Το πολυαναμενόμενο Nissan Z Nismo αποκαλύφθηκε, με ισχύ που αγγίζει τους 420 ίππους μέσω αυτόματου κιβωτίου 9 σχέσεων και εμπλουτισμένο με περισσότερη αεροδυναμική και πρόσφυση.
Μετά από χρόνια δοκιμών των καμουφλαρισμένων του πρωτοτύπων, το κορυφαίο Nissan Z παρουσιάστηκε από την εταιrεία της Yokohama, πολλαπλά ενισχυμένο σχεδόν σε κάθε τομέα του για να αποτελέσει ένα άκρως διασκεδαστικό και αποδοτικό «παιχνίδι» για την πίστα.
Ξεκινώντας από τον κινητήρα του, οι Ιάπωνες μηχανολόγοι προχώρησαν σε βελτιώσεις της V6 μονάδας των 3.0 λίτρων που έβγαλαν στην επιφάνεια 20 ίππους παραπάνω σε σχέση με το «απλό» Ζ - φτάνοντας τους 420 hp. Η ροπή τώρα ανεβαίνει στα 520 Nm, που αποδίδονται στο φάσμα 2.000-5.200 σ.α.λ. Μαζί με τις αναβαθμίσεις αυτές τροποποίησαν και το σύστημα ψύξης.
BUY NOW
Η δύναμη του εξακύλινδρου μοτέρ μεταδίδεται στους πίσω τροχούς μέσω του αυτόματου κιβωτίου 9 σχέσεων που επίσης έχει δεχθεί το άγγιγμα της Nismo στη ρύθμισή του. Δεν διατίθεται η επιλογή μηχανικού κιβωτίου, παρότι η Toyota εισάκουσε αυτή την επιθυμία των σκληροπυρηνικών της σπορ οδήγησης με το GR86.
Οι ζάντες ελαφρού κράματος είναι οι Rays 19 ιντσών της Nismo, και φορούν ελαστικά επιδόσεων Dunlop SP Sport Maxx GT600 - αντίστοιχα με εκείνα του GT-R. Πίσω τους κρύβουν αναβαθμίσεις στην ανάρτηση και στα φρένα: η Nismo έχει κάνει νέες ρυθμίσεις στα αμορτισέρ και έχει σκληρύνει τα ελατήρια, ενώ παράλληλα έχει ενισχύσει την ακαμψία του δαπέδου για την αντοχή του στις ισχυρότερες πιέσεις της οδήγησης στην πίστα.
Με μια σειρά από παρεμβάσεις στη συνδεσμολογία του δαπέδου, το Z Nismo είναι 2,5% πιο άκαμπτο σε σχέση με την αρχική του έκδοση, έχει ακριβέστερο σύστημα διεύθυνσης αλλά και πιο αποτελεσματικά φρένα με δίσκους 15'' εμπρός και 13,8'' πίσω. Από την άποψη των ηλεκτρονικών, η Nissan έχει προσθέσει το οδηγικό προφίλ Sport+ για την πλήρη αξιοποίηση όλων αυτών των αναβαθμίσεων στην πίστα.
Περνώντας στον τομέα των επεμβάσεων στο αμάξωμα, που εκτός από την αεροδυναμική εξυπηρετούν και την ψύξη του κινητήρα, ξεκινούν από την τοποθέτηση του ρύγχους που η Nissan αποκαλεί Grand-Nose (ή G-Nose). Το ρύγχος αυτό προεκτείνεται προς τα εμπρός στο στιλ του διαχρονικού 240ZG του 1972. Έτσι, το Ζ Nismo έχει κατά περίπου 2,5 εκατοστά μεγαλύτερο μήκος από το «απλό».
Κάτω από το ρύγχος παρατηρούμε ένα μεγαλύτερο splitter, και πάνω από αυτό το μεγάλο εμπρός αεραγωγό που καλύπτεται από μια πολύ λεπτή κυψελοειδή γρίλια. Εντύπωση προκαλούν και τα δύο λεπτομερή πτερυγιάκια στις άκρες του εμπρός προφυλακτήρα, που κατευθύνουν τη ροή του αέρα για τη βελτίωση της σταθερότητας του ρύγχους.
Στην εμπνευσμένη από το GT-R ουρά, η πτέρυγα στην απόληξη του αμαξώματος είναι μεγαλύτερη με πλάτος και ύψος παράγοντας περισσότερη άντωση. Παράλληλα, μια σειρά από αλλαγές περιορίζουν την αντίσταση στον αέρα.
Στο εσωτερικό ξεχωρίζουν αμέσως τα σπορ καθίσματα της Recaro και παράλληλα η πληθώρα από κόκκινες λεπτομέρειες που προσδίδουν πιο σπορ χαρακτήρα. Επίσης, ο πίνακας οργάνων έχει εξειδικευμένα γραφικά με πολλαπλές ενδείξεις για την οδήγηση στην πίστα.
Το Nissan Z Nismo, που διατίθεται σε πέντε διαφορετικούς χρωματισμούς (κόκκινο, ασημί, μαύρο, λευκό και στο αποκλειστικό για εκείνο Stealth γκρι), θα πωλείται στην Ιαπωνία από το ερχόμενο Φθινόπωρο. Για τις άλλες αγορές του πλανήτη, καθώς και για την τιμή του, δεν έχουν ακόμη ανακοινωθεί οι πληροφορίες.