Citroen e-C3

Απίστευτο: Το κράτος «κυνηγάει» το… κράτος

Νέα λεωφορεία στους δρόμους

Απίστευτο και όμως ελληνικό χαρακτηρίζεται το γεγονός του ελέγχου κάποιων υπαλλήλων που εκτελούσαν εντολές του Υπουργείου.

Απίστευτο και όμως Ελληνικό μπορεί άνετα να χαρακτηριστεί το γεγονός ότι το κράτος «κυνηγάει» δημοσίους υπαλλήλους οι οποίοι εκτελούσαν εντολές από την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου και μάλιστα υπό την μορφή του κατεπείγοντος!

Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του Carandmotor.gr στην υπόθεση εμπλέκονται υπάλληλοι Διεύθυνσης Μεταφορών, στελέχη του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών αλλά και ελεγκτές από την Εθνική Αρχή Διαφάνειας.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο λόγος του ελέγχου των δημοσίων υπαλλήλων αφορά στην επείγουσα ταξινόμηση των λεωφορείων που προορίζονταν για την ενίσχυση του αστικού συγκοινωνιακού έργου στην περιοχή της Αττικής την περίοδο του κορωνοϊού όπου οι επιβάτες στοιβάζονταν κυριολεκτικά σαν «σαρδέλες» μέσα στα λεωφορεία και υπήρχε άμεσος κίνδυνος αλόγιστης εξάπλωσης του ιού.

Εκείνη την περίοδο λοιπόν το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών είχε επισπεύσει όλες τις διαδικασίες ταξινόμησης των λεωφορείων ώστε να κυκλοφορήσουν άμεσα και να ενισχύσουν το αστικό συγκοινωνιακό έργο.

Παρά λοιπόν τα όποια προβλήματα είχαν δημιουργηθεί τότε εξαιτίας του κορωνοϊού και την υπολειτουργία τόσο των δημόσιων υπηρεσιών όσο και των ιδιωτικών καταστημάτων η πολιτική ηγεσία έδωσε εντολή να χορηγούνται προσωρινά άδειες κυκλοφορίας μέχρι την πλήρη αποκατάσταση λειτουργίας του συστήματος.

Επίσης σε άλλο έγγραφο και με γνώμονα την εξαιρετικά επείγουσα και απρόβλεπτη ανάγκη για την αντιμετώπιση των αρνητικών συνεπειών λόγω της εμφάνισης του κορωνοϊού και την ανάγκη λήψης μέτρων πρόληψης και περιορισμού διάδοσης του ιού και για την ενίσχυση του στόλου των αστικών συγκοινωνιών με σκοπό την αύξηση της συχνότητας των δρομολογίων έδωσε συγκεκριμένες εντολές.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αρχικά για την ταξινόμησης των μεταχειρισμένων λεωφορείων αντί του προβλεπόμενου ελέγχου από Δημόσιο ΚΤΕΟ που διαθέτει διάδρομο ειδικών ελέγχων δόθηκε εντολή να διενεργείται περιοδικός τεχνικός έλεγχος από Δημόσιο ή Ιδιωτικό ΚΤΕΟ στο οποίο πριν την έναρξή του υποβάλλονται:

-Αντίγραφο Τεχνικής Μελέτης Διπλωματούχου Μηχανολόγου Μηχανικού ή Πτυχιούχου Μηχανικού Τ.Ε. ή άλλων ειδικοτήτων με τα αυτά επαγγελματικά δικαιώματα.

-Επικυρωμένο αντίγραφο της Ξένης Άδειας Κυκλοφορίας.

-Αντίγραφο του Πιστοποιητικού Ταξινόμησης.

Στην τεχνική μελέτη θα πρέπει να αναγράφονται κατ΄ελάχιστο τα παρακάτω στοιχεία:

-Διαστάσεις αμάξης, αποστάσεις αξόνων, μήκος πρόβολου

-Θύρες επιβατών, θύρα ανάγκης, θύρα διαφυγής, παράθυρα ανάγκης.

-Αριθμός μεταφερόμενων καθήμενων επιβατών

-Μικτό βάρος

-Χρώμα

-Φέρει ABS

To KTEO σύμφωνα με την εγκύκλιο του ΥΠΥΜΕ πιστοποιεί τα παραπάνω στοιχεία από την τεχνική μελέτη και αυτά αναγράφονται στο χώρο των παρατηρήσεων του εκδιδόμενου Δελτίο Τεχνικού Ελέγχου.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η Εθνική Αρχή Διαφάνειας μετά από έρευνα ζητά από το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών αλλά και από τις Διευθύνσεις Μεταφορών να απολογηθούν για την κατ΄εξαίρεση ταξινόμηση και έκδοση αδειών κυκλοφορίας των λεωφορείων χωρίς την διενέργεια του προβλεπόμενου τεχνικού ελέγχου με τη χρήση διαδρόμου ειδικών ελέγχων τη στιγμή που τα ΚΤΕΟ δεν είχαν τεθεί σε προσωρινή διακοπή λειτουργίας.

Σύμφωνα με πληροφορίες του Carandmotor.gr το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών σε επιστολή-απάντηση στην Αρχή Διαφάνειας είχε τονίσει μεταξύ άλλων ότι: «Οι ανάγκες για αύξηση του αριθμού των λεωφορείων σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη ήταν επιτακτικές και επομένως έπρεπε να καταβληθεί κάθε δυνατή προσπάθεια υλοποίησης του έργου της Κυβέρνησης με την παροχή μέρους του συγκοινωνιακού έργου σε εταιρείες μετά από διαγωνισμό. Τόσο το ΥΠΥΜΕ όσο και η Διεύθυνση Μεταφορών της Περιφέρειας με συντονισμένες ενέργειες υλοποίησαν το έργο αυτό.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Επίσης η αναστολή λειτουργίας των Δημοσίων ΚΤΕΟ και η ανυπαρξία ειδικών διαδρόμων σε πολλές Περιφέρειες είχε ως αποτέλεσμα την ταλαιπωρία των πολιτών. Με τον συγκεκριμένο τρόπο ταξινόμησης κυκλοφόρησαν 500 περίπου λεωφορεία ανακουφίζοντας τους πολίτες της Αθήνας και περιορίζοντας την μετάδοση του κορωνοϊού

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ