Αλλάζουν όλα στους δρόμους της Ελλάδας – 7.000 επικίνδυνα σημεία στο μικροσκόπιο της πολιτείας

πάτρα πύργος

Σε τεράστιο εργοτάξιο μετατρέπεται η Ελλάδα, για την ενίσχυση της οδικής ασφάλειας σε όλες τις περιφέρειες της χώρας.

Δραστικά μέτρα για την ενίσχυση της οδικής ασφάλειας στο σύνολο της ελληνικής επικρατείας λαμβάνει το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, προχωρώντας σε παρεμβάσεις ύψους 775 εκατομμυρίων ευρώ.

Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις υποδομές, Γιώργος Καραγιάννης, επισήμανε ότι έχει σχεδιαστεί ένα πρόγραμμα που αφορά αποκλειστικά την οδική ασφάλεια και αφορά όλες τις περιφέρειες της χώρας, τόσο στο εθνικό όσο και στο επαρχιακό δίκτυο.

Υπενθυμίζεται ότι τον Νοέμβριο του 2020 υπεγράφη δανειακή σύμβαση μεταξύ της Ευρωπαϊκής Τράπεζα Επενδύσεων (ΕΤΕΠ) και της Εγνατίας Οδού για την υλοποίηση του Προγράμματος Επεμβάσεων Βελτίωσης Οδικής Ασφάλειας (ΠΕΒΟΑ).

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Όπως επισήμανε ο υφυπουργός, «το πρόγραμμα ΠΕΒΟΑ πλέον ανέρχεται στα 675 εκ. ευρώ και ένα μεγάλο ποσό (περίπου το 1/3) θα μοιραστεί από μοιραστεί από το Υπουργείο Εσωτερικών σε Δήμους και Περιφέρειες για εντοπισμένα έργα οδικής ασφάλειας».

οδικα εργα ασφάλεια

Στο μικροσκόπιο 7.000 επικίνδυνα σημεία

Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός ότι έχουν εξεταστεί οδικά τμήματα μήκους 15.000 χλμ. εκ των οποίων τα 4.200 χλμ. ανήκουν στο εθνικό δίκτυο και τα 10.800 χλμ, στο περιφερειακό.

«Από τις μελέτες που εκπόνησε η Εγνατία, προέκυψαν περισσότερα από 7.000 επικίνδυνα σημεία διασκορπισμένα σε 2.500 χλμ του οδικού δικτύου και σε 80 οδικούς άξονες στην ηπειρωτική και νησιωτική Ελλάδα» όπως πρόσθεσε ο υφυπουργός.

Ο σχεδιασμός των παρεμβάσεων και ο προσδιορισμός του κόστους έγινε ανά Περιφέρεια και ενδεικτικά, ενώ στην στην Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης τα έργα έχουν προϋπολογισμό 45,6 εκατομμύρια ευρώ.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στην ατζέντα του Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών βρίσκονται και κάποια έργα βελτίωσης της οδικής ασφάλειας σε σημεία της χώρας που εντοπίζονται σοβαρά προβλήματα, μεταξύ των οποίων ο ΒΟΑΚ και ο οδικός άξονας Πάτρα-Πύργος.

«Στη Κρήτη, κατά μήκος του υπάρχοντος ΒΟΑΚ είναι σε φάση δημοπράτησης, εκτέλεσης ή παραλαβής, έργα προϋπολογισμού 35 εκατομμυρίων ευρώ. Στο Πάτρα – Πύργος προχωρήσαμε σε ένα έργο οδικής ασφάλειας 30 εκατομμυρίων ευρώ έως ότου να ολοκληρωθεί το μεγάλο έργο και στη Μακεδονία προχωρήσαμε σε 2 έργα συνολικού προϋπολογισμού 40 εκατομμυρίων ευρώ, στη Ποτίδαια και στο Θέρμη – Γαλάτιστα» σημείωσε ο κ. Καραγιάννης.

Η Ελλάδα ένα τεράστιο εργοτάξιο

Υπενθυμίζεται ότι έχουν πάρει μπρος και άλλα μεγάλα έργα σε όλη την χώρα, στα οδικά τμήματα Καλαμάτα – Ριζόμυλος – Πήλος - Μεθώνη, Άκτιο-Αμβρακία, Μπράλος -Άμφισσα, Θεσσαλονίκη- Έδεσσα, Δράμα – Αμφίπολη, Παράκαμψη Χαλκίδας και Ψαχνών.

Διαβάστε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ