Η off-road παραλλαγή της Lamborghini Huracan, με την ονομασία Sterrato -στα ιταλικά ο «χωματόδρομος»- αποκαλύφθηκε, με τετρακίνηση, αυξημένο ύψος από το έδαφος, ελαστικά all-terrain και 602 ίππους.
Η Huracan Sterrato μόλις αποκαλύφθηκε -μετά από μήνες και πλήθος φωτογραφιών από τις δοκιμές εξέλιξής της- στη διακεκριμένη έκθεση τέχνης Art Basel στο Μαϊάμι των ΗΠΑ. Πέραν του ότι αυτή είναι η πρώτη έκδοση εκτός δρόμου μιας υπάρχουσας Lambo, είναι επίσης και το τελευταίο αυτοκίνητο της Sant' Agata που κινείται αποκλειστικά από κινητήρα εσωτερικής καύσης.
Οι off-road τροποποιήσεις της Sterrato ξεκινούν με την ανύψωση του δαπέδου από το έδαφος κατά 4,3 εκατοστά σε σχέση με τη Huracan Evo, μέσω της αύξησης της διαδρομής της ανάρτησης. Συνεχίζονται με την τροποποίηση του ηλεκτρονικού συστήματος Integrated Vehicle Dynamics για την κίνηση στο χώμα. Αυτή περιλαμβάνει την προσθήκη του νέου οδηγικού προφίλ Rally για την εκτός δρόμου οδήγηση, καθώς και νέες ρυθμίσεις στα προφίλ Strada και Sport.
BUY NOW
Παράλληλα, στην εξειδικευμένη οδική συμπεριφορά της Huracan Sterrato συμβάλλει τόσο η τετρακίνηση, όσο και το αυξημένο πλάτος κατά 3,0 εκατοστά στο εμπρός μετατρόχιο και κατά 3,3 εκατ. στο πίσω. Για το φρενάρισμα επενεργούν δισκόφρενα 15 ιντσών με εξαπίστονες δαγκάνες εμπρός και 14 ιντσών με τετραπίστονες πίσω, που κρύβονται πίσω από τις ζάντες 19 ιντσών.
Οι τελευταίες φορούν τα -ειδικά εξελιγμένα για τη Sterrato- all-terrain ελαστικά Bridgestone Dueler AT002, με τεχνολογία run-flat για τα εκτός δρόμου απρόοπτα. Το προφίλ τους παραμένει πολύ χαμηλό, αλλά έχουν ενισχυμένα τοιχώματα, και χαρίζουν περισσότερη πρόσφυση στο χώμα για να βγουν στη σαθρή επιφάνεια οι 602 ίπποι και τα 560 Nm ροπής του κινητήρα.
Πρόκειται για τον V10 των 5.2 λίτρων, που συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων. Στην άσφαλτο η Huaracan Sterrato σημειώνει το sprint 0-100 km/h σε 3,4 δευτερόλεπτα, και φτάνει τελική ταχύτητα 260 km/h. Είναι χαμηλότερη σε σχέση με άλλες Lamborghini, αλλά μην ξεχνάτε τον off-road προσανατολισμό της.
Για αυτόν ακριβώς το λόγο, είναι εφοδιασμένη με αλουμινένιες προστατευτικές πλάκες στο κάτω μέρος του δαπέδου που προστατεύουν τον κινητήρα από τις πέτρες. Κι όσο για την ψύξη του, έχει ανασχεδιασμένα μαρπσιέ, ενώ ο αεραγωγός στο πίσω μέρος της οροφής έχει αλλάξει θέση ώστε να αντλεί αέρα χωρίς σκόνη.
Οι αισθητικές τροποποιήσεις της Sterrato περιλαμβάνουν επίσης πιο τονισμένους θόλους των τροχών και επιπλέον φώτα στο ρύγχος. Το εσωτερικό κοσμείται από επενδύσεις Verde Sterrato Alcantra, η κεντρική οθόνη έχει νέα και εξειδικευμένα γραφικά, ενώ το ταμπλό προσφέρει εδώ και ενδείξεις των κλίσεων του δρόμου και του αυτοκινήτου, της γωνίας προσέγγισης και άλλες.
Όλα αυτά, φυσικά, συνδυάζονται από απεριόριστες επιλογές εξατομίκευσης του κάθε αντιτύπου της Sterrato, που βρίσκονται στον κατάλογο Ad Personam της Lamborghini. Συγκεκριμένα, διατίθεται η επιλογή ανάμεσα σε 350 χρώματα του αμαξώματος και 65 αποχρώσεις του εσωτερικού. Από τις πύλες του εργοστασίου της Sant' Agata Bolognese θα περάσουν μόλις 1.499 αντίτυπα της Sterrato, σε τιμή που δεν έχει ανακοινωθεί ακόμα.