Μέσω του προγράμματος Special Projects, η Ferrari δημιούργησε και αποκάλυψε στο κοινό την εντυπωσιακή SP-8, η οποία βασίζεται στην F8 Spider.
Προς ικανοποίηση των ιδιαίτερων προτιμήσεων των… ιδιαίτερα ευκατάστατων πελατών της, η Ferrari τούς δίνει τη δυνατότητα να εμβαθύνουν σημαντικά το επίπεδο εξατομίκευσης του μοντέλου που επιθυμούν, μέσω του προγράμματος Special Projects.
Αυτή είναι και η περίπτωση της Ferrari SP8, η οποία δημιουργήθηκε κατόπιν απαίτησης φανατικού φίλου της εταιρείας από το Maranello και θα παραχθεί σε μόλις ένα αντίτυπο.
BUY NOW
Η SP8 βασίζεται στην F8 Spider από την οποία και έχει «κληρονομήσει» το πλαίσιο, τις αναρτήσεις αλλά και τον πανίσχυρο V8 κινητήρα των 3,9 λίτρων και δύο turbo. Με το γενικότερο σχήμα του supercar από το Maranello να παραμένει ίδιο, σχεδόν κάθε επιφάνεια του αμαξώματος της SP8 παρουσιάζει διαφορές έναντι της F8.
Το εμπρός μέρος διαφοροποιείται σημαντικά, τόσο λόγω των νέων φωτιστικών σωμάτων, του διαφορετικού καπό αλλά και του προφυλακτήρα με τις ακόμη πιο έντονες ακμές που δημιουργεί ένα ακόμη πιο αιχμηρό, σχεδόν… απειλητικό ρύγχος.
Εντελώς διαφορετική είναι η σχεδίαση και στο πίσω μέρος και γι΄ αυτό φροντίζουν τα νέα φωτιστικά σώματα, ο επίσης νέος προφυλακτήρας αλλά και το νέο κάλυμμα του πανίσχυρου κινητήρα των 710 ίππων, όπως και οι νέες, τετράγωνες απολήξεις της εξάτμισης. Αποκλειστικά για την SP8 σχεδιάστηκαν και οι ζάντες αλουμινίου με έμπνευση για το σχέδιό τους να αποτελούν εκείνες της θρυλικής F40.
Επόμενη ειδοποιός διαφορά είναι η οροφή και πιο συγκεκριμένα η πλήρης απουσία της σε σχέση με την F8, με την SP8 να αποτελεί τον ορισμό του «καθαρόαιμου» roadster. Η Ferrari αναφέρει ότι έγινε εκ νέου αεροδυναμική μελέτη για αυτή τη μοναδική δημιουργία της ώστε να εξασφαλιστούν τα απαραίτητα επίπεδα κάλυψης από τον αέρα του οδηγού και του συνοδηγού.
Οι αλλαγές συνεχίζονται και στο εσωτερικό με νέες επενδύσεις για το ταμπλό και τα καθίσματα, τα οποία έχουν επενδυθεί με κίτρινο δέρμα και Alcantara σε σκούρο μπλε χρώμα, ενώ διαφορετική παρουσιάζεται και η κεντρική κονσόλα με τα κουμπιά που χειρίζονται το κιβώτιο της Ferrari να έχουν αντικατασταθεί από νέα που θυμίζουν το κλασικό «χτένι» των μηχανικών κιβωτίων των Ιταλών.
Όπως συνηθίζεται με τις μοναδικές δημιουργίες του προγράμματος Special Projects, το κόστος για την κατασκευή της SP8 δεν ανακοινώθηκε, ενώ το μοντέλο θα περάσει τουλάχιστον πέντε μήνες μακριά από τον ιδιοκτήτη του με τη Ferrari να το επιδεικνύει σε event αλλά και στο μουσείο της στο Maranello από τις 16 Νοεμβρίου έως και τον Μάρτιο του 2024.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ