Ξέσπασε πόλεμος στους δρόμους του Λονδίνου -Στο στόχαστρο τα SUV

London SUV War

Πολλοί ιδιοκτήτες μεγάλων SUV βρήκαν τα αυτοκίνητά τους με σκασμένα ελαστικά ένα πρωί πρόσφατα στη βρετανική πρωτεύουσα, καθώς οι περιβαλλοντικοί ακτιβιστές κλιμάκωσαν τις δράσεις τους.

Το «κυνήγι» των μεγάλων και ενεργοβόρων αυτοκινήτων στο Λονδίνο δεν γίνεται μόνο επίσημα και νομοθετικά από τη βρετανική κυβέρνηση, αλλά και με δολιοφθορές στα ενδότερα της κοινωνίας. Μέλη διαφόρων περιβαλλοντικών οργανώσεων ήδη παίρνουν πρωτοβουλίες για να αποθαρρύνουν τους ιδιοκτήτες των SUV να τα χρησιμοποιούν στο κέντρο της πόλης.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στόχος τους είναι να επιταχύνουν την προσπάθεια βελτίωσης της ποιότητας του αέρα στο κέντρο του Λονδίνου, καθώς ισχυρίζονται ότι μέσα σε μόνο ένα έτος, το 2019, περισσότεροι από 4.000 άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους εξαιτίας των ρύπων που εκκρίνουν τα αυτοκίνητα με κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Αυτό είναι το συμπέρασμα της έρευνας που έκαναν από κοινού τα πανεπιστήμια του Harvard, του King's College, του Leicester και του Birmingham. Ένα επιπλέον στοιχείο της έρευνας είναι πως «η ατμοσφαιρική ρύπανση που προκύπτει από την καύση ορυκτών καυσίμων όπως το κάρβουνο και το πετρέλαιο είναι υπεύθυνη για περίπου έναν από τους πέντε θανάτους παγκοσμίως».

Καθώς, λοιπόν, απομένουν ακόμη αρκετά χρόνια μέχρι το 2030 και την απαγόρευση της πώλησης αυτοκινήτων με κινητήρα εσωτερικής καύσης στη Βρετανία, οι Λονδρέζοι περιβαλλοντικοί ακτιβιστές αποφάσισαν να πάρουν τα πράγματα στα χέρια τους από τώρα - στέλνωντας το πρώτο μήνυμά τους στους ιδιοκτήτες των SUV.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ευτυχώς για τους τελευταίους, οι ακτιβιστές απλώς αφαίρεσαν τον αέρα από τα ελαστικά των αυτοκινήτων και δεν τους προκάλεσαν σκίσιμο ή κάποια άλλη φθορά. Και μαζί με αυτό, τοποθέτησαν αυτοκόλλητα στα τζάμια με τα οποία προτρέπουν τους ιδιοκτήτες να πάνε όπου έχουν να πάνε με τα πόδια, με ποδήλατο ή με τα μέσα μαζικής μεταφοράς.

Σημειώνεται ότι οι αρχές του Λονδίνου έχουν ήδη πάρει τα πρώτα μέτρα αποτροπής της εισόδου των μεγάλων SUV στο κέντρο της πόλης. Μεταξύ άλλων, έχουν επιβάλλει διόδια στις εισόδους του κέντρου και ειδικό φόρο εκπομπών CO2, και έχουν δημιουργήσει ζώνες κίνησης αυτοκινήτων χαμηλών εκπομπών ρύπων.

Διαβάστε επίσης:

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ