To πολυαναμενόμενο Apple Car όχι μόνο δεν έχει εκτροχιαστεί, αλλά και προχωράει με γοργούς ρυθμούς. Η αμερικανική εταιρεία μόλις απέκτησε για αυτό τον επικεφαλής εξέλιξης των σασί και των αναρτήσεων της Lamborghini.
Ο Luigi Taraborrelli υπήρξε για περισσότερα από 20 χρόνια ο ειδικός των σασί και της ρύθμισης της ανάρτησης των supercars της Sant'Agata, αλλά πλέον θα εργάζεται για την Apple και για την εξέλιξη του πρώτου -ηλεκτρικού- αυτοκινήτου της αμερικανικής εταιρείας. Είναι μία ακόμη πολύ ηχηρή πρόσληψη της Apple τα τελευταία χρόνια.
Προς το παρόν η Apple δεν έχει διαρρεύσει την παραμικρή πληφορορία για την πορεία της εξέλιξης του αυτοκινήτου της, του προγράμματος που φέρει την ονομασία Titan. Έχουν κυκλοφορήσει εκατοντάδες σχέδια αυτόνομων σχεδιαστών που διεκδικούν ένα κομμάτι της πίτας, και χιλιάδες άλλες φήμες περί αυτόνομης οδήγησης ή ακόμα και έλλειψης παραθύρων του οχήματος που θα φέρει την Apple στο επίκεντρο του κόσμου της αυτοκίνησης.
BUY NOW
Πίσω στον Luigi Taraborrelli, η μετακίνησή του από τη Lamborghini στην Apple αποκαλύφθηκε από το Bloomberg. Ο Ιταλός αποχώρησε από το εργοστάσιο της Μπολόνια και από τη θέση του Διευθυντή Έρευνας και Εξέλιξης στον τομέα των σασί και των Vehicle Dynamics τον περασμένο Μάιο. Εξειδικεύεται στην εξέλιξη και τη ρύθμιση της ανάρτησης και των ηλεκτρονικών συτημάτων ελέγχου της συμπεριφοράς.
Στα χρόνια του στη Sant' Agata, ο Taraborrelli έχει συμβάλλει καθοριστικά στην εξέλιξη όλων των Lamborghini των τελευταίων δεκαετιών - από την Aventandor και τη Huracan STO μέχρι την Urus και το πρωτότυπο Asterion. Μάλιστα, πρόλαβε να ξεκινήσει την εργασία του και για την πρώτη εξηλεκτρισμένη, υβριδική Lamborghini που θα έρθει μέσα στο 2023.
Με αυτή τη νέα της πρόσληψη, η Apple συσσωρεύει όλο και περισσότερα κορυφαία στελέχη της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας για την εξέλιξη του Apple Car. Μια άλλη από τις πρόσφατες προσλήψεις της ήταν της Desi Ujkashevic από τη Ford, ειδικού στην αυτόνομη οδήγηση και στο νομικό πλαίσιο που τη διέπει. Στο project της αμερικανικής εταιρείας επίσης εργάζονται ήδη πολλά πρώην κορυφαία στελέχη των BMW, Porsche, Mercedes, Volvo και Tesla.