Μετά από περίπου έναν χρόνο όπου παρουσιάστηκε το καυτό Hyundai Ioniq 5 N, οι κατασκευαστές του προχώρησαν σε ένα ελαφρύ φρεσκάρισμα, αν και οι αλλαγές αφορούν κυρίως το λογισμικό.
Ότι αναφέρουμε, ισχύει προς το παρόν μόνο για την αγορά της Νότιας Κορέας. Το ηλεκτρικό hatchback δεν διαφοροποιείται στιλιστικά, μια και οι επεμβάσεις έχουν γίνει στο πρόγραμμα της λειτουργίας του, ώστε να γίνει πιο διασκεδαστικό στον δρόμο. Το νέο N Drift Optimizer λοιπόν, διαθέτει πλέον 10 διαφορετικές ρυθμίσεις.
Έτσι, ο οδηγός μπορεί να απολαύσει περισσότερο το drifting, με τη δύναμη να μεταφέρεται αποκλειστικά στους πίσω τροχούς (επίπεδο 10 Pro), εάν και εφόσον το θελήσει. Ταυτόχρονα, εκμηδενίζεται σχεδόν το σύστημα ευστάθειας του αυτοκινήτου. Οι πληροφορίες λένε πως η πλαγιολίσθηση (ειδικά στην πίστα) θα είναι ακόμα πιο ευχάριστη.
BUY NOW
Και δεν είναι μόνο αυτό. Μεταξύ των υπόλοιπων χαρακτηριστικών του μοντέλου είναι η λειτουργία Downshift Memory. Το σύστημα αυτό απομνημονεύει την επιλεγμένη σχέση και την αλλάζει μόνο όταν η ταχύτητα, θα επιτρέψει το κατέβασμα. Επίσης, ο τεχνητός ήχος θα επιλέγεται τώρα αυτόματα, όταν ενεργοποιηθεί το launch control. Υπενθυμίζουμε πως προσομοιάζει τον υπερτροφοδοτούμενο 2λιτρο βενζινοκινητήρα σαν εκείνον που βρίσκεται στο Elantra N.
Επιπλέον των παραπάνω, το Ioniq 5 N θα εξοπλίζεται με αυτόματα φώτα μεγάλης σκάλας, με αντιθαμβωτική λειτουργία και το σύστημα Walk-Away Lock, το οποίο κλειδώνει τις πόρτες όταν απομακρυνθούμε από αυτό, αλλά και το Vehicle to Load, που επιτρέπει την παροχή ενέργειας από την μπαταρία σε εξωτερικές συσκευές. Δεν έχει γίνει γνωστό μέχρι στιγμής, αν θα το δούμε στην Ευρώπη.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ