Την ώρα που Chaos ακούμε και Chaos δεν βλέπουμε, στο προσκήνιο έρχεται ένα βρετανικό hypercar που διεκδικεί τον τίτλο του γρηγορότερου στα χρονικά.
Η μάχη για την κατασκευή του γρηγορότερου αυτοκινήτου παγκοσμίως κρατάει εδώ και πολλά χρόνια. Πρόκειται για έναν ιδιαίτερα ποθητό τίτλο που πριν από λίγα χρόνια άρχισε να έχει και Έλληνα διεκδικητή, ο οποίος δεν είναι άλλος από την Spyros Panopopoulos Automotive.
Πρόκειται για την εταιρεία που παρουσίασε το πολυαναμενόμενο ελληνικό hypercar Chaos, το οποίο σύμφωνα με τις προδιαγραφές του θα ολοκληρώνει το 0-100 χλμ./ώρα σε λιγότερα από δύο δευτερόλεπτα.
BUY NOW
Όσο, ωστόσο, περιμένουμε να δούμε το Chaos και τις εξωφρενικές του επιδόσεις στην πράξη, στο προσκήνιο έρχεται ένα ακόμα αυτοκίνητο που θέλει να κατοχυρώσει τον τίτλο του «γρηγορότερου ever».
Το μοντέλο ανακοινώθηκε από την Ararkis Automobili, μια άσημη εταιρεία από το Λονδίνο που στην ιδρυτική της διακύρηξη αυτοσυστήνεται ως μια «οραματική δύναμη, αφοσιωμένη στην αναμόρφωση του τοπίου της ηλεκτροκίνησης. Το όραμά μας υπερβαίνει συνηθισμένα, και μας ωθεί να δημιουργήσουμε αριστουργήματα αυτοκινήτων που ενσαρκώνουν την ακρίβεια, την αποτελεσματικότητα και τον βαθύ σεβασμό για το περιβάλλον».
Το μοντέλο της Ararkis Automobili που θέλει να καταρρίψει όλα τα ρεκόρ ονομάζεται «Sandstorm» και όπως αναφέρεται στην επίσημη ιστοσελίδα της εταιρείας θα μπορεί να επιταχύνει στα 100 χλμ./ώρα από στάση σε μόλις 1,5 δλ., με την τελική του ταχύτητα να αγγίζει τα 300 χλμ./ώρα.
Το Sandstorm, η ύπαρξη του οποίου προσώρας περιορίζεται σε ψηφιακή μορφή, θα βασίζεται σε ένα πλαίσιο από ανθρακονήματα και αλουμίνιου, αντλώντας κίνηση από δύο ηλεκτροκινητήρες. Οι τελευταίοι θα τροφοδοτούνται από μπαταρία ενεργειακής χωρητικότητας 115 kWh που θα εξασφαλίζει αυτονομία έως και 500 χλμ.
Σε πρίζα σούκο η φόρτιση της μπαταρίας θα απαιτεί περίπου 13 ώρες, ενώ σε ταχυφρορτιστή ο ανεφοδιασμός από το 0 στο 80% θα αποτελεί υπόθεση μόλις 30 λεπτών.
Τα καθίσματα θα είναι κατασκευασμένα από premium υλικά, όπως κράμα και μαγνησίου και ανθρακονήματα, Αλκανταρα και πλαστικό ενισχυμένο με ανθρακόνημα (CFRP), με τον εξοπλισμό, επίσης, να περιλαμβάνει σύστημα σύστημα πολυμέσων με μεγάλη ψηφιακή οθόνη, διάφορα προφίλ οδήγησης, ηχοσύστημα της Bose, αλλά και πλήθος συστημάτων ασφαλείας και υποβοήθησης.