Τέσσερα χρόνια μετά το λανσάρισμα του, οι Τσέχοι προχώρησαν στην παρουσίαση του ανανεωμένου Skoda Karoq που παρουσιάζεται πιο προηγμένο από ποτέ.
Tο Skoda Karoq ανανεώνεται, έχοντας σημειώσει μέχρι σήμερα μια πολύ αξιόλογη εμπορική πορεία, αφού τόσο για το 2020 όσο και το πρώτο εξάμηνο του 2021 ήταν το δεύτερο μοντέλο της Skoda με τις περισσότερες παραδόσεις παγκοσμίως, πίσω από την Octavia. Το Karoq, που πρωτοκυκλοφόρησε το 2017, ήταν το δεύτερο SUV της Τσέχικης αυτοκινητοβιομηχανίας. Παράγεται στην Τσεχία, τη Σλοβακία, τη Ρωσία και την Κίνα και διατίθεται σε 60 χώρες.
To ανανεωμένο Karoq υιοθετεί την πιο σύγχρονη σχεδιαστική φιλοσοφία της τσέχικης εταιρείας, αξιοποιεί πλέον πληθώρα βιώσιμων υλικών, νέες τεχνολογίες και ακόμα πιο αποδοτικούς κινητήρες από την τρέχουσα γενιά EVO.
BUY NOW
Εξωτερικά, το νέο Karoq ξεχωρίζει από την φαρδύτερη, εξαγωνική πλέον μάσκα της Skoda, τους πιο λεπτούς προβολείς και πίσω φώτα, ενώ πολλές είναι οι μικρές σχεδιαστικές επεμβάσεις που βελτιώνουν την αεροδυναμική του μοντέλου. Ανάμεσα σε αυτές μια μπροστινή ποδιά με αεροκουρτίνες, νέες ζάντες αλουμινίου, τα τελειώματα των πίσω παραθύρων και η νέα πίσω αεροτομή. Ο αεροδυναμικός συντελεστής οπισθέλκουσας πλέον είναι 0,30, βελτιωμένος κατά 9%, σύμφωνα με την τσέχικη εταιρεία.
Τα επανασχεδιασμένα φώτα ημέρας, τα οποία τώρα χωρίζονται στα δύο, τονίζουν ακόμη περισσότερο τη δυναμική εμφάνιση του SUV. Η Skoda προσφέρει παράλληλα τεχνολογία full-LED Matrix για τους προβολείς, για πρώτη φορά με δύο μονάδες LED να είναι διατεταγμένες η μία πάνω από την άλλη. Παρέχουν μεσαία και μεγάλη σκάλα και δημιουργούν ένα ξεχωριστό σύμπλεγμα τεσσάρων φώτων, ιδιαίτερα στη λειτουργία οδήγησης στο σκοτάδι. Τα πίσω φώτα full-LED ανήκουν στον στάνταρ εξοπλισμό ενώ σε κάποιες εκδόσεις στάνταρ είναι και τα δυναμικά φλας.
Το νέο Karoq έχει μήκος και πλάτος 4.390 και 1.841 χλστ. αντίστοιχα. Η έκδοση με κίνηση στους μπροστινούς τροχούς έχει μεταξόνιο 2.638 χλστ. ενώ το μεταξόνιο της τετρακίνητης έκδοσης είναι 2.630 χλστ. Η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ είναι ίδια με το προηγούμενο μοντέλο: 521 λίτρα με τα καθίσματα στην προεπιλεγμένη θέση τους και 1.630 λίτρα όταν είναι αναδιπλωμένα.
Με τα καθίσματα VarioFlex, το πορτμπαγκάζ μπορεί να χωρέσει 588 λίτρα ή 1.605 λίτρα με τα πίσω καθίσματα αναδιπλωμένα και 1.810 λίτρα με αφαιρεμένα τα πίσω καθίσματα.
Το εσωτερικό του ανανεωμένου Karoq είναι ακόμα πιο άνετο και πλέον κατασκευασμένο σε μεγάλο ποσοστό από βιώσιμα υλικά. Το νέο, προαιρετικό Ecopack περιλαμβάνει καλύμματα καθισμάτων από vegan και ανακυκλωμένα υλικά, ενώ ο βελτιωμένος ατμοσφαιρικός φωτισμός LED και οι νέες διακοσμητικές λωρίδες στον πίνακα οργάνων και τις επενδύσεις των θυρών αναβαθμίζουν την ατμόσφαιρα στην καμπίνα. Προαιρετικά, το κάθισμα του συνοδηγού μπορεί πλέον να ρυθμίζεται ηλεκτρικά.
Πέντε αποδοτικοί κινητήρες από τη γενιά EVO του Volkswagen Group είναι οι επιλογές για το νέο Karoq. Δύο πετρελαιοκινητήρες και τρεις βενζινοκινητήρες έχουν ισχύ που κυμαίνεται από 110 έως 190 ίππους με τον ισχυρότερο δίλιτρο να προορίζεται για το Karoq Sportline, αποκλειστικά με κίνηση σε όλους τους τροχούς. Ο 2.0 TDI κινητήρας πετρελαίου με ισχύ 150 ίππων διατίθεται με κίνηση στους εμπρός ή και τους τέσσερεις τροχούς. Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι είτε χειροκίνητο έξι σχέσεων είτε αυτόματο DSG, επτά σχέσεων.
Το ανανεωμένο Karoq προσφέρει ένα εντυπωσιακό ψηφιακό εσωτερικό. Ο πίνακας οργάνων «Virtual Cockpit», είναι στάνταρ ψηφιακός, 8 ή 10,25 ιντσών. Τα κορυφαία συστήματα Infotainment είναι ΜΙΒ τρίτης γενιάς, από 6,5 έως 9,2 ίντσες και προσφέρουν χειρισμό μέσω οθόνης αφής ή φωνητικό έλεγχο και σε κάποιες εκδόσεις μόνιμη σύνδεση στο διαδίκτυο ενώ οι ενημερώσεις λογισμικού εγκαθίστανται «over the air».
Βελτιωμένα συστήματα υποβοήθησης και ασφάλειας, καθώς και έως και εννέα αερόσακοι (ανάμεσά τους αερόσακοι κουρτίνας και αερόσακος γονάτων για τον οδηγό) εξασφαλίζουν την καλύτερη δυνατή προστασία για όλους τους επιβάτες του Karoq.
Να σημειωθεί ότι στον βασικό εξοπλισμό του SUV των Τσέχων ανήκει το Front Assist με Predictive Pedestrian Protection και City Emergency Brake. Υπάρχει δυνατότητα επιλογής δύο παραλλαγών του Travel Assist και οι δύο περιλαμβάνουν Predictive Cruise Control, το οποίο χρησιμοποιεί εικόνες από την κάμερα στο παρμπρίζ καθώς και δεδομένα από το σύστημα πλοήγησης και είναι σε θέση να αντιδράσει έγκαιρα στα όρια ταχύτητας ή στις στροφές. Το Travel Assist ενσωματώνει πέντε έως οκτώ συστήματα υποβοήθησης, όπως το Predictive Cruise Control, το Adaptive Lane Assist και μια βελτιωμένη έκδοση του Traffic Sign Recognition. Τέλος, το προαιρετικό σύστημα Crew Protect Assist αντιδρά σε επικείμενες συγκρούσεις για να αποτρέψει ένα ατύχημα ή να ελαχιστοποιήσει τη σοβαρότητα των συνεπειών του.
Το ανανεωμένο Skoda Karoq αναμένεται στην Ελλάδα την ερχόμενη άνοιξη.
Διαβάστε επίσης
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ