O ηλεκτροκίνητος διάδοχος του εμβληματικού Lexus LFA βρίσκεται ήδη στα σκαριά, δημιουργώντας υψηλές προσδοκίες στους λάτρεις των υψηλών επιδόσεων και της old school σχολής.
Στοιχεία από ένα sportscar παλαιάς κοπής θα φέρει ο ηλεκτροκίνητος διάδοχος του Lexus LFA. Αυτό τουλάχιστον προανήγγειλε ο επικεφαλής της ιαπωνικής φίρμας, ο οποίος εμμέσως πλην σαφώς δήλωσε ότι επιθυμία του είναι το εντυπωσιακό τετράτροχο να φέρει «μηχανικό» κιβώτιο ή τουλάχιστον κάποιο λογισμικό το οποίο θα το προσομοιώνει.
Αυτό, βέβαια, θα είναι μόνον έναν από τα εξεζητημένα χαρακτηριστικά του νέου Lexus LFA, το οποίο σύμφωνα με τον Koji Jato θα εξαντλήσει τις δυνατότητες της τεχνολογίας του drive by wire, εγκαταλείποντας τη μηχανική σύνδεση του συστήματος διεύθυνσης και του συστήματος πέδησης με τα αντίστοιχα χειριστήρια, επενδύοντας ταυτόχρονα στα ανθρακονήματα και στις στέρεου τύπου μπαταρίες, ώστε να διατηρήσει σε εξαιρετικά χαμηλά επίπεδα το βάρος.
BUY NOW
Αν και είναι πολύ νωρίς για να μιλήσει κανείς με σιγουριά για τις προδιαγραφές του και τις ικανότητές του στην άσφαλτο, με δεδομένο ότι η Lexus θέλει να τοποθετηθεί στην κορυφή της κατηγορίας των ηλεκτροκίνητων οχημάτων, η επιδόσεις του ιαπωνικού sportscar και ειδικότερα η διαδικασία της επιτάχυνσης από στάση στα 100 χλμ./ώρα θα ολοκληρώνεται σε λιγότερα από τρία δευτερόλεπτα.
Σημαντικό είναι και το γεγονός ότι η αυτονομία θα κυμανθεί πάνω από τα 600 χιλιόμετρα, χαρίζοντας με αυτόν τον τρόπο μια βαθειά ανάσα σε όσους θα κληθούν να κονταροχτυπηθούν με αντίστοιχες προτάσεις της Porsche και της Tesla.
Επιστρέφοντας στο «χειροκίνητο» κιβώτιο, είναι γνωστό ότι η Porsche Taycan χρησιμοποιεί ένα κιβώτιο δύο σχέσεων, ενώ πολλαπλές σχέσεις μετάδοσης διαθέτουν και τα μονοθέσια της Formula E.
Η προσπάθεια του Koji Jato να κρατήσει στη ζωή τα μηχανικά κιβώτια ίσως να μην απέχει από τη σύγχρονη ηλεκτρική πραγματικότητα, η οποία οφείλει να μετασχηματιστεί ώστε να γίνει ελκυστική στο ευρύ αγοραστικό κοινό.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ