Απορίες έχει προκαλέσει σε χιλιάδες οδηγούς ένα ασπρόμαυρο σήμα που με μια πρώτη ματιά δείχνει ότι γνωστοποιεί την ύπαρξη ραδιενέργειας.
Όσο μυημένος και αν είναι κανείς στους κανόνες οδικής κυκλοφορίας είναι αδύνατο να γνωρίζει κάθε αρχή που διέπει την κίνηση των αυτοκινήτων στο οδικό δίκτυο, αλλά και τα δεκάδες σήματα που απαντώνται σε αυτό.
Οι περισσότερες πινακίδες κατακόρυφης σήμανσης (ή απλά ταμπέλες) είναι γνωστές στους οδηγούς. Το τελευταίο διάστημα, ωστόσο, έχει αρχίσει να κάνει την εμφάνισή της μία πινακίδα η οποία είναι άγνωστη στη συντριπτική πλειονότητα των πολιτών, την ίδια ώρα που σε κάποιους προκαλεί «τρόμο» δεδομένου ότι μοιάζει με το σήμα που γνωστοποιεί τη μεγάλη συγκέντρωση ραδιενέργειας.
BUY NOW
Πρόκειται για ένα ασπόμαυρο σήμα που έχει κατακλύσει τον αυτοκινητόδρομο A9 της Γερμανίας, και συγκεκριμένα το τμήμα Μόναχο-Ίνγκολσταντ, και έχει κεντρίσει το ενδιαφέρον των οδηγών, οι οποίοι έχουν εκφράσει τις απορίες τους σχετικά με τη σημασία του σήματος.
Μετά το πλήθος ερωτημάτων σχετικά με το τι σημαίνει το εν λόγω σήμα, οι αρμόδιες γερμανικές αρχές ενημέρωσαν τους οδηγούς ότι δεν πρέπει να δίνουν σημασία, μιας και η πινακίδα αφορά αποκλειστικά τα αυτόνομα οχήματα.
Ειδικότερα, χάρη στην αξιοποίηση τεχνολογίας τελευταίας γενιάς, αλλά και της τεχνητής νοημοσύνης, η ασπρόμαυρη πινακίδα επιτρέπει στα αυτοκινούμενα οχήματα να γνωρίζουν την ακριβή τοποθεσία τους, κάτι που είναι υπεραπαραίτητο για την ασφαλή κυκλοφορία τους στο οδικό δίκτυο.
Όπως αναφέρουν τα γερμανικά ΜΜΕ, οι πινακίδες αποτελούν μέρος ενός πιλοτικού πρότζεκτ που διενεργεί το Ομοσπονδιακό Υπουργείο Μεταφορών & Ψηφιακών Υποδομών Γερμανίας.
Τα αυτόνομα οχήματα κυκλοφορούν συχνά στον αυτοκινητόδρομο A9, υποβληθέντα σε δοκιμές σε πραγματικές συνθήκες, με τα συλλεχθέντα δεδομένα να αναλύονται από ειδικούς.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η Γερμανία ήταν η πρώτη χώρα που προχώρησε σε νομικές ρυθμίσεις για την αυτόνομη οδήγηση, ενώ πριν από λίγους μήνες έγινε και στην Ελλάδα ένα αποφασιστικό βήμα για την ένταξη των αυτόνομων αυτοκινήτων, μέσω ειδικής νομοθετικής ρύθμισης. Προς το παρόν, η ελληνική κυβέρνηση θα επιτρέψει μόνο πιλοτικές δοκιμές, φτάνοντας μέχρι και το επίπεδο 4 στην αυτόνομη οδήγηση.
Διαβάστε επίσης:
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ