Γυρίζουν το αυτοκίνητο 30 χρόνια πίσω -Πού ξεκινούν την παραγωγή τουρκικού σεντάν της δεκαετίας του '90

Tofas sahin

Στην Αιθιοπία επανεκκίνησε η παραγωγή του Tofas Sahin, το οποίο έχει σταματήσει να παράγεται στην Τουρκία εδώ και 20 χρόνια.

Λαμπρή είναι η πορεία που έχει διαγράψει η τουρκική αυτοκινητοβιομηχανία Tofas στην αγορά της γειτονικής μας χώρας, κατασκευάζοντας μοντέλα που με όπλο στη φαρέτρα τους τη χαμηλή τιμή, γνώρισαν μεγάλη εμπορική επιτυχία.

Ένα μοντέλο που απέκτησε μεγάλη οπαδική βάση ήταν το Tofas Sahin, μια έκδοση του Fiat 131 η οποία κατασκευαζόταν στο εργοστάσιο Türk Otomobil Fabrikası A.Ş. στην Προύσα.

Στην Τουρκία, η παραγωγή του Sahin, όπως και άλλων μοντέλων της Tofas, σταμάτησε πριν από περίπου 20 χρόνια. Παρ’ όλα αυτά, το μήκους 4,316 μέτρων σεντάν συνέχισε να περνάει τη γραμμή συναρμολόγησης εργοστασίων στην Αίγυπτο και την Αιθιοπία δίχως να φέρει την οποιαδήποτε αναβάθμιση.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Tofas Sahin

Στην Αιθιοπία, το Sahin παραγόταν υπό την ονομασία “Docc” από την εταιρεία συναρμολόγησης αυτοκινήτων Holland. Η παραγωγή του, ωστόσο, τερματίστηκε το 2017, παρά τις ικανοποιητικές εμπορικές του επιδόσεις.

Εντούτοις, οι οδηγοί της αφρικανικής χώρας ουδέποτε κατάφεραν να λησμονήσουν το Docc, μιας και το τελευταίο αποτελούσε μία ιδιαίτερα προσιτή πρόταση για τους ίδιους.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ως εκ τούτου, εισακούστηκαν τα θέλω του αυτοκινητικού κοινού και έτσι ελήφθη η πρωτοβουλία για αναβίωση του μοντέλου και επανεκκίνηση της παραγωγής του, με τιμή λιανικής πώλησης στις 12.216 ευρώ.

Με δεδομένη, μάλιστα, την άνοδο στις τιμές που καταγράφεται σε παγκόσμιο επίπεδο, η οποία επηρεάζει και τα μεταχειρισμένα ΙΧ, δεν είναι οι λίγοι οι Τούρκοι οδηγοί που έχουν εκφράσει το ενδιαφέρον για εισαγωγή του αυτοκινήτου, παρά την οποία οικονομική επιβάρυνση από τα έξοδα αποστολής και εκτελωνισμού.

Tofas Sahin

Σημειώνεται ότι η αφρικανική εκδοχή του Tofas Sahin κινείται από έναν 1.600αρη ατμοσφαιρικό κινητήρα απόδοσης 75 ίππων και 130 Νm (στις 2.900 σ.α.λ.), με την τελική ταχύτητα να φτάνει τα 170 χλμ./ώρα και την επιτάχυνση στα πρώτα 100 χλμ./ώρα να έρχεται σε 13,1 δλ.

Οι διαστάσεις του μοντέλου είναι 4.136 χλστ. μήκος, 1.642 χλστ. πλάτος και 1.437 χλστ. ύψος, με το μεταξόνιο να ανέρχεται σε 2.490 χλστ. και τον χώρο αποσκευών σε 400 λίτρα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η χαμηλή τιμή του αυτοκινήτου στην Αιθιοπία αποτελεί δέλεαρ για τους ενδιαφερόμενους, αλλά δεν μπορεί να αποσιωπηθεί το γεγονός ότι το εν λόγω μοντέλο, λόγω των απαρχαιομένων τεχνολογιών του, υστερεί σε ασφάλεια συγκριτικά με οποιοδήποτε σύγχρονο ΙΧ.

Tofas Sahin

Διαβάστε επίσης:

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ