Αποκαλύφθηκε η τελική έκδοση παραγωγής της... εξωγήινης Bugatti Bolide

Bugatti Bolide production edition

Η Bugatti Bolide, το γαλλικό hypercar για χρήση -αποκλειστικά- στην πίστα, έκανε την πρώτη της εμφάνιση και μπήκε στην τελική της φάση δοκιμών.

Η εταιρεία του Molsheim ανακοίνωσε την Bolide το 2021, διευκρινίζοντας πως θα κατασκευάσει μόλις 40 αντίτυπά της - με τιμή 4 εκατομμυρίων ευρώ έκαστο. Τα πούλησε όλα τους μέσα σε λίγες εβδομάδες. Τα δύο χρόνια που ακολούθησαν η Bugatti προχώρησε σε αυτή τη δέσμευσή της, και τώρα ξεκινά τη φάση δοκιμών με το τελικό πρωτότυπο παραγωγής του υπερσπάνιου και συλλεκτικού της αυτού hypercar.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η γαλλική εταιρεία έδωσε στη δημοσιότητα τις φωτογραφίες από τις δοκιμές αυτές, αποκαλύπτοντας με τις οριστικές της λεπτομέρειες την έκδοση παραγωγής της Bolide. Ωστόσο, δεν διευκρίνισε ποιές είναι οι διαφορές της έκδοσης αυτής σε σχέση με τα πρωτότυπα που είδαμε την τελευταία διετία.

Ωστόσο, μπορεί κανείς να διακρίνει την ανασχεδιασμένη εμπρός πτέρυγα και τα άκρα της, και ίσως και μικρές αλλαγές στους αεραγωγούς του ρύγχους. Ο αντίστοιχος αεραγωγός της οροφής δείχνει λίγο μικρότερος, ενώ η ουρά της τελικής έκδοσης του υπεραυτοκινήτου δεν παρουσιάστηκε ακόμα από τη Bugatti. Το πρωτότυπο έχει τεράστιο διαχύτη και τετραπλή απόληξη της εξάτμισης.

Η Bolide βασίζεται μηχανικά στη Chiron, αλλά έχει ακόμα πιο εντυπωσιακές αναβαθμίσεις στην ανάρτηση, στη μετάδοση και στα συστήματα ψύξης - καθώς φυσικά ενσωματώνει και μια πιο ακραία αεροδυναμική μελέτη για την οδήγηση στην πίστα. Η Bugatti υποστηρίζει ότι ανέλυσε και ανασχεδίασε και το παραμικρό εξάρτημα του αυτοκινήτου για να μεγιστοποιήσει την απόδοσή της.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Bugatti Chiron και Bugatti Bolide
Bugatti Chiron και Bugatti Bolide

Στο ίδιο πλαίσιο εντάσσεται και η μείωση του βάρους, στα μόλις 1.240 κιλά. Ο αρχικός στόχος απόδοσης του κινητήρα W16, με τετραπλό turbo, είναι 1.578 ίπποι. Σύμφωνα με τον πρόεδρο της Bugatti Christophe Piochon, «ποτέ άλλοτε ένας τόσο ισχυρός κινητήρας δεν συνδυάστηκε με τόσο ελαφρύ αμάξωμα για τη δημιουργία ενός αυτοκινήτου πίστας που να παρέχει απόδοση επιπέδου αντίστοιχου του motorsport».

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ