Η Alpine έφτιαξε το όνομά της και έγινε πασίγνωστη στο ευρύ κοινό, μέσα από τους αγώνες. Το δημοφιλέστερο μοντέλο δρόμου που έφτιαξε ποτέ, δεν ήταν άλλο από το πρώτο A110, το οποίο παράχθηκε από το 1963 έως το 1977.
Με τη συγχώνευσή της στην Renault Sport, τα αυτοκίνητά της εξακολούθησαν να κατασκευάζονται στο εργοστάσιο της Dieppe στη Γαλλία, όχι όμως με την ίδια εμπορική επιτυχία, ενώ το 1995 η παραγωγή τους τερματίστηκε οριστικά.
Η αναβίωση του Α110 με το σύγχρονο πια μοντέλο, αναθέρμανε πολύ κόσμο εκεί έξω, ωστόσο οι πωλήσεις του παραμένουν σε χαμηλά επίπεδα για μερικούς. Βέβαια σε σχέση με το 2021, υπήρξε αύξηση κατά 33% το 2022 και τα αυτοκίνητα που πουλήθηκαν έφτασαν σε αριθμό τα 3.546.
BUY NOW
Παρ’ όλα αυτά αναρωτιούνται κάποιοι, πως καταφέρνει και επιβιώνει με αυτά τα νούμερα, αλλά μη ξεχνάμε πως από πίσω υπάρχει μία από τις μεγαλύτερες αυτοκινητοβιομηχανίες, με συμμετοχή ακόμα και στην Formula 1. Το group της Renault θα χρηματοδοτεί την Alpine, για όσο καιρό χρειαστεί.
Έτσι κι αλλιώς στα πλάνα τους είναι η επέκταση της γκάμας των μοντέλων με hatchbacks και SUVs. Από την άλλη, το μεγαλύτερο πρόβλημα που έχουν να αντιμετωπίσουν σήμερα, είναι πως ο κύκλος ζωής του τετρακύλινδρου υπερτροφοδοτούμενου κινητήρα των 1,8 λίτρων φτάνει στο τέλος του και το επόμενο μοτέρ θα είναι ηλεκτρικό.
Όπως αναφέρει ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Laurent Rossi, το Alpine A110 θα υφίσταται στην αγορά με την υπάρχουσα μορφή έως το 2026, ενώ μετά θα μεταμορφωθεί σε EV. Το ερώτημα που γεννάται είναι το εξής.
Ανέκαθεν, το βασικότερο πλεονέκτημα του αυτοκινήτου ήταν το περιορισμένο βάρος, αρκεί να αναφερθεί πως το Α110 S ζυγίζει 1.109 κιλά μόλις. Πως θα καταφέρουν λοιπόν, τοποθετώντας πλέον τις απαραίτητες μπαταρίες να το κρατήσουν χαμηλά;
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ