Με την υβριδική ισχύ των 817 ίππων, η Mercedes-AMG GT 63 S E Performance διεκδικεί τον τίτλο της ταχύτερης πρότασης στην ιστορία των Γερμανών.
Στον απόηχο του κινεζικού Grand Prix, η Mercedes-Benz αποκάλυψε την ισχυρότερη, μέχρι σήμερα έκδοση της AMG GT, η οποία διεκδικεί εκτός των άλλων και τον τίτλο του ταχύτερου «ασημένιου βέλους» όλων των εποχών.
Πρόκειται για την Mercedes-AMG GT 63 S E Performance, η οποία εφοδιάζεται με ένα υβριδικό σύνολο 817 ίππων, αποκτώντας αυτομάτως την ικανότητα να επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 2,8 δευτερόλεπτα.
BUY NOW
Στην καρδιά της ταχύτερης Mercedes όλων των εποχών βρίσκεται ο διπλά υπερτροφοδοτούμενος V8 κινητήρας χωρητικότητας 4,0 λίτρων, ο οποίος συνδυάζεται με τον τοποθετημένο στον πίσω άξονα ηλεκτροκινητήρα των 204 ίππων.
Το υβριδικό σύστημα συμπληρώνει η μπαταρία ιόντων λιθίου των 6,1 kWh, χαρίζοντας στο γερμανικό sportscar τη δυνατότητα να καλύπτει έως και 13 χιλιόμετρα με την αποκλειστική χρήση της ηλεκτρικής ενέργειας.
Η συνδυαστική ισχύς των 817 ίππων και τα 1.420 της μέγιστης ροπής μοιράζονται και στους δύο άξονες, με τον πίσω να διαθέτει ένα επιπλέον διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης.
Τις τεχνικές προδιαγραφές του αυτοκινήτου συμπληρώνουν οι ενεργές αναρτήσεις, τα κεραμικής σύνθεσης φρένα, η τετραδιεύθυνση και το ημιαυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη εννέα σχέσεων.
Εξεζητημένες επιλογές θα μπορούσαν να θεωρηθούν και τα ενεργά αεροδυναμικά βοηθήματα, τα οκτώ διαφορετικά οδηγικά προφίλ και τα τέσσερα διαφορετικά επίπεδα ανάκτησης ενέργειας κατά την πέδηση.
Εκτός από την αστραπιαία επιτάχυνση της Mercedes-AMG GT 63 S E Performance, εξίσου εντυπωσιακή είναι και η μέγιστη ταχύτητα που μπορεί να αναπτύξει το γερμανικό sportscar, με το κοντέρ να σταματά στα 320 χλμ./ώρα.
Σε ό,τι αφορά στην κατανάλωση καυσίμου, με αποφορτισμένη την μπαταρία του υβριδικού συνόλου, η Mercedes-AMG GT 63 S E Performance των 817 ίππων καταναλώνει 12,3 λίτρα καυσίμου ανά 100 χιλιόμετρα.