Το «αγροτικό» της Fiat ανανεώθηκε - Όλες οι αλλαγές

Fiat Toro 2024

Το Fiat Toro δεν διατίθεται στη χώρα μας, αλλά στη βραζιλιάνικη αγορά διαγράφει λαμπρή εμπορική πορεία - τόσο που η Fiat προχώρησε σε μια σημαντική αναβάθμισή του.

Η αγορά της Λατινικής Αμερικής είναι μία από τις σημαντικότερες του πλανήτη για τη Fiat, η οποία διαθέτει εκεί ορισμένα εξειδικευμένα μοντέλα τα οποία δυνητικά θα μπορούσαν να είχαν αρκετό ενδιαφέρον και στη χώρα μας.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δύο από αυτά είναι τα συμπαγή Pick-Up Strada και Toro, τα οποία είναι τόσο επιτυχημένα στη Βραζιλία που η Fiat προχώρησε στην ανανέωσή τους για τα μοντέλα του 2024. Η αρχή έγινε με το Strada και τώρα ήρθε η σειρά του Toro να αποκτήσει μια σειρά από αισθητικές αλλαγές και ψηφιακές αναβαθμίσεις.

Μια πρώτη αλλαγή εντοπίζεται στην εξαγωνική γρίλια: από το σημείο αυτό αφαιρέθηκαν οι οριζόντιες γραμμές που υπήρχαν στο ύψος του σήματος της Fiat, και πλέον όλες οι εκδόσεις του Toro αποκτούν την ίδια γρίλια με αυτή που είχαν οι κορυφαίες εκδόσεις Ultra και Ranch. Οι πιο προσιτές εκδόσεις έχουν μαύρο πλαίσιο της γρίλιας, ενώ οι ακριβότερες χρωμιωμένο.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η έκδοση Ultra τώρα διαφοροποιείται με μια λεπτή κόκκινη γραμμή στο άνω μέρος του ρύγχους, ακριβώς στο χείλος του καπό, ενώ το Toro Ranch έχει μπρονζέ λεπτομέρειες στη μάσκα του που ταιριάζουν με το καφές χρώμα των επενδύσεων στο εσωτερικό του.

Το νέο Toro διαθέτει επίσης το σύστημα συνδεσιμότητας Fiat ConnectMe για το smartphone, το οποίο είναι στάνταρ στην έκδοση Volcano και προαιρετικό στην έκδοση Freedom. Η Ultra διαθέτει τροχούς 17 ιντσών, αλλά η πιο «περιπετειώδης» Ranch μεγαλύτερους, 18''.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Μηχανικά δεν υπάρχουν αλλαγές στο Toro του 2024. Ο κινητήρας βενζίνης του Pick-up είναι ο 1.3 Turbo απόδοσης 185 hp και 270 Nm και συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων με κίνηση στους εμπρός τροχούς (αν και υπάρχουν φήμες ότι ίσως αποκτήσει την τετρακίνηση του Jeep Renegade στο μέλλον), ενώ ο πετρελαιοκινητήρας είναι ο 2.0 turbodiesel των 170 ίππων και 350 Nm ροπής που διατίθεται στις εκδόσεις Volcano, Ranch και Ultra.

Παράλληλα με τις μικρές αισθητικές και ψηφιακές αλλαγές, το νέο Toro απέκτησε και πλουσιότερο εξοπλισμό. Μετά από όλα αυτά, η τιμή του στη Βραζιλία αυξήθηκε κατά 550 έως 770 ευρώ και κυμαίνεται από τις 27.500 ευρώ με τον κινητήρα 1.3 Turbo μέχρι τα 38.700 ευρώ στις κορυφαίες εκδόσεις με τον diesel κινητήρα.

Διαβάστε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ