Απόσυρση με bonus-μαμούθ 13.750 ευρώ -Ποια χώρα κάνει την αρχή

Απόσυρση αυτοκινήτου

Μετά τη Γαλλία και το «κοινωνικό» leasing ηλεκτρικών οχημάτων, είναι η σειρά της Ιταλίας να προχωρήσει στην επιδοτούμενη απόσυρση παλαιών οχημάτων, προσφέροντας bonus που φτάνει έως και τα 13.750 ευρώ.

Ένα νέο πρόγραμμα απόσυρσης αυτοκινήτων ξεκινά στη γειτονική Ιταλία, εντάσσοντας σε ένα γενναιόδωρο πρόγραμμα επιδότησης νοικοκυριά με χαμηλά εισοδήματα και οχήματα με μηδενικούς ή χαμηλούς ρύπους.

Ειδικότερα, το νέο πρόγραμμα απόσυρσης οχημάτων αφορά νοικοκυριά με εισόδημα έως 30.000 ευρώ και το ποσό της επιδότησης μπορεί να φτάσει ακόμα και τα 13.750 ευρώ στην περίπτωση που κάποιος αποσύρει ένα όχημα τεχνολογίας Euro 0,1,2 ή 3 και αποκτήσει ένα νέο με εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα έως 20 γρ./χλμ.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το ποσό μειώνεται στα 10.000 ευρώ για την αγορά αυτοκινήτων με εκπομπές CO2 από 21 έως 60 γρ./χλμ. και στα 3.000 ευρώ για εκείνα που εκλύουν από 61 έως και 135 γρ./χλμ.

Η ιταλική κυβέρνηση θα αξιοποιήσει το αδιάθετο κεφάλαιο από προηγούμενο πρόγραμμα επιδότησης, προσθέτοντας σε αυτό περίπου 610 εκατομμύρια ευρώ με αποτέλεσμα το συνολικό ποσό που πρόκειται να μοιραστεί στα νοικοκυριά με χαμηλό εισόδημα να αγγίζει το 1 δισεκατομμύριο ευρώ.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σε αντίθεση με την Ιταλία, σε άλλες χώρες της Ευρώπης τα προγράμματα επιδότησης αγοράς ηλεκτρικού ή plug-in υβριδικού αυτοκινήτου έχουν αρχίσει να περιορίζονται ή ακόμα και να διακόπτονται, γεγονός που αναμένεται να επηρεάσει και μάλιστα σημαντικά την πορεία που θα διαγράψουν τα αμέσως επόμενα χρόνια οι πωλήσεις των μηδενικών ή χαμηλών ρύπων οχημάτων.

Στην Ελλάδα, το γνωστό στους περισσότερους πρόγραμμα «Κινούμαι Ηλεκτρικά 2» θα παραμείνει σε ισχύ μέχρι εξαντλήσεως των διαθέσιμων πόρων και στη συνέχεια θα περάσουμε σε ένα αναθεωρημένο καθεστώς ώστε να υπάρξει η απαραίτητη συνέχεια στις επιδοτήσεις των ηλεκτρικών οχημάτων.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ