Αποκάλυψη για το νέο Audi A8

audi a8 new

Η Audi προχώρησε στην αποκάλυψη του ανανεωμένου A8 που έρχεται με αναθεωρημένα σχεδιαστικά στοιχεία αλλά και νέες τεχνολογίες.

Το Audi A8, η sedan ναυαρχίδα της γερμανικής εταιρίας στους τομείς της πολυτέλειας αλλά και της τεχνολογίας, ανανεώνεται και παρουσιάζεται πιο προηγμένη από ποτέ.

Εξωτερικά και σε σχέση με το μοντέλο που γνωρίζαμε μέχρι σήμερα, το οποίο και παρουσιάστηκε στην τέταρτη γενιά του το 2017, τη διαφορά κάνουν τα νέα full LED φωτιστικά σώματα στο εμπρός και το πίσω μέρος, με τον αέρα της ανανέωσης να φυσά και στη μεγάλη ανασχεδιασμένη Singleframe γρίλια που έχει μεγαλώσει σε διαστάσεις στο κάτω μέρος της.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ανασχεδιασμένοι είναι και οι ακραίοι αεραγωγοί του προφυλακτήρα, ενώ στο πίσω μέρος, ετός από τα OLED φωτιστικά σώματα, μικρές αλλαγές έχουμε και στον προφυλακτήρα. Το κορυφαίο sedan της Audi είναι διαθέσιμο με πακέτο χρωμίου και για πρώτη φορά με πακέτο S line, ως A8, ενώ στη χρωματική του παλέτα έχουν προστεθεί τέσσερα νέα, ανεβάζοντας τις διαθέσιμες επιλογές στις έντεκα.

Ουσιαστικές αλλαγές στις διαστάσεις δεν υπάρχουν με τον μήκος να φτάνει στα 5,19 μέτρα, το πλάτος και το ύψος στα 1,95 και 1,47 μέτρα αντίστοιχα και το μεταξόνιο στα τρία μέτρα. Το αμάξωμα χρησιμοποιεί το αλουμίνιο για το 58% των τμημάτων του, με το υψηλής αντοχής ατσάλι να έχει παρουσία στον κλωβό των επιβατών, με πάνελ από CFRP (ανθρακονήματα ενισχυμένα με πλαστικό) να συμβάλλουν επίσης στη στιβαρότητα του. Εξωτικά υλικά που δίνουν επίσης το «παρών» στο ανανεωμένο A8 είναι το μαγνήσιο που έχει χρησιμοποιεί για την κατασκευή των ενισχυτικών μπαρών στο εμπρός και το πίσω μέρος.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η πολυτελής και τεχνολογικά προηγμένη εικόνα συνεχίζεται και στο εσωτερικό, όπου μπορεί να βρει κανείς ακόμη και θερμαινόμενα υποπόδια για τους πίσω επιβάτες, ενώ οι δερμάτινες επενδύσεις αποτελούν μέρος του στάνταρ εξοπλισμού. Το σύστημα πολυμέσων και ενημέρωσης MMI Plus της Audi αποτελείται από δύο οθόνες μία 8,6 και μία 10,1 ιντσών, το οποίο ελέγχεται με μέσω της φωνής. Οθόνες αφής HD έχουν στη διάθεση τους και οι πίσω επιβαίνοντες με τη διάσταση του να φτάνει στις 10,1 ίντσες. Από τον εξοπλισμό δεν απουσιάζει ούτε και ένα πανίσχυρο hi-fi σύστημα από την B&O με 23 συνολικά ηχεία και ενισχυτή 1.920 Watt.

Η ηλεκτρονική ομπρέλα συστημάτων ασφάλειας και υποβοήθησης του οδηγού παρουσιάζεται πλήρης στην ανανεωμένη ναυαρχίδα των Γερμανών με τα συστήματα που ξεχωρίζουν να είναι ο ηλεκτρονικός «βοηθός» που ενισχύει την ασφάλεια στη νυχτερινή οδήγηση αλλά και η δυνατότητα απομακρυσμένου παρκαρίσματος.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το ανανεωμένο A8 Θα είναι διαθέσιμο με δύο μηχανικά σύνολα , έναν τρίλιτρο V6 TFIS και έναν τεσσάρων λίτρων V8, στις εκδόσεις 55 TFSI και 60 TSFI quattro αντίστοιχα. Ο τρίλιρος turbo αποδίδει 340 ίππους και 500 Nm ροπής προσφέροντας 0-100 χλμ./ώρα σε 5,6 δευτερόλεπτα, με τα νούμερα να ανεβαίνουν στους 460 ίππους και τα 660 Nm για τον οκτακύλινδρο. Ο τελευταίος χρειάζεται 4,4 δευτερόλεπτα για τη διαδικασία των 0-100 χλμ/ώρα. Στο μέλλον θα ακολουθήσει και plug-in υβριδική έκδοση, ενώ διαθέσιμη υπάρχει και έκδοση με μοτέρ πετρελαίου, με την Audi να μην αναφέριε προς το παρόν λεπτομέρειες.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στην κορυφή της γκάμας τοποθετείται ξανά το S8 TSFI quattro με τον V8 των δύο turbo κάτω από το καπό του, ο οποίος αποδίδει 571 ίππους και 800 Nm ροπής, τα τελευταία διαθέσιμα από τις 2.050 έως και τις 4.500 σ.α.λ. Το εν λόγω μοτέρ δίνει τη δυνατότητα στο μεγάλο πολυτελές σεντάν της γερμανικής εταιρείας να επιταχύνει από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα σε 3,8 δευτερόλεπτα. Να σημειωθεί ότι όλες οι εκδόσεις του ανανεωμένου A8 φέρουν και ήπια υβριδική τεχνολογία 48V, η οποία αξιοποιεί μπαταρία ιόντων λιθίου και μια μικρή γεννήτρια/κινητήρα για να αποφορτίζει το έργο παραγωγής ρεύματος του κινητήρα μειώνοντας έτσι την κατανάλωση.

Η τεχνολογία, που αποτελεί και το κύριο ηλεκτρικό κύκλωμα του αυτοκινήτου, επιτρέπει παράλληλα την εν κινήσει παύση του θερμικού κινητήρα σε ταχύτητες από 55 έως και 160 χλμ./ώρα, όταν ο οδηγός παίρνει το πόδι του από το δεξί πεντάλ, ενώ σε χαμηλές ταχύτητες, η λειτουργία start-stop είναι ήδη διαθέσιμη από τα 22 χλμ./ώρα. Να σημειωθεί ότι το σύστημα μπορεί να ανακτήσει και να φορτίσει την μπαταρία ιόντων λιθίου με έως και 8 kW κατά την επιβράδυνση του A8.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στον τομέα της δυναμικής συμπεριφοράς, στον στάνταρ εξοπλισμό του ανανεωμένου A8 ανήκει η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη αερανάρτηση, με το σύστημα δυναμικής τετραδιεύθυνσης να αποτελεί μέρος των έξτρα επιλογών. Σε αυτές ανήκει και η ενεργή ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση που αξιοποιεί ηλεκτρικά μοτέρ για να αυξήσει η νά μειώσει την απόσβεση για κάθε τροχό ξεχωριστά και αποτελεί μέρος του στάνταρ εξοπλισμού του ισχυρότερου S8.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η τιμή του ανανεωμένου Audi A8 ξεκινά στη Γερμανία από τα 99.500 ευρώ και του S8 από τα 144.800 ευρώ.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ