Παρά τις ελπίδες για την οικονομική ανάκαμψη της BYTON και τις προσπάθειες για μαζική παραγωγή, μετά την αναδιάρθρωση των περιουσιακών στοιχείων, το δικαστήριο αποφάσισε υπέρ της πτώχευσης.
Αν και οι εταιρείες Nanjing Zhixing New Energy Vehicle Technology Development Co Ltd και Nanjing Zhixing Electric Vehicle Co Ltd που σχετίζονται με την ΒΥΤΟΝ είχαν μεγάλη περιουσία, κρίθηκε πως τα δικαιώματα και τα συμφέροντα των πιστωτών, δεν θα προστατεύονταν για πολλά χρόνια.
Η BYTON λανσαρίστηκε τον Σεπτέμβριο του 2017, παρουσιάζοντας μεγάλες προσδοκίες από την αρχή. Αρκετό από το προσωπικό της προερχόταν από κολοσσούς της αυτοκινητοβιομηχανίες, όπως η BMW και η Tesla.
BUY NOW
Τα κεντρικά της γραφεία, η βάση παραγωγής της και το κέντρο Έρευνας και Ανάπτυξης (R&D) ιδρύθηκαν στην πόλη Nanjing στην Κίνα. Τα γραφεία της Βόρειας Αμερικής, που ήταν υπεύθυνα για την εξέλιξη τεχνολογίας αιχμής, όπως η αυτόνομη οδήγησης βρίσκονταν στην Silicon Valley, ενώ το κέντρο για την σχεδίαση των αυτοκινήτων ήταν στο Μόναχο της Γερμανίας.
Μεγάλες προοπτικές λοιπόν, που τελικά δεν καρποφόρησαν. Όλο αυτό το πολλά υποσχόμενο project δεν είχε τη συνέχεια που αρκετοί ανέμεναν. Από τον Ιούλιο του 2020, οι δραστηριότητες της εταιρείας είχαν ανασταλεί στην Κίνα.
Στις αρχές του 2021 ανακοινώθηκε συμφωνία για συνεργασία με την Foxconn Technology Group και την Nanjing Economic and Technological Development Zone, με σκοπό τη μαζική παραγωγή του πρώτου μοντέλου (M-Byte) πριν από το πρώτο 3μηνο του 2022. Αλλά ούτε αυτό ήταν αρκετό, όπως αποδείχθηκε.
Δυστυχώς, λόγω της επιδείνωσης των οικονομικών συνθηκών, αφού ακόμη και οι δημοτικές αρχές… σήκωσαν τα χέρια ψηλά, τα όποια σχέδια «ναυάγησαν» για πάντα.
Διαβάστε επίσης
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ