Έκανε 1,4 εκατομμύρια χιλιόμετρα σε μόλις 6 χρόνια χωρίς αλλαγή κινητήρα - Ποιο μοντέλο το κατάφερε;
Διανύοντας σχεδόν 650 χιλιόμετρα την ημέρα, ο ιδιοκτήτης αυτού του ιαπωνικού μοντέλου θα πρέπει να είναι ιδιαίτερα περήφανος για την αγορά του, αφού δεν του έχει ζητήσει τίποτα περισσότερο από τα προβλεπόμενα service και ένα κιβώτιο ταχυτήτων.
Τα αυτοκίνητα έκαναν τη μετακίνηση των ανθρώπων μια εύκολη και σχετικά οικονομική υπόθεση, μειώνοντας τις αποστάσεις και τους χρόνους. Μάλιστα, με τους σύγχρονους αυτοκινητόδρομους να προσφέρουν ακόμα μεγαλύτερη ασφάλεια και τα νέας τεχνολογίας οχήματα να φέρουν έξυπνα συστήματα, η διαδικασία του ταξιδιού έγινε ακόμα πιο απλή. Ειδικά στην κεντρική Ευρώπη, πολλοί επιλέγουν τα αυτοκίνητά τους για να μετακινηθούν σε γειτονικές χώρες, ώστε να κάνουν τις διακοπές τους ή ακόμα και για να εργαστούν.
Αυτό έχει ως αποτέλεσμα τα αυτοκίνητα να «μαζεύουν» πιο γρήγορα χιλιόμετρα, που όμως, επειδή γίνονται σε ανοιχτούς δρόμους, δεν καταπονούν ιδιαίτερα τα μηχανικά μέρη του οχήματος. Δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις που έχουμε δει αυτοκίνητα 5ετίας να έχουν πιάσει τις 500 ή 600.000 χιλιόμετρα και ταυτόχρονα το εσωτερικό τους να είναι σαν καινούργιο.
BUY NOW
Αν και ήδη το μισό εκατομμύριο χιλιόμετρα ακούγονται υπερβολικά πολλά στα αυτιά των περισσοτέρων, αυτό που ήρθε στο φως της δημοσιότητας μέσω του κοινωνικού δικτύου Reddit τα ξεπερνάει κατά πολύ.
Συγκεκριμένα, ένας μηχανικός αυτοκινήτων ανέβασε φωτογραφία του πίνακα οργάνων ενός Toyota Tundra του 2018, το οποίο είχε διανύσει μέσα σε 6 χρόνια 878.987 μίλια, δηλαδή 1.414.593 χιλιόμετρα. Αυτό σημαίνει ότι ο ιδιοκτήτης διένυε κατά μέσο όρο 235.766 χιλιόμετρα τον χρόνο, 19.647 χιλιόμετρα τον μήνα, 646 χλμ. την ημέρα ή 26,9 χλμ την ώρα, χωρίς να σταματά για αργίες ή σαββατοκύριακα. Αν το χρησιμοποιούσε μόνο τις καθημερινές, μιλάμε για σχεδόν 1.000 χιλιόμετρα την ημέρα, όσο περίπου είναι η διαδρομή Αθήνα-Θεσσαλονίκη-Αθήνα.
Παρόλο που τα χιλιόμετρα αυτά φαίνονται εξωπραγματικά, το Tundra τα κατάφερε χωρίς ιδιαίτερες δυσκολίες. Ο μηχανικός που ανέβασε τη φωτογραφία αναφέρει ότι το μοντέλο έχει αλλάξει μόνο ένα κιβώτιο ταχυτήτων στις 805 χιλιάδες χιλιόμετρα και από εκεί και πέρα μόνο ό,τι απαιτούσαν τα service.
Το ενδιαφέρον είναι ότι το ιαπωνικό μοντέλο δεν μπορεί να χαρακτηριστεί οικονομικό. Το συγκεκριμένο Tundra εφοδιάζεται με έναν V8 βενζινοκινητήρα 5,7 λίτρων απόδοσης 386 ίππων, ο οποίος σε μεικτές συνθήκες καίει 16,2 λτ./100 χλμ. Κάνοντας κάποιος τον πολλαπλασιασμό, θα διαπιστώσει ότι ο ιδιοκτήτης μέσα σε αυτά τα 6 χρόνια έχει κάψει συνολικά σχεδόν 230.000 λίτρα καυσίμου, νούμερο που οι περισσότεροι οδηγοί ίσως να μην φτάσουν συνολικά στη ζωή τους.
Διαβάστε επίσης
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ