Αποκάλυψη για τη νέα αγωνιστική Porsche 911 GT3 R

Porsche 911 GT3 R

Βασισμένη πάνω στην 992 γενιά της 911, η νέα Porsche 911 GT3 R είναι το νέο γερμανικό αγωνιστικό για την κατηγορία GT3 του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος αντοχής.

Η Porsche μετά τις Maserati και Ferrari παρουσίασε και αυτή το νέο της GT3 «όπλο», με τη νέα 911 GT3 R να αποτελεί την αγωνιστική εκδοχή της νεότερης 911, θέλοντας να συνεχίσει τις αγωνιστικές της επιτυχίες.

Η «καρδιά» του νέου αγωνιστικού είναι ένας καινούργιος, μεγαλύτερος σε χωρητικότητα ατμοσφαιρικός 6κύλινδρος boxer κινητήρας βενζίνης 4,2 λίτρων, ο οποίος αποδίδει 565 ίππους ισχύος. Η τοποθέτησή του στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου έχει γίνει με τέτοιον τρόπο ώστε να μην επηρεάζει τη θέση του πίσω διαχύτη.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Porsche 911 GT3 R

Με πολλές αλλαγές και βελτιώσεις έρχεται η εμπρόσθια ανάρτηση με διπλά ψαλίδια, ώστε να προσφέρει περισσότερη αμεσότητα στο στρίψιμο και λιγότερη φθορά ελαστικών. Η πίσω ανάρτηση φέρει πολλαπλούς συνδέσμους και ο πίσω άξονας έχει τοποθετηθεί κατά 48 χλστ. πιο πίσω για να αντέχει περισσότερο βάρος και να επιβαρύνει λιγότερο τα πίσω ελαστικά.

Τα ελατήρια είναι νέα και προέρχονται από την KW, ενώ τα ενισχυμένα εμπρόσθια φρένα με 6πίστονες δαγκάνες 390 χλστ. είναι της βρετανικής AP Racing, όπως και τα πίσω, με 4πίστονες δαγκάνες διαμέτρου 370 χλστ.

Porsche 911 GT3 R
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Με στόχο να διατηρήσει χαμηλά το βάρος του αγωνιστικού της (1.250 κιλά) η Porsche δημιούργησε τα περισσότερα τμήματα του αμαξώματος από ανθρακονήματα. Πολύ δουλειά έχει γίνει στο κάτω μέρος για λόγους αεροδυναμικής, ενώ ειδική σχεδίαση φέρει και η πίσω αεροτομή.

Στο εσωτερικό, η αγωνιστική διαμόρφωση περιλαμβάνει επιπλέον ανθρακονημάτινο τιμόνι, θέση οδηγού τοποθετημένη περισσότερο προς το κέντρο του αυτοκινήτου για έξτρα ασφάλεια και νέα ζώνη ασφαλείας 6 σημείων με μηχανισμό που τη βγάζει πιο γρήγορα για να μη χάνεται χρόνος στις αλλαγές των οδηγών.

Porsche 911 GT3 R

Η νέα Porsche 911 GT3 R θα αποκαλυφθεί μπροστά στο κοινό στις φετινές 24 ώρες του Σπα, ώστε το 2023 να είναι έτοιμη για να μπει στις πίστες. Η τιμή της ορίζεται στα 511.000 ευρώ, χωρίς τους φόρους ανά χώρα.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ