Δεν πρόκειται για ένα ακόμη restomod της μυθικής Shelby Cobra, αλλά για το κορυφαίο όλων: με αστρονομική ισχύ και αντίστοιχη τιμή 1,1 εκατομμυρίων ευρώ για καθένα από τα μόλις 10 αντίτυπά του.
Πρόκειται για μια δημιουργία του οίκου κλασσικών αυτοκινήτων Classic Recreations, που έχει την επίσημη έγκριση της Ford Motor Co. και αναμένεται να τραβήξει τα βλέμματα στη φετινή Monterey Car Week, στις 17-20 Αυγούστου στην Καλιφόρνια των ΗΠΑ. Η επίσημη ονομασία της είναι Diamond Edition Carbon Fiber Shelby Cobra Race Car.
Αφορμή για την κατασκευή της αποτελεί η 60ή επέτειος της Shelby Cobra, και πρόκειται για μια κατασκευή με πληθώρα αγωνιστικών προδιαγραφών και τεχνικών στοιχείων που μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο στην πίστα, και όχι στο δρόμο.
BUY NOW
Το αμάξωμά της είναι κατασκευασμένο από ανθρακονήματα και ζυγίζει μόλις 39,9 κιλά, από το σύνολο των 1.043 κιλών του αυτοκινήτου. Το μεγαλύτερο ποσοστό βάρους φυσικά καταλαμβάνει ο κινητήρας: πρόκειται για τη V8 μονάδα 5.0 λίτρων Gen3 Coyote Aluminator της Ford Racing, στην οποία έχει προστεθεί υπερσυμπιεστής Magnuson και κεντρική μονάδα ελέγχου MoTeC.
Το εργοστάσιο παραγωγής ισχύος αυτό ανεβάζει την ιπποδύναμη στους 1.014 PS και τη ροπή στα 1.016 Nm. Όλη αυτή η ισχύς περνά στους τροχούς μέσω του μηχανικού κιβωτίου 6 σχέσεων της Tremec, εξασφαλίζοντας επιτάχυνση 0-100 km/h σε 3,9 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 306 km/h.
Για τον έλεγχο στο δρόμο έχει τροποποιηθεί σε αγωνιστικές προδιαγραφές τόσο η ανάρτηση όσο και τα συστήματα λίπανσης και ψύξης του διαφορικού. Οι τροχοί της Diamond Edition της Cobra είναι σφυρήλατοι και κρύβουν πίσω τους το σύστημα πέδησης Shelby 6PF 4PR της BAER.
Σύμφωνα με τον Jeff Stone, διευθύνοντα σύμβουλο της Classic Recreations, αυτό το restomod δημιουργήθηκε από την απάντηση στο ερώτημα «τι αυτοκίνητο θα κατασκεύαζε σήμερα ο Carroll Shelby με την υπάρχουσα τεχνολογία;». Η απάντηση είναι κομματάκι ακριβή, στα 1,2 εκατ. δολάρια (1,1 εκατ. ευρώ), και ενδεχομένως στο Monterey να πουληθούν και τα υπόλοιπα 8 αντίτυπα που προς το παρόν δεν έχουν δεσμευθεί.