Το συγκεκριμένο κλασικό αυτοκίνητο κόστιζε 3.500 ευρώ όταν ήταν καινούργιο και το πούλησε 92.000 ευρώ λόγω του «θησαυρού» που έκρυβε κάτω από το καπό του.
Η εκπομπή Pawn Stars του History Channel είναι γνωστή σε όλο τον κόσμο για τα διάφορα ευρήματα που παρουσιάζει, άλλες φορές πρόκειται για αντικείμενα μοναδικής αξίας και άλλες φορές για «fake», σοκάροντας πολλές φορές τόσο τους υποψήφιους πωλητές, όσο και τους τηλεθεατές. Αυτή τη φορά όμως τα πράγματα ήταν πολύ διαφορετικά και δικαιολογημένα έμειναν όλοι με ανοιχτό το στόμα.
Ένας υποψήφιος πελάτης του ιδιαίτερου αυτού ενεχυροδανειστηρίου, έφερε το παλιό του αυτοκίνητο που κόστιζε καινούργιο 3.500 ευρώ και κατέληξε να πάρει 26 φορές το ποσό που είχε πληρώσει.
BUY NOW
Όπως αντιλαμβάνεστε, ο ιδιοκτήτης του κλασικού Lincoln Roadster του 1932 έπαθε σοκ όταν έμαθε ότι την πραγματική αξία του αυτοκινήτου που είχε στην κατοχή του. Ας τα πάρουμε όμως από την αρχή.
Ο κ. Φιλ μπήκε στο μαγαζί του Pawn Stars για την τέταρτη σεζόν της εκπομπής, πλησιάζοντας τους ιδιοκτήτες με αρκετή ανυπομονησία, παρά το γεγονός ότι το αυτοκίνητο που τους πήγε βρισκόταν σε τρομερά καλή κατάσταση, δείχνοντας ελάχιστα έως και καθόλου τα σημάδια ηλικίας.
Το Lincoln Roadster σχεδιάστηκε και κατασκευάστηκε την περίοδο της μεγάλης ύφεσης που έπληξε την Αμερική στις αρχές του προηγούμενου αιώνα, καθιστώντας το ένα πραγματικό εύρημα που δεν μπορούσαν οι πρωταγωνιστές του Pawn Stars να φύγει.
Η Lincoln αποτελεί το premium παρακλάδι της Ford Motor Company και προχώρησε στην κατασκευή του Roadster για να κοντράρει τον μεγαλύτερο ανταγωνιστή της, την Cadillac της General Motors.
H Cadillac ήταν η πρώτο premium μάρκα στις Η.Π.Α. και αποτέλεσε πηγή έμπνευσης για άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες για να προχωρήσουν στην δημιουργία των δικών τους αντίστοιχων προτάσεων.
Με το πέρασμα του χρόνου, η Lincoln Roadster του 1932 με κόστος αγοράς εκείνη την εποχή τα 3.500 ευρώ, αύξησε τρομακτικά την αξίας της. Ένα καλοδιατηρημένο μοντέλο θα μπορούσε να πουληθεί εύκολα πάνω από 155.000 ευρώ.
Το Lincoln Roadster είχε κάτω από το καπό του κινητήρα V12 που απέδιδε 150 ίππους και η παραγωγή του δεν ξεπέρασε τα 112 αυτοκίνητα. Μετά από κάμποσα παζάρια, ο τυχερός πια ιδιοκτήτης έφυγε από την εκπομπή με 92.000 ευρώ στην τσέπη (95.000 δολάρια).