9 στους 10 οδηγούς σκοτώνουν τον κινητήρα του αυτοκινήτου τους - Ποιο λάθος κάνουν

Νέος οδηγός

Πρόκειται για μια συνήθεια που το μόνο που προσφέρει σε σας και στο αυτοκίνητο σας είναι έξοδα και φθορές.

Πολλοί οδηγοί έχουν τη συνήθεια να αφήνουν τον κινητήρα του αυτοκινήτου τους σε λειτουργία ενώ το όχημα είναι σταματημένο, είτε για να περιμένουν κάποιον, είτε, ακόμη χειρότερα, για να «ζεστάνουν» τον κινητήρα, ειδικά τους χειμερινούς μήνες. Ίσως να μην το γνωρίζετε, αλλά αυτή η φαινομενικά αθώα κίνηση μπορεί να έχει σοβαρές επιπτώσεις τόσο για το αυτοκίνητό σας, όσο και για το περιβάλλον και την τσέπη σας.

Relanti kindynos 3
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η λειτουργία του κινητήρα στο ρελαντί, ενώ το αυτοκίνητο είναι ακινητοποιημένο, συνεπάγεται άσκοπη κατανάλωση καυσίμου. Με απλά λόγια, καίτε βενζίνη ή πετρέλαιο χωρίς να διανύετε χιλιόμετρα. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα περισσότερα έξοδα για εσάς, αλλά και περισσότερους ρύπους στην ατμόσφαιρα, επιβαρύνοντας το περιβάλλον.

Εκτός από τη σπατάλη καυσίμων και τη ρύπανση, η παρατεταμένη λειτουργία στο ρελαντί μπορεί να προκαλέσει φθορά στον κινητήρα. Συγκεκριμένα, η συνήθεια αυτή μπορεί να επιταχύνει τη φθορά των μπουζί και του συστήματος λίπανσης.

Relanti kindynos 2

Επιπλέον, η συσσώρευση υπολειμμάτων άνθρακα στους κυλίνδρους και στα μπεκ ψεκασμού μπορεί να μειώσει την απόδοση και την ισχύ του κινητήρα. Ακόμα και για τους σύγχρονους κινητήρες, που είναι σχεδιασμένοι να αντιμετωπίζουν καλύτερα αυτούς τους κινδύνους, η αποφυγή της λειτουργίας στο ρελαντί παραμένει σημαντική για τη μακροζωία τους.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Επιπλέον η πεποίθηση ότι η λειτουργία του κινητήρα στο ρελαντί βοηθά στην προθέρμανσή του, ειδικά τον χειμώνα, είναι ένας διαδεδομένος μύθος. Στην πραγματικότητα, η διαδικασία “ζεστάματος” είναι πολύ πιο αργή όταν ο κινητήρας λειτουργεί απλά στο ρελαντί, επειδή δεν υπάρχει αρκετό φορτίο για να παράγει θερμότητα γρήγορα. Αντίθετα, ο κινητήρας ζεσταίνεται πολύ πιο αποτελεσματικά όταν το αυτοκίνητο κινείται.

Relanti kindynos 2

Το πρόσθετο μηχανικό φορτίο και η αύξηση των στροφών επιταχύνουν την επίτευξη της βέλτιστης θερμοκρασίας λειτουργίας, φτάνοντας πιο γρήγορα το λάδι στους σωστούς βαθμούς ώστε να προστατεύονται πιο αποτελεσματικά τα μηχανικά μέρη. Οπότε, είναι καλύτερο να ξεκινήσετε αμέσως μόλις βάλετε μπροστά και να οδηγείτε με συγκρατημένες στροφές για τα πρώτα λεπτά, ώστε ο κινητήρας να πιάσει την επιθυμητή θερμοκρασία πιο γρήγορα και οικονομικά.

Την επόμενη φορά που θα μπείτε στον πειρασμό να αφήσετε τον κινητήρα σε λειτουργία ενώ το αυτοκίνητο είναι σταματημένο, σκεφτείτε ότι σπαταλάτε καύσιμα, ρυπαίνετε το περιβάλλον και φθείρετε άσκοπα το αυτοκίνητό σας.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Διαβάστε επίσης

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ