Τέσσερα χρόνια μετά την αναγέννηση της Α110, η Alpine τη φρεσκάρισε με μικρές αναβαθμίσεις και των τριών παραλλαγών της -βασική, GT και S- ενώ παράλληλα προετοιμάζει δύο ακόμα ηλεκτρικά για τον εμπλουτισμό της γκάμας της.
Η γαλλική σπορ εταιρεία του ομίλου Renault, με την ευκαιρία της ανανέωσης της Α110 άλλαξε λίγο και τις ονομασίες των τριών παραλλαγών της. Πλέον παύει να υφίσταται η Pure, και η βασική έκδοση ονομάζεται απλώς Α110. Έπειτα, η πολυτελής Legende μετονομάζεται σε Α110 GT, ενώ η έκδοση Α110S παραμένει απαράλλακτη.
Η Alpine A110 είναι, σύμφωνα με την εταιρεία, η «πύλη προς το σύμπαν της Alpine», που δίνει έμφαση στην οδηγική ψυχαγωγία τόσο από τον κινητήρα όσο και από το πλαίσιο, με ένα συμπαγές coupe χαμηλού βάρους, ακριβές στο χειρισιμό και ζωηρό σε κάθε συνθήκη.
BUY NOW
Η A110 GT είναι το Grand Tourisme της γκάμας, που ισορροπεί μεταξύ της σπορ προσωπικότητας, της καθημερινής άνεσης και της οδήγησης μεγάλων αποστάσεων και ταξιδιού. Η Alpine A110 S είναι προσανατολισμένη περισσότερο στην απόδοση, με πιο «αθλητικά» στημένο πλαίσιο, και προαιρετικά ημί-σλικς ελαστικά και εξειδικευμένο αεροδυναμικό kit.
Και οι τρεις εκδόσεις εφοδιάζονται με τον τετρακύλινδρο κινητήρα 1.8 Turbo που μεταδίδει την ισχύ του στους πίσω τροχούς μέσω του σειριακού, διπλού συμπλέκτη κιβωτίου 7 σχέσεων της Getrag. Στη βασική Α110 αποδίδει των 252 hp και 320 Nm ροπής, και η επιτάχυνση 0-100 km/h έρχεται σε 4,5 δευτερόλεπτα.
Στις δύο ισχυρότερες εκδόσεις GT και 110S η ιπποδύναμη ανεβαίνει στους 300 hp και η ροπή στα 340 Nm, γεγονός που φέρνει από στάση τα 100 km/h σε 0,3'' λιγότερα. Η τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 250 km/h, με εξαίρεση της έκδοση S που φτάνει τα 260 km/h.
Η πρόσφατη ανανέωση της Α110 έχει στο επίκεντρό της περισσότερο την άνεση στην καθημερινότητα, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν έχουν αναβαθμιστεί κάποιες σπορ πτυχές της. Η έκδοση S, η πιο οδηγοκεντρική, έχει αεροδυναμικές αναβαθμίσεις με επιμέρους εξαρτήματα από ανθρακονήματα, όπως το κάτω χείλος (spoiler) του εμπρός προφυλακτήρα.
Τον ίδιο σκοπό εξυπηρετούν και άλλα μικρά πτερύγια στο κάτω μέρος, που βελτιώνουν την αεροδυναμική απόδοση του διαχύτη στην απόληξη του δαπέδου, ενώ η ανανεωμένη της έκδοση είναι και η πρώτη που περιλαμβάνει πίσω πτέρυγα. Σύμφωνα με την Alpine, τα νέα αεροδυναμικά εξαρτήματα παρέχουν 60 κιλά περισσότερης άντωσης εμπρός και 81 κιλά πίσω, στην τελική της ταχύτητα.
Η οδική συμπεριφορά της έκδοσης S καρπώνεται επίσης τα κατά 50 τοις εκατό σκληρότερα ελατήρια, επαναρυθμισμένα αμορτισέρ και αντιστρεπτικές δοκούς διπλάσιας σκληρότητας από πριν. Επίσης, με την αγορά της έκδοσης S μπορεί κανείς να επιλέξει σπορ ημί-σλικς ελαστικά επιδόσεων, τα Michelin Pilot Sport Cup 2 Connect. Η ίδια έκδοση διαθέτει και διαφορετική εξάτμιση και Sport καθίσματα.
Στο εσωτερικό, η Alpine αναβάθμισε όλες τις εκδόσεις τις Α110 με την τοποθέτηση νέας ψηφιακής οθόνης αφής 7 ιντσών, που τώρα ενσωματώνει τα συστήματα συνδεσιμότητας Apple CarPlay και Android Auto. Η οθόνη προσφέρει, επίσης, τη δυνατότητα over-the-air αναβαθμίσεων. Στην έκδοση S τα σπορ καθίσματα είναι της Sabelt, και συνδυάζονται με αλουμινένια πεντάλ και επενδύσεις μικροϊνών με πορτοκαλί ραφές, κατ' επιλογή.
Στην Ευρώπη, οι ενδιαφερόμενοι αγοραστές τις Alpine A110 μπορούν ήδη να την παραγγέλνουν, και σύμφωνα με τη γαλλική εταιρεία οι πρώτες παραδόσεις θα ξεκινήσουν την ερχόμενη Άνοιξη. Στη Γαλλία, η βασική έκδοση ξεκινά από τα 59.500 Ευρώ, η GT από τα €69.500 και η S από τα €71.500.