Από ποιες χώρες «εισάγει» η Ελλάδα τεχνίτες αυτοκίνητων;

5 πράγματα που απαγορεύεται να πεις όταν πας το αυτοκίνητο για service 2023

«Βροχή» οι παραιτήσεις Ελλήνων μηχανικών, ηλεκτρολόγων και φανοποιών παρά τις σχετικά καλές αμοιβές που τους δίνουν οι εργοδότες τους.

Το γεγονός ότι έχουν γίνει δυσεύρετοι οι μηχανικοί, φανοποιοί και οι ηλεκτρολόγοι αυτοκινήτων σε όλη την Ελλάδα είναι γνωστό και έντονο τα τελευταία δύο χρόνια καθώς από τη μία μεριά οι νέοι θέλουν να αποφύγουν την μουτζούρα για τα προς το ζην και από την άλλη μεριά οι «πειρατές» του κλάδου προτιμούν να εργάζονται παράνομα σε κάποιο υπόγειο μη πληρώνοντας ασφαλιστικές εισφορές, ΦΠΑ και λογαριασμούς από το τα είναι υπάλληλοι σε κάποιο εξουσιοδοτημένο ή μη συνεργείο.

Όλα τα παραπάνω έχουν δημιουργήσει ένα εκρηκτικό κλίμα στην αγορά καθώς οι ιδιοκτήτες κάθετων μονάδων αλλά και μη εξουσιοδοτημένων συνεργείων τόσο στην Αττική όσο και στην υπόλοιπη Ελλάδα αναζητούν αλλά δεν βρίσκουν μηχανικούς και ηλεκτρολόγους αυτοκινήτων!

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του Carandmotor.gr πολλοί ιδιοκτήτες κυρίως κάθετων μονάδων ή μεγάλων συνεργείων και φανοποιείων έχουν στραφεί στην Αίγυπτο και στην Τουρκία ώστε να βρουν επαγγελματίες τεχνίτες και να τους φέρουν στην Ελλάδα!

Μάλιστα ήδη κάποιες μεγάλες εταιρείες έχουν φέρει μηχανικούς από την Αίγυπτο και φανοποιούς από την Τουρκία παρέχοντάς τους στέγη, τροφή και μισθό φυσικά ώστε να καλύψουν τα πολλά κενά που έχουν δημιουργήσει οι παραιτήσεις Ελλήνων τεχνιτών δημιουργώντας του τεράστιο πρόβλημα στους χρόνους επισκευής των οχημάτων ενώ αντίθετα απέρριψαν τους τεχνίτες από άλλες χώρες καθώς δεν μπορούσαν να ανταπεξέλθουν στις απαιτήσεις των σύγχρονων αυτοκινήτων.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σύμφωνα μάλιστα με όσα επισήμανε στο Carandmotor.gr ιδιοκτήτες μεγάλης κάθετης μονάδας: «Αναγκάστηκα να ξενιτευτώ για να βρω μηχανικούς και φανοποιούς για τα συνεργεία μου καθώς οι Έλληνες που εργάζονταν σε εμένα παραιτήθηκαν είτε για να ανοίξουν τα δικά τους συνεργεία είτε για να πάνε σε άλλο συνεργείο που τους πρόσφερε περισσότερα χρήματα. Αυτή τη στιγμή οι μισθοί των μηχανικών και φανοποιών δεν πέφτουν κάτω από τα 1.200 με 1.300 ευρώ για 5νθήμερη εργασία και σε περίπτωση που χρειαστεί να δουλέψουν κάποιο Σάββατο τότε οι απαιτήσεις τους είναι πραγματικά υπερβολικές. Αφού λοιπόν δεν μπορούσα να βρω τεχνίτες στην Ελλάδα μέσω ενός γνωστού συναδέλφου βρήκα μηχανικούς από την Αίγυπτο και φανοποιούς από την Τουρκία οι οποίοι λαμβάνουν φυσικά το μηνιαίο μισθό τους και επιπλέον τους παρέχω στέγη και τροφή! Η επιλογή των μηχανικών έγινε από την Αίγυπτο καθώς οι τεχνίτες της συγκεκριμένης χώρας φαίνεται ότι κατέχουν τα σύγχρονα αυτοκίνητα ενώ επίσης οι φανοποιεί από την γειτονική Τουρκία βγάζει πολύ καλούς φανοποιούς. Αρχικά δοκίμασα τεχνίτες από την Βουλγαρία αλλά και τα Σκόπια και την Αλβανία αλλά δυστυχώς δεν μπορούσαν να ανταπεξέλθουν στις απαιτήσεις της δουλειάς.»

Το τοπίο στην αγορά εργασίας των μηχανικών, ηλεκτρολόγων και φανοποιών αυτοκινήτων άλλαξε ριζικά σταμάτησε να επιδοτούνται οι φοιτητές των συγκεκριμένων τεχνών (δωρεάν διαμονή κατά την φοίτηση, ημερήσια αποζημίωση για πρακτική εξάσκηση) οπότε και μειώθηκε κατά πολύ ο αριθμός τους ενώ από την άλλη μεριά οι μηχανικοί και ηλεκτρολόγοι που εργάζονταν σε κάθετες ή μη εξουσιοδοτημένες μονάδες ανακάλυψαν ότι αν μετατρέψουν κάποιο υπόγειο ή πυλωτή πολυκατοικίας σε παράνομο συνεργείο τα έσοδά τους θα είναι πολλαπλάσια και βέβαια αφορολόγητα!

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Όλα τα παραπάνω έχουν προκαλέσει τεράστιες αναταράξεις στην αγορά εργασίας των μηχανικών και ηλεκτρολόγων αυτοκινήτων και οι λιγοστοί υποψήφιοι που είναι διαθέσιμοι μπορούν και έχουν δικαίωμα επιλογής εξαιτίας της πληθώρας των προτάσεων που δέχονται.

Σύμφωνα με στελέχη από την αγορά εργασίας η βαθιά οικονομική κρίση διαδραμάτισε καταλυτικό ρόλο από την οποία υπέστησαν καθίζηση όλα τα κοινωνικά στρώματα. Ο νέος προτιμά να πιάσει μια δουλειά ως ανειδίκευτος εργάτης ή courier για να εξασφαλίσει άμεσα το μεροκάματό του.

Αυτό έχει ως αντίκτυπο συγκεκριμένες ειδικότητες όπως του μηχανικού του ηλεκτρολόγου ή του φανοποιού αυτοκινήτων να τείνουν να εξαφανιστούν. Μάλιστα κάποιοι πιο τολμηροί εκτιμούν ότι στο προσεχές μέλλον τα τρακαρισμένα αυτοκίνητα θα αντικαθίστανται από καινούρια εξαιτίας του υπερβολικού κόστους επισκευής τους.

Σύμφωνα με τους ειδικούς στην αγορά εργασίας σήμερα οι ειδικότητες που ευδοκιμούν είναι οι ζαχαροπλάστες, οι μάγειροι και οι κομμωτές και γενικότερα ό,τι πλασάρει η τηλεόραση, καθώς εκεί αποδεικνύεται ότι  κατευθύνονται οι νέοι.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τα Ελληνόπουλα σήμερα προτιμούν τις εύκολες δουλειές, με… «διευθυντικές» προϋποθέσεις επισημαίνουν χαρακτηριστικά κάποιοι καθηγητές!

Πάντως τα στελέχη από την αγορά εργασίας με δεδομένο ότι η τεχνολογία πραγματοποιεί άλματα προόδου και στο μέλλον τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα αποτελούν την συντριπτική πλειοψηφία, εκτιμούν ότι ανθίσει πολύ η ειδικότητα του ηλεκτρολόγου...

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ