Αποκλειστικό: Ποια γνωστή μάρκα αυτοκινήτων επιστρέφει στην Ελλάδα -Τα μοντέλα που φέρνει
Μετά από απουσία αρκετών ετών μια γνωστή αυτοκινητοβιομηχανία επιστρέφει στην ελληνική αγορά με πολλά SUV μοντέλα αλλά και με ένα διπλοκάμπινο.
Μια αυτοκινητοβιομηχανία γνώριμη στο ελληνικό κοινό επιστρέφει και πάλι στη χώρα μας, η οποία θα διαθέτει τρία μοντέλα SUV από αντίστοιχες κατηγορίες αλλά και ένα επαγγελματικό τετρακίνητο όχημα (διπλοκάμπινο).
Ο λόγος για την γνωστή σε όλους SsangYong η οποία έχει μετονομαστεί σε KGM (KG-Mobility) και τον ερχόμενο Σεπτέμβριο αναμένεται να δούμε τα μοντέλα της και στην Ελλάδα. Μάλιστα σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του carandmotor.gr η κορεατική αυτοκινητοβιομηχανία έχει ήδη υπογράψει συμβόλαιο με μεγάλο ελληνικό όμιλο.
BUY NOW
Η νέα μάρκα θα εισάγει στην Ελλάδα τρία SUV μοντέλα από τις κατηγορίες B, C, και D, ενώ παράλληλα θα εισάγει και ένα διπλοκάμπινο τετρακίνητο επαγγελματικό όχημα.
Όλα τα μοντέλα θα συνοδεύονται από 5ετή εργοστασιακή εγγύηση ή 100.000 χλμ. και θα είναι ετοιμοπαράδοτα σε άκρως ανταγωνιστικές τιμές.
Ποια είναι η KGM
H KGM (KG-Mobility) αποτελεί τον διάδοχο της κορεάτικης μάρκας SsangYong, η οποία ιδρύθηκε το 1954 και είχε γίνει γνωστή για τα κορυφαία τετρακίνητα μοντέλα της τα οποία έφεραν και κινητήρα της Mercedes-Benz.
Μάλιστα τη δεκαετία του 1980 αναπτύσσοντας ανεξάρτητα τα μοντέλα Musso και Korando, η SsangYong κατέγραψε υψηλές πωλήσεις, ενώ λίγο αργότερα τη δεκαετία του 2000 η μάρκα καθιερώθηκε στην κατηγορία των μεγάλων SUV με τα Rexton, Korando, Actyon Sports, Tivoli και XLV.
Το Korando, το παλαιότερο SUV μοντέλο στην Κορέα, είναι κατασκευασμένο τόσο για οδήγηση στην πόλη όσο και για δραστηριότητες αναψυχής στην επαρχία. Το Tivoli, στην κατηγορία των Β-SUV, ξεχωρίζει για την μοναδική του σχεδίαση αλλά και την value for money τιμή του.
Το Rexton, αποτέλεσε την πρώτη εγχώρια ναυαρχίδα στην κατηγορία των επιβατικών αυτοκινήτων premium, και το 2017 λειτούργησε ως πρωτοπόρος στην αγορά ενός νέου SUV μεγάλου μεγέθους ως νέου Rexton. Το νέο Musso το 2018 ήρθε για να τοποθετηθεί στην κατηγορία των pick-up.
Σήμερα η KGM ηγείται της φιλικής προς το περιβάλλον τεχνολογίας με κινητήρες Euro 6 βενζίνης και diesel, ενώ παράλληλα διαθέτει και αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα τα οποία και εξάγει μέσω ενός παγκόσμιου δικτύου 1.500 αντιπροσώπων σε 126 χώρες.
Για να εξασφαλίσει βιώσιμη ανάπτυξη, η KGM δεν θα επικεντρωθεί μόνο σε υπάρχουσες και ώριμες αγορές, αλλά θα αναπτύξει επίσης αναδυόμενες αγορές όπως η Κεντρική Αμερική, η Ανατολική Ευρώπη και ακόμη θα στοχεύσει στην Ινδία και την Κίνα, τη μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτων στον κόσμο.
Επιπλέον, αξιοποιώντας πλήρως την ισχυρή γκάμα προϊόντων SUV, η KGM θα μπορέσει να ενισχύσει τη θέση της ως ανταγωνιστικός κατασκευαστής SUV σε τεχνική συνεργασία με την Mahindra & Mahindra.
Ποια είναι τα μοντέλα που θα εισαχθούν στην Ελλάδα
Στην Ελλάδα η KGM θα εισάγει τέσσερα μοντέλα εκ των οποίων το ένα θα είναι αμιγώς ηλεκτρικό ή βενζινοκίνητο, τα δύο θα είναι βενζινοκίνητα και το ένα πετρελαιοκίνητο.
Το πρώτο μοντέλο το οποίο είναι και το φθηνότερο ονομάζεται Tivoli και ανήκει στην κατηγορία των B-SUV. Το Tivoli είναι ένα αυτοκίνητο με ξεχωριστό στυλ που έχει μοντέρνα εμφάνιση.
Το Tivoli κινεί ένας τετρακύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας χωρητικότητας 1,5 λίτρου, ο οποίος αποδίδει 163 ίππους. Το μήκος του είναι 4,22 μ. το πλάτος του 1,81 μ. και το ύψος του 1,62 μ. Η κίνηση μεταφέρεται στον εμπρόσθιο άξονα μέσω ενός χειροκίνητου ή αυτόματου 6τάχυτου κιβωτίου.
Ο εξοπλισμός του διαθέτει τα πάντα και φυσικά καλύπτει και την τελευταία ευρωπαϊκή οδηγία GSR 2.
Το δεύτερο μοντέλο της KGM ανήκει στα C-SUV και ονομάζεται Korando. To μεσαίας κατηγορίας SUV ξεχωρίζει για τους διαθέσιμους χώρους του αλλά και την μοντέρνα σχεδίαση που διαθέτει. Επίσης διακρίνεται για το πολύ καλό φινίρισμα αλλά και την τεχνολογία που υπάρχει από την βασική έκδοση, η οποία θα διατίθεται σε άκρως ανταγωνιστική τιμή.
Στη βασική έκδοση περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων δερμάτινο τιμόνι, ψηφιακός πίνακας οργάνων 10,25 ιντσών και οθόνη multimedia 8 ιντσών, εμπρόσθια φώτα ομίχλης και ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών.
Το Korando κινείται επίσης από τον τετρακύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα χωρητικότητας 1,5 λίτρου και απόδοσης 163 ίππων. Η κίνηση μεταφέρεται στον εμπρόσθιο άξονα μέσω ενός αυτόματου ή χειροκίνητου κιβωτίου με 6 σχέσεις.
Στην μεσαία κατηγορία των D-SUV η KGM έχει τη δική της πρόταση, η οποία φέρει την ονομασία Torres και είναι η νεότερη από όλες τις επιλογές. Το Torres με την τολμηρή και εντυπωσιακή σχεδίαση, τους τρισδιάστατους προβολείς και τα πίσω φώτα LED αλλά και την πίσω πόρτα με το κάλυμμα του εφεδρικού τροχού, προϊδεάζει για off-road περιπέτειες.
Το κορεατικό μοντέλο κινεί και πάλι ο 1,5 λίτρων turbo βενζινοκινητήρας των 163 ίππων. Η κίνηση μεταφέρεται στον εμπρόσθιο άξονα μέσω ενός αυτόματου ή χειροκίνητου κιβωτίου με 6 σχέσεις, ενώ υπάρχει και επιλογή της κίνησης και στους τέσσερις τροχούς αλλά μόνο με αυτόματο κιβώτιο.
Το Torres στην αμιγώς ηλεκτρική εκδοχή κινείται από έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 207 ίππων, που αντλεί την ενέργειά του από μια μπαταρία χωρητικότητας 73,4 Kwh. Η αυτονομία του ηλεκτρικού Torres ξεπερνά τα 460 χλμ.
Ένα από τα πιο ενδιαφέροντα, ειδικά για την ελληνική αγορά, μοντέλα της KGM αναμένεται να είναι το Musso Grand, που θα δραστηριοποιηθεί στην κατηγορία των pick-up. Το διπλοκάμπινο κορεατικό μοντέλο κινείται από έναν πετρελαιοκινητήρα χωρητικότητας 2,2 λίτρων ο οποίος αποδίδει 202 ίππους ισχύος και 400 Nm ροπής από τις 1.400 σ.α.λ.
Το Musso έχει ικανότητα ρυμούλκησης έως 3,5 τόνους, ενώ το ωφέλιμο φορτίο ανέρχεται σε 1.024 κιλά. Φυσικά, η κίνηση μεταδίδεται και στους 4 τροχούς του αυτοκινήτου.