Φρένο στην ανανέωση άδειας οδήγησης μοτοσικλέτας άνω των 65 ετών

Παράνομη στάθμευση

Η οδήγηση μίας μοτοσικλέτας έχει περισσότερες δυσκολίες και κρύβει περισσότερες παγίδες και κινδύνους, από αυτή ενός αυτοκινήτου.

Πράγμα που καθιστά και την χρήση των δίτροχων ως πιο δύσκολη για ανθρώπους μεγάλης ηλικίας. Τουλάχιστον αυτό θεωρεί το DGT (Direction General de Tráfico), το τμήμα του ισπανικού Υπουργείου Εσωτερικών της Ισπανίας που είναι υπεύθυνο για την εκτέλεση της πολιτικής της κυβέρνησης σε ότι έχει να κάνει με την οδική ασφάλεια.

Όπως προκύπτει λοιπόν, το DGT έχει εστιάσει στους αναβάτες ηλικίας άνω των 65 ετών και σκοπεύει να καταστήσει πιο δύσκολη την ανανέωση της άδειας μοτοσικλέτας για άτομα άνω αυτής της ηλικίας.

Ο στόχος του DGT αφορά μηδενικά δυστυχήματα άρα εξ αρχής μπορεί να θεωρηθεί από φιλόδοξος έως ουτοπικός. Και σίγουρα θα υπάρξει αντίλογος, που αντί να εστιάζει στην ηλικία, μπορεί να εστιάσει σε πολλά άλλα πράγματα. Όμως αυτό δεν θα πατήσει φρένο στα πλάνα της διεύθυνσης τροχαίας της Ισπανίας.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σύμφωνα λοιπόν με το πλάνο του DGT, η ανανέωση της άδειας οδήγησης θα αποκτήσει πιο αυστηρά κριτήρια και θα βασίζεται στις δυνατότητες του αναβάτη. Φτάνοντας στα 65, θα είναι υποχρεωτική η ανανέωση ανά 5ετία και φυσικά θα απαιτεί επανεξέταση.

Αυτή θα αφορά και ιατρικές εξετάσεις ενώ αναμένεται να είναι μικρότερο το κόστος απόκτησης, σε ότι αφορά στα παράβολα κτλ. Όλα τα παραπάνω, αφορούν την Ισπανία αλλά είναι σύνηθες, τέτοιες κινήσεις που αφορούν την οδική ασφάλεια εντός μίας χώρας της Ευρωπαϊκής Ένωσης, δεν αποκλείεται να επεκταθούν και στις άλλες χώρες μέλη.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ