«Καυτό» από μόνο του, το Volkswagen Golf R της όγδοης γενιάς έγινε ακόμα πιο hot-hatch με ένα πρώτο πακέτο σπορ αναβαθμίσεων του οίκου μετατροπών ΑΒΤ.
Το κιτ μετατροπής της ΑΒΤ, με τη νέα κεντρική ηλεκτρονική μονάδα ABT Engine Control (AEC), ανεβάζει την ισχύ του τετρακύλινδρου δίλιτρου Turbo βενζινοκινητήρα κατά 74 ίππους από τους 315 της «απλής» έκδοσης R και κατά 99 PS σε σχέση με τους 290 ίππους του Golf GTI. Έτσι, τώρα, με τη ροπή των 470 Nm, το γερμανικό hot-hatch σημειώνει την επιτάχυνση 0-100 km/h σε 4,7 δευτερόλεπτα.
Εν καιρώ η ABT θα φέρει κι άλλες αναβαθμίσεις της απόδοσης του VW Golf R: ένα καινούριο σύστημα εξάτμισης, που θα αυξήσει περαιτέρω την απόδοση, και ενδεχομένως μηχανικές βελτιώσεις του κινητήρα. Επίσης, προγραμματίζει και την αντικατάσταση των βασικών ελατηρίων της ανάρτησης, για καλύτερη απόδοση στην πίστα - και όχι μόνο.
BUY NOW
Αισθητικά, η έκδοση ΑΒΤ του Golf R διαθέτει νέες μαύρες 20άρες γυαλιστερές ζάντες Sport GR -αποκλειστικές του γερμανικού οίκου για εκείνο- και μαύρο ματ χρωματισμό της τρίτης κολώνας ο οποίος «σβήνει» σταδιακά προς τα κάτω και τον θόλο του πίσω τροχού.
Η ΑΒΤ ήταν ο οίκος που δημιούργησε, το 1982, την έκδοση GTI του Golf και τώρα αυτή έχει υιοθετηθεί από την ίδια τη Volkswagen - και μάλιστα σε πολλές παραλλαγές: πέραν φυσικά της GTI (Gran Turismo Injection), την GTI Clubsport των 300 ίππων, την πετρελαιοκίνητη GTD και την Golf R, η οποία αποδίδει σχεδόν τη διπλάσια ισχύ από τους 163 ίππους του Golf ABT της δεκετίας του '80. Το οποίο, παρεμπιπτόντως, είχε ζάντες 13 ιντσών.