σύστημα ανάρτησης πολλαπλών συνδέσμων (MLF) που επιτρέπει κλίση 22 μοιρών, προσφέροντας ευστάθεια και ασφάλεια στις στροφές και ταυτόχρονα επιτρέπει σε κάθε τροχό να κινείται ανεξάρτητα από τους άλλους. Ο εξοπλισμός περιλαμβάνει θύρα USB, σύστημα εκκίνησης χωρίς κλειδί, φωτισμό LED, υαλοκαθαριστήρες και φυσικά την πολυπόθητη οροφή, ενώ κάθε τροχός διαθέτει δισκόφρενο και υπάρχει συνδυασμένο σύστημα πέδησης (CBS).

Σύμφωνα με τον κατασκευαστή, έχει μήκος 2,01 μέτρα, πλάτος 760 χιλιοστά και ύψος 1,760 μέτρα, ενώ η απόσταση της σέλας από το έδαφος αγγίζει τα 750 χιλιοστά. Το βάρος του ανέρχεται στα 137 κιλά και το μεταξόνιο του στα 1.330 χιλιοστά, στοιχεία που του δίνουν σταθερότητα ακόμα και κοντά στην τελική του ταχύτητα.

Εκτός από τη βασική ηλεκτρική έκδοση με μπαταρίες μολύβδου-οξέος, η Doufeng θα προσφέρει και μια πιο ακριβή έκδοση με μπαταρίες λιθίου-ιόντων και σύστημα ελέγχου πρόσφυσης. Αυτή η έκδοση θα είναι ελαφρύτερη κατά 14 κιλά και θα έχει μικρότερες διαστάσεις.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αν και η Doufeng δεν έχει ανακοινώσει σχέδια για την ευρωπαϊκή αγορά, το S1 110 αποτελεί μια ενδιαφέρουσα πρόταση που θα μπορούσε να κερδίσει το ενδιαφέρον των Ελλήνων καταναλωτών. Η προσιτή τιμή, η προστασία από τα καιρικά φαινόμενα και η ευελιξία του το καθιστούν ιδανικό για τις απαιτητικές συνθήκες των ελληνικών πόλεων.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ