Σε μια νέα εποχή εισέρχεται η Citroen αποκαλύπτοντας ένα ανασχεδιασμένο λογότυπο το οποίο πρόκειται να συνοδεύσει τα μελλοντικά της μοντέλα.
Ένα νέο, πολλά υποσχόμενο κεφάλαιο ανοίγει στην ιστορία της Citroen. Με αφορμή το πέρασμα της γαλλικής φίρμας στην εποχή της ηλεκτροκίνησης, οι άνθρωποι της Citroen προχώρησαν στον ανασχεδιασμό του εμβληματικού λογότυπου.
Το νέο λογότυπο της Citroen θα τοποθετείται σε όλα τα μοντέλα της γαλλικής αυτοκινητοβιομηχανίας από τα μέσα της επόμενης χρονιάς, εστιάζοντας στα θρυλικά «γαλόνια», το μέγεθος των οποίων αυξήθηκε.
BUY NOW
Τα «γαλόνια» της Citroen περικλείονται σε ένα οβάλ πλαίσιο σε μια πιο μινιμαλιστική εκτέλεση από τη σημερινή, ενώ διαφορετική είναι και η γραμματοσειρά που έχει χρησιμοποιηθεί για την αναγραφή του ονόματος της γαλλικής φίρμας.
Από το νέο έμβλημα της Citroen θα λείπει το χρώμιο, αναδεικνύοντας ένα πιο… γήινο και προσιτό ταυτόχρονα προφίλ και παίρνοντας σαφές αποστάσεις από την ανάδειξη στοιχείων πολυτέλειας.
«Καθώς ξεκινάμε το πιο συναρπαστικό κεφάλαιο στη λαμπρή ιστορία μας, είναι η κατάλληλη στιγμή για τη Citroën να υιοθετήσει μια νέα και μοντέρνα εμφάνιση. Η νέα μας ταυτότητα είναι ένα κομψό σύμβολο προόδου, καθώς μετακινούμε τους πελάτες με τολμηρά, στραμμένα προς το μέλλον οχήματα που αμφισβητούν τους παραδοσιακούς κανόνες της αυτοκινητοβιομηχανίας και διασφαλίζοντας ότι η όλη εμπειρία τους -ιδιαίτερα εκείνη της ηλεκτροκίνησης- είναι πιο προσιτή, άνετη και ευχάριστη.
«Η κληρονομιά μας να εμπνέουμε τους καταναλωτές με τολμηρά και επαναστατικά οχήματα μάς δίνει ενέργεια να υιοθετήσουμε μια διαφορετική, πιο περιεκτική προσέγγιση στη μελλοντική οικογενειακή μετακίνηση και πιστεύουμε ακράδαντα ότι όλοι θα συμφωνήσουν ότι τίποτα δεν μας συγκινεί όπως η Citroën», δήλωσε ο επικεφαλής της γαλλικής φίρμας, Vincent Cobee.
Διαβάστε επίσης:
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ