Αποκάλυψη - Τι έχει μπλοκάρει τα πρόστιμα για ασφάλειες, ΚΤΕΟ και Τέλη Κυκλοφορίας;
Το Carandmotor.gr αποκαλύπτει το νέο «αγκάθι» που έχει προκαλέσει την καθυστέρηση αποστολής των προστίμων.
Η διασταύρωση των στοιχείων για τον εντοπισμό των παραβατών ιδιοκτητών αυτοκινήτων, δίκυκλων, λεωφορείων και φορτηγών έπρεπε να είχε πραγματοποιηθεί εδώ και πολλά χρόνια, αλλά δυστυχώς τόσο οι τεχνολογικές αρρυθμίες όσο και άλλα προβλήματα δεν είχαν επιτρέψει την ολοκλήρωσή της.
Σιγά σιγά τα προβλήματα ξεπερνιούνται αλλά την ίδια στιγμή «ξεφυτρώνουν» νέα «αγκάθια» δημιουργώντας περαιτέρω καθυστερήσεις στην διασταύρωση των δεδομένων.
BUY NOW
Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του Carandmotor.gr ο λόγος που έχει μπλοκάρει για ακόμη μία φορά η διασταύρωση των στοιχείων για τον εντοπισμό των ανασφάλιστων, χωρίς ΚΤΕΟ και χωρίς πληρωμένα Τέλη Κυκλοφορίας οχημάτων εστιάζεται στα τρακτέρ αλλά και στα ειδικά μηχανήματα έργου ή άλλων εργασιών!
Η βάση δεδομένων δυστυχώς αυτή τη στιγμή «φορτώνει» τα στοιχεία των ιδιοκτητών τρακτέρ και ειδικών μηχανημάτων τα οποία πρέπει να είναι ασφαλισμένα. Μάλιστα οι περισσότεροι ιδιοκτήτες τρακτέρ φαίνεται ότι τα κινούν ανασφάλιστα, έστω και αν κυκλοφορούν ελάχιστα στο δρόμο, ενώ αντίθετα τα περισσότερα ειδικά μηχανήματα είναι ασφαλισμένα.
Η εισαγωγή των δεδομένων των ιδιοκτητών τρακτέρ αλλά και ειδικών μηχανημάτων είναι οι δύο βασικοί λόγοι που έχει καθυστερήσει η διασταύρωση των στοιχείων και η αποστολή των προστίμων στους παραβάτες ιδιοκτήτες οχημάτων.
Ωστόσο σύμφωνα με πληροφορίες τις επόμενες εβδομάδες θα έχει ολοκληρωθεί η μεταφορά των δεδομένων των ιδιοκτητών τρακτέρ και ειδικών μηχανημάτων στην ηλεκτρονική πλατφόρμα και εφόσον δεν προκύψει κάποιο άλλο θέμα τότε η διασταύρωση των στοιχείων αναμένεται να έχει γίνει το αργότερο έως τα τέλη Φεβρουαρίου ή και νωρίτερα.
Κάποια στελέχη των συναρμόδιων Υπουργείων έχουν προτείνει να γίνουν ξεχωριστές διασταυρώσεις για ασφάλειες, ΚΤΕΟ και απλήρωτα Τέλη Κυκλοφορίας ωστόσο οι τεχνικοί της πλατφόρμας ακόμη εξετάζουν αν μπορεί να επιτευχθεί κάτι τέτοιο ή πρέπει η διασταύρωση να γίνει μαζικά για όλα τα παραπάνω.
Να υπενθυμίσουμε ότι στην Ελλάδα κυκλοφορούν πάνω από 160.000 τρακτέρ και την τελευταία 10ετία οι μέσες ετήσιες πωλήσεις γεωργικών ελκυστήρων διαμορφώνονται σε περίπου 1.500 μονάδες. Ωστόσο το μεγάλο πρόβλημα στην αγορά των τρακτέρ είναι η ηλικία τους η οποία ξεπερνά τα 26-40 έτη για τα μισά οχήματα!