Αλλάζουν οι δρόμοι του πλανήτη -Η τεχνολογία κάτω από την άσφαλτο που φέρνει την επανάσταση στις μετακινήσεις

ασύρματη φόρτιση δρόμος

Τεράστιες αλλαγές στον τρόπο φόρτισης των ηλεκτρικών ΙΧ υπόσχεται να φέρει ένα επαναστατικό σύστημα που συνεχώς επεκτείνεται.

Μια νέα μέθοδος φόρτισης των ηλεκτρικών αυτοκινήτων γνωρίζει ολοένα και μεγαλύτερη δημοφιλία στις χώρες του πλανήτη, υποσχόμενη να καταστήσει ευκολότερη τη ζωή όσων έχουν δώσει ψήφο εμπιστοσύνης στα εν λόγω οχήματα.

Πρόκειται για τη μέθοδο της ασύρματης φόρτισης που επιτρέπει στα μηδενικών ρύπων ΙΧ να φορτίζουν εν κινήσει, απαλάσσοντάς τους οδηγούς τους από την ανάγκη να αναζητούν έναν διαθέσιμο σταθμό φόρτισης.

Στις χώρες που υποστηρίζουν το συγκεκριμένο σύστημα ανεφοδιασμού των μπαταριών με ηλεκτρική ενέργεια προστέθηκαν στα τέλη Νοεμβρίου και οι ΗΠΑ, εγκαινιάζοντας το πρώτο τμήμα δρόμου το οποίο υποστηρίζει ασύρματη φόρτιση.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το πρότζεκτ υλοποιήθηκε από την εταιρεία Electreon, η οποία εγκατέστησε σε ένα τμήμα μήκους περίπου 500 μέτρων της οδού 14th Street του Ντιτρόιτ πηνία κάτω από την άσφαλτο, που επιτρέπουν στα ηλεκτρικά να γεμίζουν τις μπαταρίες τους εν κινήσει. Όπως είναι κατανοήτο, για να είναι συμβατά τα ΙΧ με το εν λόγω σύστημα πρέπει να φέρουν ειδικό μηχανισμό.

Σύμφωνα με την πόλη του Ντιτρόιτ, οι επεμβάσεις στον συγκεκριμένο δρόμο δεν αλλοιώνουν τα χαρακτηριστικά του και επομένως δεν υπονομεύεται η ασφάλεια για τα οχήματα και τους υπόλοιπους χρήστες του οδικού δικτύου.

ασύρματη φόρτιση
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σημειώνεται ότι το εν λόγω σύστημα πέρα από το γεγονός ότι καταργεί τα καλώδια μπορεί να φέρει την επανάσταση στην αρχιτεκτονική των ηλεκτρικών ΙΧ. Ειδικότερα, με δεδομένο ότι προσφέρει φόρτιση κατά την κίνησή τους, για τη διάνυση πολλών χιλιομέτρων δεν απαιτούνται μεγάλες μπαταρίες, οι οποίες αυξάνουν τόσο το κόστος των ΙΧ όσο και το βάρος τους, με ό,τι συνεπάγεται το τελευταίο για την κατανάλωση ενέργειας.

Ο δρόμος στο Ντιτρόιτ δεν είναι ο μοναδικός που επιμελείται η Electroen, καθώς έχει υλοποιήσει αντίστοιχα πρότζεκτ και σε ευρωπαϊκές χώρες, συμπεριλαμβανομένων της Σουηδίας, της Γερμανίας και της Γαλλίας.

Αυτά έχουν πιλοτικό χαρακτήρα και εκτιμάται ότι για να τα δούμε σε μεγάλη έκταση πρέπει να περάσουν αρκετά χρόνια.

Διαβάστε επίσης:

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ